Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toch niet nog een? ;-) (SD Den Bosch) ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toch niet nog een? ;-) (SD Den Bosch) ;)

    Voor wie de aankondiging elders gemist heeft (waar dan? ). Ja, er is nog een albumke bijgekomen...



    Album:

    http://www.forcedf.com/FotoPresentaties/SDDenBosch/index.htm

  • #2
    Zitten heel knappe foto's bij Erik.
    "Bossch Bolleke eten" en "3 x 3 = 9" zijn één van mijn favorieten.
    http://www.ruve.be

    Comment


    • #3
      Ja, er is nog een albumke bijgekomen...
      Ja, in het holst van de nacht, maar je foto's kunnen het daglicht verdragen Erik. Vooral die eerste zwart/wit is een beauty. Voor de rest veel kromme lijnen valt mij op
      Die foto van het borstbeeld van Cornelis Verhoeven is wel bijzonder goed gelukt. Knap shot en dan die hoek; geweldig.

      Comment


      • #4
        Tof album, van begin tot eind ...
        De "openingsfoto" tot het album is ook wel origineel en goed gezien
        Sam greetzzzzzzz U
        -------------------------------------------
        Never apologize for showing feeling.
        When you do so, you apologize for the truth.
        -------------------------------------------
        Canon Stuff

        Comment


        • #5
          Hee Erik, wel het is er dan van gekomen: een album! Nou "jochie" ook die van jou mag weer gezien worden hoor! Zo te zien heb jij je behoorlijk vermaakt met die "Fish". Waar die is? Ik zou 't niet weten. Een mooie, en vaak humoristische, samenspel tussen beeld en tekst! "Externe flash", waar kun je zo'n handig voetje (lijkt wel wat op Dolphin) eigenlijk krijgen! "Licht en lijnen en Licht en bogen" zijn van die foto's waar ik rustig een tijdje voor kan zitten; heb altijd al een zwak gehad voor oude gebouwen. "Plafondbehang, ronduit hallucinerend! Overall: a great job!!

          Greetz,

          Jan

          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

          Comment


          • #6
            Ha Erik, al maanden priemt in mijn hoofd de vraag of ik dan wel eerst een groothoek of tele zou aanschaffen. Jouw album doet mij weer ****elen naar mijn 1ste keuze: super groothoek !

            Waarom doen al die omzettingen van jou het zo goed: "Looking at you" en "Op 1 na de beste.." : subliem en dan nog "Plafondbehang" (aah, een beeld uit "Seven" kwam spontaan bij me op). Meer moet dat niet zijn !


            Saluti,

            Pascal

            Comment


            • #7
              oei, zie hier net dat de censuurcomissie goed werkt in mijn vorige posting:

              Ik bedoelde natuurlijk "w.a.n.k.e.l.e.n" , en ik kan je verzekeren: no dirty mind involved !
              Saluti,

              Pascal

              Comment


              • #8
                Prachtig album Erik, met leuke tekstjes

                nr. 1, wat doe je me aan!!!
                nr. 10, mooi gezien, net als nr.11 ...
                nr. 18, is mooi van compo,
                en bij de laatste zou ik toch proberen de horizon iets bij te trekken

                Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
                -------------------------------------------
                Girly
                --------------------------
                Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
                --------------------------

                Comment


                • #9
                  Mooie foto's, Erik !
                  "Where's the fish" en "Filosofische en wijdse blik opwaarts" vind ik de beste.
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Den Bosch vanuit wéér een andere hoek? Inderdaad, vanuit een groothoek. Knappe foto's, Erik. "3 x 3 = 9" & "Where's the fish" zijn m'n favorieten.
                    http://users.pandora.be/Wim_Ellen

                    Comment


                    • #11
                      Ik denk dat ik me zo'n fisheye ga aanschaffen ;-)
                      Knap album Erik! teveel mooie shots ... als ik een fav moet kiezen ga ik voor "Looking at you, kid"
                      http://www.razziphoto.com/

                      Comment


                      • #12
                        hee Erik, deze vind ik een knaller:



                        mvg,
                        Z900
                        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                        Comment


                        • #13
                          Ehhh, die foto waar ik op sta. Je hebt leukere foto's van me die de dag voor de SD DB gemaakt zijn

                          Grtz, Calexico

                          Comment


                          • #14
                            HEEEEEE Erik wil je eMJeke een pats verkopen PAS OP HE!!!
                            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                            www.langenacker.nl

                            Comment


                            • #15
                              Leuk album...
                              Erik, zo te zien, heb je nog altijd dat visoogje op je Canon zitten???

                              Comment

                              Working...
                              X