Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

strobist shooting day lommelse sahara

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: strobist shooting day lommelse sahara

    tof! je staat er al bij!
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • #17
      Re: strobist shooting day lommelse sahara

      Beste ik weet het is al aan de late kant maar wil toch vragen of er nog een plaatsje vrij is op 15 april indien het kan

      Comment


      • #18
        Re: strobist shooting day lommelse sahara

        Een goedemiddag. Bij deze bevestig ik mijn interesse om er zondag a.s. bij te zijn.
        Altijd leuk om eens een babbeltje te slaan, kiekjes te maken en van elkaar te leren.
        Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

        Comment


        • #19
          Re: strobist shooting day lommelse sahara

          Oorspronkelijk geplaatst door WR.art Bekijk bericht
          Beste ik weet het is al aan de late kant maar wil toch vragen of er nog een plaatsje vrij is op 15 april indien het kan
          tuurlijk kan je erbij, de sahara is groot hoor plaats zat.....
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #20
            Re: strobist shooting day lommelse sahara

            Ik zal ook proberen aanwezig te zijn (mits het weer het toestaat). Ik zal in de loop van de week ook eens rondhoren naar modellen, hopelijk hierover nog een update
            Follow me on neonpxl.com

            Comment


            • #21
              Re: strobist shooting day lommelse sahara

              Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht
              Ik zal ook proberen aanwezig te zijn (mits het weer het toestaat). Ik zal in de loop van de week ook eens rondhoren naar modellen, hopelijk hierover nog een update
              oke super!
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #22
                Re: strobist shooting day lommelse sahara

                hier nog iemand die wakker word
                ik zou me ook graag aanmelden om wat bij te leren
                ( lees pikken met m'n ogen )

                grtjs marc

                Comment


                • #23
                  Re: strobist shooting day lommelse sahara

                  hoe meer zielen hoe meer........
                  http://www.jvs-photography.be/

                  Comment


                  • #24
                    Re: 15 april strobist shooting day lommelse sahara

                    Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                    beslissing is genomen, gezien er toch wat mensen zijn die willen komen gaat deze dag door!

                    wat: shooting day met modellen op locatie
                    wanneer: zondag 15 april
                    waar: lommelse sahara
                    uur: bijeenkomst rond 9.30 (korte briefing)
                    start: 10 uur
                    einde: ??
                    kosten : geen

                    enkel en alleen als het echt pijpestelen zou regenen blazen we af anders gaat het gewoon door, van een spatje water gaan we niet lopen he!



                    de afspreekplaats zal aan het zwembad zijn aan de sporthal , maar dit weekend ga ik eens deftig daar op verkenning en zou kunnen dat de afspreekplaats dan nog wijzigd (kantine sporthal of.....? )

                    bedoeling van dit gebeuren is een gezellige dag samen door te brengen, en we wat van mekaar kunnen leren waarbij zowel beginners, gevorderden als doorwinterde profs welkom zijn!

                    we delen ons op in groepjes van 2 a 3 fotografen al naargelang de opkomst en wisselen op afgesproken momenten van model, zodat er veel variatie is.

                    Voor de lunch zeg ik voorlopig, breng zelf het nodige mee van drank en eten maar....vant weekend zal ik eens nakijken of we daar niks kunnen gaan eten of zo.....maar ieder doet en laat wat hij/zij zelf wil natuurlijk he, geen verplichtingen!!

                    Ik kan het niet verbieden maar.....ik zou liever geen minderjarigen zien onder de 16 jaar, dus liever geen kinderen.
                    Kan je een model meebrengen of overtuigen om tekomen laat even haar naam weten dan zet ik ze mee in het lijstje!

                    LET OP: iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn materiaal en voor zichzelf!




                    iedereen welkom!


                    de deelnemers zal ik trachten hier in het lijstje op te nemen , sta je er niet bij en wil je graag komen stuur dan asap een berichtje of zet het in dit topic!
                    indien mogelijk, vermeld even jullie locatie om de mogelijkheid open te houden van carpooling (deze vraag kreeg ik van geinteresseerde modellen)


                    Fotografen

                    JVS (wuustwezel)
                    I-Roma
                    Frank van Duytekom (kalmthout)
                    Pancho (brasschaat)
                    Zerocool22 (scherpenheuvel)
                    Gandalf
                    Stapperke (wilrijk)
                    Beeldmaker (Hasselt)
                    foto4fun (brengt 3 modellen mee)
                    Viraxx (Niel)
                    W1ck3D
                    WR art
                    Veteraan




                    Modellen

                    Fatimah Keshinro
                    Joyce janssens
                    Pommelien
                    Sylvie kruppa
                    +3 (foto4fun)
                    Graag had ik me ook ingeschreven om deel te nemen aan deze workshop
                    Tot dan
                    groeten Peter

                    Comment


                    • #25
                      Re: strobist shooting day lommelse sahara

                      Graag had ik me ook ingeschreven om deel te nemen aan deze workshop
                      Tot dan
                      groeten Peter

                      Comment


                      • #26
                        Re: 15 april strobist shooting day lommelse sahara

                        Oorspronkelijk geplaatst door cita Bekijk bericht
                        Graag had ik me ook ingeschreven om deel te nemen aan deze workshop
                        Tot dan
                        groeten Peter
                        beste peter, het gaat hier in geen geval over een workshop, ik of iemand anders gaat geen les geven!
                        de bedoeling is gewoon een leuke shootdag te houden , enkele fotografen met wat modellen en ons in groepjes op te delen en geregels te wisselen van model...
                        natuurlijk is het op zo een dag aangewezen je ogen en oren open te houden , als je niet zo thuis bent in het strobist gebeuren ga je zeker een pak opsteken!

                        in ieder geval je bent welkom!
                        http://www.jvs-photography.be/

                        Comment


                        • #27
                          Re: strobist shooting day lommelse sahara

                          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                          hoe meer zielen hoe meer........
                          Dan mag je mij ook (onder voorbehoud) ook aan het lijstje toevoegen.
                          Ben in Lommel niet zo bekend, ik zie dat er een zwembad is in de Sportveldenstraat...bedoel je deze ?

                          Groetjes uit Zolder,

                          Ivan
                          Ivan
                          http://www.henderix.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: strobist shooting day lommelse sahara

                            idd , denk dat dat de beste afspreekplaats is , en zal deze plaats dan ook als definitief vermelden in het starttopic,
                            zelf ben ik ook niet bekend daar (nooit eerder geweest) wilde dit weekend op verkenning gaan maar helaas er niet van gekomen....

                            ik zet je er alvast bij....
                            http://www.jvs-photography.be/

                            Comment


                            • #29
                              Re: strobist shooting day lommelse sahara

                              De beste plaats om te verzamelen is inderdaad aan het zwembad dat pal tegenover evenementenhal 'De Souverein' ligt. Van daaruit loopt een pad (Nieuwe Kopen noemt de weg officieel) via de Chiro lokalen recht naar de Lommelse Sahara. Ik ben er vroeger wekelijks gaan lopen dus ken de plaats als mijn broekzak.

                              Voor de gps: kruising sportveldenstraat met speelpleinstraat

                              Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: strobist shooting day lommelse sahara

                                ha , we hebben iemand die de weg weet, mooi zo!!
                                http://www.jvs-photography.be/

                                Comment

                                Working...
                                X