Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

    Rudy, Droopie 007, Spanjaart,

    Bedankt alvast voor jullie interesse, ik hou jullie op de hoogte.
    Momenteel volg ik diverse weerberichten op voor zaterdag, nogal uiteenlopend, echt duidelijkheid zullen we pas in de loop van vrijdag krijgen.

    De kans is groot dat het wolkendek in de vroege ochtend gesloten blijft, zonder het mooie ochtendlicht heeft de "vroege vogel sessie" van 07 tot 09 uur geen zin.
    Moest dit zo het geval zijn dan lijkt het me verstandig om gewoon om 09 uur af te spreken.

    Volg dit topic dus goed op, vrijdagavond 20u00 stel ik alle deelnemers via deze weg en via pm op de hoogte van de stand van zaken.

    Grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #17
      Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

      Er zijn geen motocross tot april , dus ik komt me voor mijn eerste stap met BD zoals Droopie007 , ik ben niet echt fan van landschap maar wil meer leren en zien hoe dat moet . ik hoop dat het niet regen want ik heb geen apparaat protectie . Ben ook klaar voor 7 of 9 uur en wacht confirmatie .

      Ik komt van Kortenaken en ik hebt vanaf daar zeker 3 plaats vrij in mijn wagen voor iemand zonder taxi .
      Ik hou niet van de kou dus ga vertrekken mischien vroeger dan 16uur .

      Ja ik ben frans taal maar ik moet ook dat leren .

      Tot dan . Michel

      Comment


      • #18
        Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

        Hallo,

        Volgens de laatste weersvoorspellingen wordt er vooral in het zuiden van het land enige sneeuwval verwacht, hier in Limburg wordt weinig tot geen sneeuwval verwacht morgen.
        Het zal wel grotendeels bewolkt blijven, al kan de zon er 's middags misschien toch wel even doorkomen, moeilijk te voorspellen.



        De weersomstandigheden om te fotograferen zijn dus lang niet optimaal maar we gaan er toch het beste van maken morgen.

        Voor de late beslissers vandaag of morgenvroeg, graag een pm voor morgenvroeg 08 uur, telefoontje of sms-je mag ook.

        We vertrekken om 09u30 op de parking, de vroege sessie tussen 07u00 en 09u00 gaat niet door.

        Grtjs,
        Edje C
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #19
          Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

          15% kan op regen ... Indien het morgen vroeg droog is ga ik morgen ook komen.
          Zelf ben ik ook nog een SD maagd en ben heel erg benieuwd wat te verwachten.

          Iemand die een korte checklist heeft met wat mee te nemen?
          Camera & objectieven uiteraard maar buiten dat is er iets zoals een SD survival kit?

          Groeten, Hans

          Comment


          • #20
            Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

            Oorspronkelijk geplaatst door hmaes Bekijk bericht
            15% kan op regen ...
            Sneeuw zal je bedoelen , er kan idd wel een sneeuwbuitje vallen, altijd mogelijk.

            Zorg vooral voor voldoende warme kledij, liefst enkele lagen. Zelf doe ik alles dubbel aan, twee paar sokken, twee trainingsbroeken, twee t-shirts, een dikke wintertrui en winterjas, handschoenen, sjaal en muts natuurlijk.
            We vertrekken om 9u30 met de wandeling, vermoed dat we tussen 13u00 en 14u00 aan 't Vloot aankomen om iets te eten/drinken. Je kan altijd iets meenemen voor onderweg, graankoeken of energierepen bv en iets te drinken maar ik zou het beperkt en licht houden.
            Als je aan de waterkant of tussen het riet foto's wil maken zorg dan zeker voor laarzen, zelf heb ik hoge winterlaarzen en dat werkt prima. Wat je ook aan je voeten doet, zorg er vooral voor dat het waterdicht is.
            Een SD survivalkit is nog niet op de markt verkrijgbaar momenteel, maar moest er iets ernstig gebeuren dan heb ik iemand met een 4x4 achter de hand die redding kan brengen .
            Verder altijd alles even dubbel checken; batterijen, geheugenkaartjes, gsm, ...

            Als je morgenvroeg komt dan graag een seintje voor 08u00 via pm of gsm.

            O ja, voor de vogelliefhebbers, er zitten heel wat vogels momenteel, een verrekijker kan dus leuk zijn als je wat vogels wil spotten.

            Grtjs
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #21
              Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

              IK was vandaag in Het Vinne in Zoutleeuw, maar het was heel mistig en grijs. Geen echt fotoweer. De zon kwam er even door van 12u tot 14u.

              Hopelijk hebben jullie beter weer, want als de zon er niet doorkomt is het maar povertjes.

              Sukses.

              Peter

              Comment


              • #22
                Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

                Hey

                Dikke kans dat ik er ook nog bij zal zijn.
                ik zal u verwittigen als ik niet kom.

                Groetjes

                Luc
                http://lvbfoto.jimdo.com/

                Comment


                • #23
                  Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

                  Hallo,

                  Het zou morgenmiddag best nog wel eens kunnen meevallen Peter.
                  Hoop dat jij ook het weer mee mag hebben daar in Neder-over-heembeek .



                  Even scrollen naar "detail 48 uur" en "weerpraatje".

                  @ Luc, altijd welkom morgen natuurlijk , geef dan wel even een seintje voor 08u00. En zorg voor warme kledij want het gaat flink koud zijn op de winterdijk.

                  Grtjs,
                  Edje C
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

                    Over een goed uurtje starten we onze winterwandeling aan het Schulensmeer.
                    Volgend de laatste prognoses zouden we rond het middaguur toch wel enkele opklaringen te zien krijgen, hopelijk lang genoeg om toch wat mooie foto's te nemen.
                    Woon je in de buurt en wil je toch nog mee op pad, we vertrekken om 09u30 op de parking achteraan de Beekstraat.

                    Grtjs,
                    Edje C
                    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

                      veel plezier vanuit Vlissingen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        veel plezier vanuit Vlissingen.
                        grt,bouk.
                        Jullie ook veel plezier daar in Vlissingen Bouk.

                        Grtjs
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

                          Het was mijn eerste BD uitstap, maar zeker niet de laatste .
                          Ik was verbaasd over de schoonheid van dit gebied, dat ik niet kende.
                          Ik leerde een paar leuke trucs om deze stijl foto te verbeteren.
                          De sfeer was erg sympathique .
                          Lunch in de kantine t'vloot was heerlijk .
                          Dus een heel leuk dag .

                          Dank-u iedereen en zeker Edje C .

                          Michel .

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

                            En hoe was het ????
                            facebook
                            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

                              Zoals Michel reeds schreef, het was een leuke dag, we waren uiteindelijk met z'n zessen en we hebben ons goed geamuseerd .
                              De voorspelde opklaringen zijn helaas uitgebleven, wel eventjes wat meer licht gekregen rond de middag desondanks zijn er toch wel wat mooie foto's gemaakt, beetje creatief zijn en met filters werken.
                              Muts af voor de deelnemers want de wind liet de gevoelstemperatuur ook nog eens behoorlijk dalen.
                              Bedankt voor jullie aangename gezelschap en tot een volgende SD.

                              Grtjs,
                              Edje C
                              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                              Comment


                              • #30
                                Re: SD winterwandeling Schulensmeer, zaterdag 19 januari 2013

                                Fijne dag gehad in mooie omgeving. Aangename groep ook.
                                Voor mij een geslaagde SD; proficiat en bedankt Edje.
                                Nu nog tijd nemen om de foto's te verwerken (als de sneeuwlandschappen weg zijn :-) )
                                groeten,
                                dryma

                                Comment

                                Working...
                                X