Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

    Veel plezier allemaal aanstaande zaterdag, met veel pijn in het SD-hart kan ik er helaas niet bij zijn op deze shoot, clubverplichtingen bij de basket .
    Maak er een fijne dag van, kijk al uit naar de vele mooie plaatjes die er gemaakt zullen worden om de pijn toch een beetje te verzachten.

    Grtjs,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #17
      Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

      He Rob,

      Is dat lichttraject (trajectum lumen) de moeite waard ? We blijven in de buurt overnachten (soestduinen) en als het de moeite is, pakken we dit ook even mee.

      Tot zaterdag

      Peter

      Comment


      • #18
        Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

        Hallo, pas terug (vanacht) van vliegvakantie begin ik mijn mails te lezen en kom ik tot een ernstig probleem.
        Mijn werkcollega, fotovriend (Aquariusjk) heeft moeten afhaken voor deze SD waardoor ik mijn vervoer kwijt speel...
        Bij deze een oproep aan diegene die mij en Chris (mijn echtgenote) eventueel willen oppikken.
        We staan ingeschreven om te blijven eten, maar dit passen we aan naar de vervoersmogelijkheden ....
        Iemand ?
        Indien het niet lukt zullen we helaas moeten afhaken.

        Wim & Chris
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #19
          Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

          Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
          He Rob,

          Is dat lichttraject (trajectum lumen) de moeite waard ? We blijven in de buurt overnachten (soestduinen) en als het de moeite is, pakken we dit ook even mee.

          Tot zaterdag

          Peter
          ik ben ook geïnteresseerd voor het avondprogramma ( traject lumen )

          Dirk

          Comment


          • #20
            Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

            Dat Trajectum Lumen ziet er wel interessant uit.
            Wij maken er een WE van en rijden vrijdag al naar Utrecht, veel kans dat ik dat vrijdagavond al eens verken.

            Tot zaterdag,
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

            Comment


            • #21
              Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

              Sorry, maar ik haak af.
              Door omstandigheden kan ik er gewoon niet geraken ... De wagen thuis is helaas niet vrij en mijn echtgenote kan helaas ook niet mee (anders had ik me kunnen verplaatsen naar een afspreekpunt). Niet dus
              Met de trein helaas niet doenbaar. De eerste trein passeert hier om 7.30 en dan ben ik nog maar om 8 uur te Gent of om 8 uur te Mechelen....
              Pfff openbaar vervoer in het weekend ...
              Suc6
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #22
                Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

                Uh HEREN ... PM GRAAG!!!! Wij weten nog niet waar we moeten zijn!!! Kan iemand ons informeren aub? Merci'tjes! SON
                Webstek in opbouw

                Comment


                • #23
                  Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

                  Jammer dat Wim niet kan. Sonja, ik had je inschrijving over het hoofd gezien, het was erg druk van de week. Ik stuur je een pm met de gegevens.
                  Wat betreft de boot: ik kreeg vanavond een telefoontje dat er iets kapot is, maar morgen weten we of er toch gevaren kan worden.
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

                    thanx for the update rob! SON
                    Webstek in opbouw

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

                      Rob,
                      Het lukt toch. Pas definitieve oplossing gekregen en pas thuis ....
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

                        We gaan het zometeen in Utrecht zien! Vast een dag vol verrassingen als ik de voorbodes zie!
                        Sony en Olympus
                        Fotoseries

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

                          Rob,
                          vanmorgen pas thuis gekomen om .30 was het iets te vroeg om de PC op te zetten.
                          Maar nu wel.
                          Vooreerst en vooral een hartelijke dank voor het leuke prettige ontvangst dat ons te wachten viel en de enorm leerrijke en prettige uitstap.
                          Het was 's morgens echt bitter koud maar we hadden er voor over.
                          Een goede raad. Wanneer je de volgende keer nog voorziet in één of ander vervoermiddel, zorg ervoor dat je er een defecte weet uit te kiezen ...
                          Het was een topper.
                          En we kijken al uit naar de volgende.
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

                            Rob,

                            Nogmaals bedankt voor de schitterende SD gisteren. Het was er weer eentje on "U" tegen te zeggen

                            Van wandeling tot boottocht, van werfkelder tot kloostergang, van lunch tot diner: alles prachtig uitgestippeld en georganiseerd.
                            En dan nog die kleurrijke figuren die als bij toverslag af en toe langs onze route opdoken...!

                            Ik kijk nu al uit naar een volgende...
                            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

                              Rob,

                              Bedankt om ons de mogelijkheid te bieden deze prachtige dag te mogen ontdekken. Als was in orde, wandeling, lunch, boottocht, avondeten en als slot de nachtfotografie.

                              Ik zie al uit naar je volgende organisatie in .....
                              http://www.photo-patricske.be
                              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                              Comment


                              • #30
                                Re: SD Utrecht op zaterdag 27 oktober 2012

                                Rob, oprecht bedankt voor de puike organisatie en voor het prachtige weer. We hebben utrecht leren kennen als een heel leuke stad, waar we zeker nog terugkomen. Ook mijn vrouwtje was heel tevreden en we hebben weer leuke fotografen en hun sympatisanten leren kennen. Het is telkens toch weer een leuke bende. Alvast bedankt aan iedereen. Groetjes uit Soest van waaruit we vandaag kennis hebben gemaakt met Amersfoort (en o.a. zijn Ikea ;(, maar de tegenpool van het fotobudget is hierdoor gestadig aan het groeien).

                                Groetjes

                                Peter en Mieke

                                Comment

                                Working...
                                X