|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Beste, even samenvatten voor zaterdag aanstaande…
Ik ben aanwezig in de studio vanaf 9.00, zo ook Chana en Vicky voor make-up en haar. en ik shoot tot ongeveer 10.00 met Allison die nadien helpt waar nodig. De ingang is NAAST het huis en loopt naar een binnenkoer. De studio is daar helemaal links achteraan, recttegenover de mobilhome (die daar normaal staat) Chelsey en Keyana worden gebracht tegen 9.15 Fotografen ook welkom vanaf 9.30, ik ben tot dan bezig alles op te zetten en voor te bereiden. De strobist set staat dan al klaar en kan gebruikt worden met het model dat niet in de kleedkamer zit of met Allison. 10.00 start ik met de uitleg Start shoot 10.15 Romy en Annelies worden opgepikt door Jan en worden verwacht rond 11:45 De strobist set kan dan … (zoals vorige sessie) 12:30 start ik met de uitleg terwijl de vorige sessie bezig is Start shoot om 12:45 Kelly en Maxine worden opgepikt door Tom en worden verwacht rond 14:15 De strobist set kan dan … (zoals vorige sessies) 15:00 start ik met de uitleg Start shoot om 15:15 Nog enkele afspraken en tips. Voor aanvang wordt afgerekend (door wie nog niet alles heeft betaald natuurlijk) Probeer op voorhand nog contact op te nemen met de modellen voor de conceptjes. Ik breng zelf op de laptop een hoop poses mee. Ook om eventueel nadien nog ergens extra te gaan shooten, best op voorhand bespreken. Houd die dag in de studio uw materiaal goed bij elkaar, breng mss een plastic bak mee waar alles in kan. Er wordt voor de strobistset 1 batterijset voorzien per sessie, er kan gerust 100x geflitst worden, full power is niet nodig. Wie minder ervaren is, dokter nu al even uit hoe uw camera op M te gebruiken, sluitertijd en diafragma worden in de studio manueel ingesteld om beter controle te hebben over het resultaat. Deelname is op eigen verantwoordelijkheid, wees zorgzaam met het eigen materiaal en dat van anderen. Fotografen en modellen die op dat moment niet shooten houden hun materiaal opzij en blijven uit de shootzone. Priotiteit gaat naar het team dat aan de beurt is en de studio is niet zo heel groot.
|
Johan,
Bedankt voor deze mooie organisatie, het was voor mij zeer leerrijk. Ik heb mij geamuseerd. groeten, Rudi
|
Citaat:
Ondanks alle onvoorzienigheden toch voor de meeste een leuke ervaring met naar ik hoorde smaak voor meer. Er zijn nog enkele "plannen" buiten de studio en zonder MUA, eerder "het leven zoals het is". 1.shoop op locatie met een vrije tijdsshoot met een ijshocleyteam 2.shoot met "tieners" op... DA GA IK NOG NIE VERTELLEN. ik'llkeep you all posted.
|
Het was de 1ste keer dat ik samen een shoot deed met de leden van BD.
En het was zeker geslaagd en heb veel bijgeleerd. Ik ga zeker nog eens mee! tot de volgende, greetz, Jan |
|
||||
|
Nogmaals hartelijk dank.
Dit smaakte inderdaad naar meer ![]() Ik probeer mijn foto's zo snel mogelijk te verwerken, maar zit met een aantal drukke dagen (verjaardag).
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |