Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

    Bjokke, zoals ik al irl gezegd had, ik wil er ook graag bij zijn. Uiteraard, zoals altijd, enkel wanneer mijn bazinnen me welwillend toestemming geven

    Oorspronkelijk geplaatst door jeb bas
    Nu dat ik de foto's van de SD in Leuven heb gezien ga ik toch maar passen. Wat een verspilling van al dat mooi fotomateriaal
    Ik neem aan dat Jeb gewoon onder de indruk is van alle "cannonnen" die hij op de foto's van de SD in Leuven zag
    Last edited by pcwiet; 31 mei 2006, 21:14.

    Comment


    • #17
      Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

      Bjokke,
      Ik kom met nog 3 personen, Willy - Rita en Greet.
      Kan je die ook noteren?
      freyake

      Comment


      • #18
        Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

        Als ik kan carpoolen wil ik ook . Van Brugge ist beke ver. Kosten wat delen zo . Kan eventueel zelf rijden.
        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
        http://www.racenews.be

        Comment


        • #19
          Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

          Hey Bjokke,

          In tegenstelling tot wat ik eerst zei is er een klein kansje om de hoek komen piepen dat ik toch kan komen. De afstand is te doen op 1 dag. Maar ik ben afhankelijk van planning op het werk.

          Groetjes X.

          Comment


          • #20
            Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

            Hallo,ik ben van de partij,samen met mijn broer.
            Indien het slecht weer is dan komen we niet.
            We kunnen wel maar blijven tot 14u.
            Groetjes Jord

            Comment


            • #21
              Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

              Ik wil me ook inschrijven, maar zal slechts aanwezig zijn tot 14 uur.

              Comment


              • #22
                Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                Oorspronkelijk geplaatst door Gilho
                Ik wil me ook inschrijven, maar zal slechts aanwezig zijn tot 14 uur.
                iedereen is vrij om te vertrekken wanneer hij wil

                Comment


                • #23
                  Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                  Scrijf mij maar op ik heb het kunnen regelen Kan zijn dat ik ietsje later kom want ik weet nooit wat ik onderweg tegenkom

                  Groetjes X.

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                    Oorspronkelijk geplaatst door jeb bas
                    Nu dat ik de foto's van de SD in Leuven heb gezien ga ik toch maar passen. Wat een verspilling van al dat mooi fotomateriaal
                    Je laat een mooie kans liggen om te laten zien wat je kan en ons iets bij te brengen ...
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                      Ik ben wel geïnteresseerd, maar kan zo ver op voorhand nog niet zeker zijn. Ik ga proberen te komen met 4 mensen

                      Dennis (Ik)
                      Usha (mijn vriendin)
                      Nick (mijn broer)
                      Katia (zijn vriendin)

                      Nick en Katia zijn ook bezig met kunst (vooral architectuur) en zijn ook wel wat geïnteresseerd in fotografie. Usha zal waarschijnlijk niet kunnen, maar kga het alleszins zo snel mogelijk vragen. Ik zal zo snel mogelijk confirmeren. (ze staan trouwens alledrie bij de fotodiscussie)

                      Kheb nog nooit een SD meegemaakt en weet niet echt waar ik me aan mag verwachten. Wordt er ook een woordje uitleg gegeven (in de aard van "hier is weinig licht, dus we raden aan om een hoog diafragma te gebruiken met een lage sluitersnelheid") of kan je makkelijk om raad vragen of is het eerder ieder voor zich? Ik ben nog een leek en zou graag van zo'n SD gebruik maken om wat praktijkervaring op te doen en bij te leren.

                      Enneuh ... neemt iedereen een statief mee of is het schieten vanuit de losse hand? (kwestie van niet de enige idioot te zijn die daar met een statief rondloopt )
                      http://www.dennisclaes.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                        Zeg die affiche, dat zijn 7 foto's

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                          Oorspronkelijk geplaatst door s5034454
                          Kheb nog nooit een SD meegemaakt en weet niet echt waar ik me aan mag verwachten. Wordt er ook een woordje uitleg gegeven (in de aard van "hier is weinig licht, dus we raden aan om een hoog diafragma te gebruiken met een lage sluitersnelheid") of kan je makkelijk om raad vragen of is het eerder ieder voor zich? Ik ben nog een leek en zou graag van zo'n SD gebruik maken om wat praktijkervaring op te doen en bij te leren.
                          een SD is vooral bedoeld om andere forumleden te leren kennen. Indien je niet veel ervaring hebt probeer dan met iemand mee rond te lopen die al wat meer ervaren is, hij/zij zal je met alle plezier een woordje uitleg geven indien nodig.

                          Ikzelf heb een abonnement op de zoo daar en ben al een paar keer geweest. Niet dat ik een expert ben maar ik wil je ook met alle plezier een beetje helpen.

                          Oorspronkelijk geplaatst door s5034454
                          Enneuh ... neemt iedereen een statief mee of is het schieten vanuit de losse hand? (kwestie van niet de enige idioot te zijn die daar met een statief rondloopt )

                          een statief is handig als je reptielen wil fotograferen in de donkere kamer , ben je dit niet van plan dan kan je hem beter thuislaten.

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                            Ik ga ook proberen te komen, al zal dat met kindjes en vrouwtje zijn.
                            Je herkent me dan niet aan mijn petje of strap, maar aan mijn modellen

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                              Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                              Ik ga ook proberen te komen, al zal dat met kindjes en vrouwtje zijn.
                              Je herkent me dan niet aan mijn petje of strap, maar aan mijn modellen
                              kan je me dat bevestingen voor volgende woensdagavond.?.

                              Vanaf 20 personen moet ik donderdag reserveren

                              Comment


                              • #30
                                Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Bjokke
                                kan je me dat bevestingen voor volgende woensdagavond.?.

                                Vanaf 20 personen moet ik donderdag reserveren
                                OK, doe ik !

                                Comment

                                Working...
                                X