Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

    Hallo, hier een ietwat oudere fotoshooter,53 jaar. Ik zou er graag bijzijn en breng ook wel wat modellen mee, of ze komen met eigen middelen. Natuurlijk zijn die dametjes jonger dan ikzelf!!!
    Graag uw antwoord indien ok.
    met dank
    dirk

    Comment


    • #32
      Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

      Ik ga je op de reservelijst zetten, anders gaan we elkaar voor de voeten lopen. Zoals reeds gezegd : zo groot is het nu ook weer allemaal niet.
      natwork.be

      Comment


      • #33
        Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

        @Nat :
        Sofie komt zeker, maar het zal in de namiddag zijn !!
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #34
          Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

          Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
          @Nat :
          Sofie komt zeker, maar het zal in de namiddag zijn !!
          Prima !
          natwork.be

          Comment


          • #35
            Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

            Jammer dat het voor mij nog examens zijn! Had er graag bijgeweest! Next time better!

            Veel plezier!

            Comment


            • #36
              Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

              Moet jammer genoeg afhaken, heb een slippertje gemaakt (met de fiets), en om mijn verlengd weekend te vieren heb ik van de spoed een kilo pleister rond mijn knie gekregen, oh wat ben ik gelukkig...

              Comment


              • #37
                Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                Oorspronkelijk geplaatst door bouvelo
                Moet jammer genoeg afhaken, heb een slippertje gemaakt (met de fiets), en om mijn verlengd weekend te vieren heb ik van de spoed een kilo pleister rond mijn knie gekregen, oh wat ben ik gelukkig...
                Afhaken? Het is nog een maand voor de shootingday... Uw knie moet er wel heel erg aan toe zijn

                Comment


                • #38
                  Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouvelo
                  Moet jammer genoeg afhaken, heb een slippertje gemaakt (met de fiets), en om mijn verlengd weekend te vieren heb ik van de spoed een kilo pleister rond mijn knie gekregen, oh wat ben ik gelukkig...
                  Jammerlijk ! Hopelijk gaat het snel beter. Moet je nog 4 weken in die plaaster blijven ?
                  natwork.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                    Oorspronkelijk geplaatst door dirk michiel
                    Hallo, hier een ietwat oudere fotoshooter,53 jaar. Ik zou er graag bijzijn en breng ook wel wat modellen mee, of ze komen met eigen middelen. Natuurlijk zijn die dametjes jonger dan ikzelf!!!
                    Graag uw antwoord indien ok.
                    met dank
                    dirk
                    Chrisly heeft ook zijn deelneming "gecancelled". Ik zet je op de lijst. Heb je een idee hoeveel modellen je zal meebrengen ?
                    natwork.be

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                      Ben even een maandje in het buitenland geweest. Mooi om te zien dat er zoveel volk gaat komen, ik kijk er al naar uit.

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                        was er ook graag bijgeweest: is nota bene slechts 5 km van mijn deur...
                        Maar aan modellenshoots ben ik toch nog niet toe

                        groetjes,
                        Caro
                        www.myspace.com/photocaroline

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                          Oorspronkelijk geplaatst door Caro©bkwg
                          was er ook graag bijgeweest: is nota bene slechts 5 km van mijn deur...
                          Maar aan modellenshoots ben ik toch nog niet toe
                          En waarom niet, er moet toch altijd een eerste keer zijn, gewoon doen!

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                            Is er eventueel wat begeleiding voorzien voor bd'ers die nog nooit een modellenshoot hebben gedaan? Ik zou best wel eens mee willen doen aan deze SD indien er nog een plaatsje vrij is, maar ik heb dit type fotografie nog nooit gedaan

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jo3r1
                              Is er eventueel wat begeleiding voorzien voor bd'ers die nog nooit een modellenshoot hebben gedaan? Ik zou best wel eens mee willen doen aan deze SD indien er nog een plaatsje vrij is, maar ik heb dit type fotografie nog nooit gedaan

                              Goed kijken hoe de ervaren modelfotografen het doen is denk ik het belangrijkste dan. Ik heb zelf ook weinig ervaring in geregiseerde modelfotografie, meestal schiet ik meer reportageportretten. Maar dit is een goede gelegenheid om een andere manier van portretten fotograferen te leren.

                              Nog even een puntje rond materiaalgebied, ik heb sowieso m'n vaste portretlens, een Jupiter J9 bij me. Als iemand 'm wil proberen moet ie zelf even een verloopring M42 naar de juiste vatting meenemen. Ik heb zelf alleen K-vatting verloopringen.

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                                Natje,

                                Effe vraagje,
                                Is er daar veel licht of is het best aangeraden daar een lichtsterk objectief te hebben (wat ik dus tot hier toe nog steeeeds niet heb )

                                Grtz
                                <<Sallyp>>
                                Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

                                www.sallyphotographics.be

                                Comment

                                Working...
                                X