Hoi,
ik heb 5 mini-albummetjes van afgelopen zondag op m'n site geplaatst...te bereiken op de Models page bij http://users.skynet.be/stef-vds
eerlijke kritiek welkom...
Stef
Prachtig album Stef .... enne eerlijke kritiek ... zou niet weten wat. Kan allen maar zeggen dat het stuk voor stuk prachtige plaatjes zijn. Wat gaat dat worden met de 10D!![]()
![]()
Trouwens, proficiat met je aankoop m8 !![]()
http://www.ruve.be
Hoi Stef, uit je albumpjes wordt duidelijk dat jij en de modellen je kostelijk geamuseerd hebben. Natuurlijk duidelijk is dat er geposeerd is, maar met plezier, passie, veel humor, maar bovenal met veel wederzijdse waardering; hetgeen zich goed weerspiegeld de prachtige glamourfoto's. Hooguit dacht ik tijdens het bekijken, 3 keer ee vingertje omhoog is misschien net teveel van het goede (kan hoewel verschillende modellen toch eentonig worden) en bij twee foto's van Mizzzbee heb ik het idee dat er sprake is van wat oevrbelichtin op het gezicht danwel de arm. Maar zoals ik zelf ook al heb ervaren door verkleinen/compressie kan dit vertekend zijn. Maar wat blijft is een heel mooi album, waarbij natuurlijk ook nog eens geldt dat je nauwelijks de tijd hebt gehad.
Jan
You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl
thanks Jan....ja dat vingertje..ik weet het...misschien inderdaad wat teveel... maar het is een manier om de schroom bij de modellen eens weg te nemen..de stress eruit krijgen ....
die overbelichting kan idd tewijten zijn aan de compressie..de originelen hebben dit in mindere mate ook...
uiteraard heb ik me daar geamuseerd, dat was het hoofddoel hee....
Stef
En Stef is niet de enige geweest die zich daar geamuseerd heeft, hè Stef.....hahahaha....geintje. Maar wat Stef zeker goed kan, is een ontspannen sfeer creëren voor die camera. Te weten dat dit voor mij de eerste keer was, om zo op de kiek te gaan. Stef, je bent mijn kanjer hoor
![]()
Dat is te zien idd............toffe shots StefOriginally posted by MiZzz Bee
Maar wat Stef zeker goed kan, is een ontspannen sfeer creëren voor die camera.
mvg,
Z900
Canon 1DMII+D30/50MK1/70-200 2.8 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC
amai....ben zelfs aan het blozen....![]()
Heb zelf ook bijgeleerd...toen ik daar afgepeigerd op dat hemelbed naast Bee ging zitten, en Erik spontaan zijn camera in de aanslag bracht, en de rest volgde; nu besef ik nog beter hoe moeilijk het toch is aan de voorkant van die lens....heb daar 15 minuutjes "model" gestaan, en ik wist al geen houding meer aan te nemen, zo ongemakkelijk dat ik met voelde...gelukkig was Bee daar, en ik kreeg wat meer vertrouwen
Mensen fotograferen blijft één van de boeiendste zaken in m'n leven, nu meer dan ooit !
stef
Eindelijk even de tijd genomen om je foto's te bekijken en ik moet zeggen alhoewel het niet mijn genre is dat ik met bewondering naar je foto's heb gekeken... en ik heb ontzettend veel spijt dat ik niet de gelegenheid heb gehad om in de studio met de flits eens wat foto's te kunnen maken, dat is toch heel wat anders dan met daglicht zoals in de stal. Nu ja 't is zo en 't zal misschien voor een andere keer zijn, hoop ik.
Mary-J....we regelen wel iets want ik zou graag ook eens met jou erop uit trekken in het Brusselse en de metro en zo....Originally posted by eMJeke
Eindelijk even de tijd genomen om je foto's te bekijken en ik moet zeggen alhoewel het niet mijn genre is dat ik met bewondering naar je foto's heb gekeken... en ik heb ontzettend veel spijt dat ik niet de gelegenheid heb gehad om in de studio met de flits eens wat foto's te kunnen maken, dat is toch heel wat anders dan met daglicht zoals in de stal. Nu ja 't is zo en 't zal misschien voor een andere keer zijn, hoop ik.
dus : als jij zorgt voor model, dan zorg ik voor de faciliteiten...
Stef
Inderdaad stef, een prachtig album.
je merkt wel dat je studiowerk gewoon bent.
Je weet hoe je de modellen op papier moet zetten.
Daar kunnen we nog veel van leren.
Stef, ik heb een andere vraag.
Ik zie op je site foto's van Chantay vorig jaar met heel kort haar.
Hoe kan dat dat het nu zo lang is?
Of is haar haar opgestoken? dat je dat niet kan zien?
Hey act....Originally posted by Act
Stef, ik heb een andere vraag.
Ik zie op je site foto's van Chantay vorig jaar met heel kort haar.
Hoe kan dat dat het nu zo lang is?
Of is haar haar opgestoken? dat je dat niet kan zien?
ik denk dat je dat beter aan Chantay vraagt...
Stef
TOF Stef, je voorstel komt als geroepen... ik mail je nog!Originally posted by Stef
[Mary-J....we regelen wel iets want ik zou graag ook eens met jou erop uit trekken in het Brusselse en de metro en zo....
dus : als jij zorgt voor model, dan zorg ik voor de faciliteiten...
Stef
Oké stef no prob.