Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 440

Standaard SD Modellendag 2 November 2003

@ iedereen: dit topic komt ter vervanging van het eerdere topic

Datum: zondag 2 november 2003
    : parochiecentrum Mol-Donk
    : St.Antoniusstraat
    : 2400 Mol
    Fotografen welkom vanaf 11:30
    Uitleg dag en lichtmeting 12:00
    tijd aanvang: 12:30
    Organisatie: Kodoal & Triker

Doelstelling:
    Voor fotografen de mogelijkheid om ervaring op te doen.
    Voor modellen de mogelijkheid om hun portfolio uit te breiden en ervaring op te doen.

Dat dit een gezellige en leerzame dag zal worden voor ieder is zeker . Zondag 7 september zijn enkele mensen wezen brainstormen en het zal een modellendag worden in het ruimste zin van het woord, wat dat precies in gaat houden is nog een verassing. Maar tzt zullen we het een en ander bekend maken.

Meteen een belangrijke mededeling: Er zullen op deze dag geen naakt modellen aanwezig zijn voor een fotosessie!!!!

Betaling & Inschrijving
    Op de voorinschrijving liep het al aardig storm, om 'het koren van het kaf te scheiden' is het volgende besloten:
    Belgische fotografen die bij deze dag aanwezig willen zijn, moeten van tevoren een bedrag over maken op rekening KBC 743-0030820-85 .Gelieve naam,nicknaam en eventueel VZW nummer te vermelden. Dit zijn overigens geen kosten, wat voor de vooruitbetaling krijgt u op de dag zelf consumptiebonnen terug.
    Voor VZW leden zal het bedrag 2,50€ zijn, en voor niet VZW leden 5€.

Tevens is er een speciaal rekeningnummer voor de Nederlandse fotografen die bij deze dag aanwezig willen zijn. Het bedrag dient van tevoren overgemaakt te worden op 9389799, op naam van Belgiumdigital. Geef als woonplaats van de begunstigde Druten op. Gelieve naam,nicknaam en eventueel VZW nummer te vermelden.

Reglement/contract:
    Het contract is te vinden op: http://www.xs4all.nl/~triker/model/contract2.html
    Om ervoor te zorgen dat alles zonder problemen verloopt, zal er om uw handtekening gevraagd worden bij de entree.

Lunch/drank:
    Een kostprijs heb ik nog niet , maar het zal dus echte kostprijs zijn,dwz veel vraag goedkoop,minder vraag ietsje duurder.
    voor smiddags hebben we
    Smoske :dit is een broodje met sla tomaat en gemalen kippevlees en een sausje + een schijfje (of twee drie) ei
    voor savonds; een koude schotel of spagetti met tomaten saus.
    Voor zij die liever iets anders willen is er vijftig meter verder een frituur broodjeszaak.

Dagindeling:
    Op de locatie te Mol zullen meerdere binnenstudio's gebouwd worden, buiten locaties worden aangekleed en tijdens de shootings binnen zal een strakke planning gevolgd worden. Deze planning zorgt ervoor dat minstens elke fotograaf 1 keer in de gelegenheid is geweest om in 1 van de studio's foto's te maken. Een fotosessie zal 30 minuten in beslag nemen, tijdens deze sessie zullen 3 fotografen met een model foto's maken. Elke fotograaf heeft 10 minuten de tijd en kan vervolgens 20 minuten mee fotograferen zodra de ander fotograaf het 'roer' overneemt. Buiten de binnen fotosessie is er de mogelijkheid om buiten de studio's of zelfs buiten foto's te maken op de speciaal daarvoor ingericht locaties met attributen.

Modellen:
    Voor de modellen geldt het tfp priciepe. Elk model krijgt zijn/haar cd toegestuurd met daarop de beste foto's van verschillende fotografen. Tevens is er de mogelijkheid voor fotografen om ter plekken een copy te maken van uw geheugenkaart. Ook zal er de mogelijkheid zijn om ter plekken een afdruk te maken van de genomen foto's.

Modellenfoto's & naam
    Teddy-bear: reserve betaald
    1I2trouwboek: reserve betaald
    Mimi:

Flee:

Chantay:

Angelique: (onder voorbehoud)

Sabrye:

Nikka:

Carmen:

Jenny:

Wendy:

Daineries:

Kelly:

Michelle:

Monique:

Stasey:

Susanne:

Yentle:

Naomi:

Ellen & Isabelle:

Koppel Umco:

Wendy & Karen:

Eline:

Philip:

Mieke

Kids:

Workshops:
    Workshop = Mic: Grafische bewerkingen

Externe medehulp:
    Frans Jacobs
    Vital Schonkeren
    Carlo Timmermans
    Luk Voordeckers
    Annemarie
    Bea
    Nico
    Ster
    Don

De organisatie mede-hulp:
    Leo Bezemer betaald*
    webboy betaald*
    Gabriella & Dickbetaald*
    Stef betaald*
    roadrunner betaald
    Umco & Toetje betaald*
    Lexieke betaald*
    Huggy betaald*
    silim betaald
    Epix betaald*
    sonyke betaald
    MissB betaald*
    Mic betaald
    Voor bovengenoemde personen is een speciale regeling/forum/topic in verband met de voorbereiding van deze dag. Deze info is bij allen bekend, anders contact opnemen met Lexieke of Triker.

Voorinschrijving voor zondag 2 november 2003 zijn:
    00** De allen eerder genoemde personen die hierboven vermeld staan
    01** Macchap betaald
    02** Wunjo + vriendin betaald
    03** Chiel + Ineke en Diny betaald
    04** Razzi betaald*
    05** Lucas betaald*
    06** Kristof_dc betaald
    07** Serge_VC betaald
    08** Fredjefriet betaald
    09** Erik & Jacki betaald*
    10** Tommie betaald
    11** Luc.iKKe & Tilly betaald
    12** Z900 betaald
    13** MajorPain betaald
    14** Brabo betaald
    15** Tom Bombadil betaald
    16** Benjamin vdZ betaald
    17** j@n betaald
    18** Appelke betaald
    19** Jaja & Jimmibetaald*
    20** Todosranas betaald
    21** eMJeke betaald*
    22** Wim betaald*
    23** Tom & Maggy betaald
    24** CaLim3r0 betaald
    25** Pieterbie betaald
    26** Archer betaald
    27** Nina betaald
    28** Swa betaald
    29** Mila betaald
    30** Froto + madam betaald
    31** Vicky + Celle 1 betaald
    32** Clash
    33** Lazy Charles betaald
    34** Frederik betaald
    35** Igoforit betaald
    36** Hustler betaald
    37** Hans Vogelzang + Laura betaald
    38** Fredericrom betaald
    39** Jamonadap betaald
    40** Tom betaald
    41** Middas betaald
    42** Act + Herman betaald
    43** Ebi betaald
    44** Filmar betaald
    45** Antonius betaald
    46** Krisv5 betaald
    47** Dama + Justine betaald
    48** Tiedie betaald
    49** Ruve betaald
    50** Drah betaald
    51** PhilippeVDPbetaald
    52** Sam Jae betaald
    53** Laiko betaald
    54** Lukathi betaald*

STOP INSCHRIJVINGEN STUDIO'S

BEZOEKERS
    vriendin Sam Jae
    Celle
    Huyaa
    Depost
    Peter & Petra

FOTOGRAFEN
    **

men kan alleen nog maar inschrijven als:
    1;BEZOEKER dwz gratis,alleen melden.MEN MAG DIE DAG NIET FOTOGRAVEREN
    2;FOTOGRAAF dwz betalend , maar geen toegang tot de studios,dus enkel buiten opnames,kertsstudio en circusstudio

Mensen die nog willen inschrijven, contact opnemen met Kodoal of Triker per e-mail. Het kan zijn dat er nog plekken vrij komen uit de voorinschrijving.Zij die nog inschrijven als fotograaf komen automatisch bij de zestig ingeschrevenen te staan als hier iemand wegvalt.LET OP inschrijving is pas geldig na betaling!!!Deze dient uiterlijk 1 week voor 2 november aanwezig te zijn, en is niet mogelijk om op locatie te voldoen!!!!

Standaard

Voila nu kunnen we beginnen met de voorbereidingen en het zal zekers een toffe dag worden Ziet er allemaal zeer goed uit
    Respect begint bij uzelve

Standaard

beetje laat (wel ja laat, 't is nog meer dan een maand) maar mij mag je er ook bijrekenen.
    Heb er mij nog nooit aan gewaagd aan modellen of iets dergelijks, kan het maar proberen natuurlijk.

groeten
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Standaard

En er zullen nog vele volgen Fredericrom
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Standaard

Haiiii Kodoal en Triker,

I'm in!!! Als het mag natuurlijk. Lijkt me een bijzonder leerzame dag!!!! Alvast mijn complimenten en dank voor al diegenen die zich hiervoor in zetten.

groetjes,

Jan

Standaard

Hallo,

You can count me in, lijkt mij een zeer interessante SD te worden, daarenboven ben ik een moreel een beetje verplicht om even langs te komen... maar daarover later meer
    Canon 6D

Standaard

Welkom Jamonadap & Tom Bombadil
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Standaard

't Is te hopen dat de Phille zijn uiteenzetting over Capture One en aanverwante workflow komt demonstreren. Lijkt me heel interessant onderdeel te zijn.

Standaard

@Serge_VC, you can count on it.

Standaard

Ikke ook meedoen.

Standaard

De rekening nummer die voor deze SD gebruikt gaat worden is
    KBC 743-0030820-85 op naam van NOTANENI (dit is een rekening die in het verleden gebruikt is voor een NOnkel-TAnte-NEven en NIchten feest)maar zo besparen we de kosten om een nieuwe rekening te moeten openen.Gelieve wel duidelijk uw naam en nicknaam alsmede VZWnr te vermelden!(voor hen die nog geen vzw lid zijn,tis de moment!)

Standaard

Hallo Kobalt,

Hier met Hans, in de topic staat dat je vooruit moet betalen, maar dat gaat met onze bankrekening erg moeilijk naar een buitenlandse rekening.
    Hier voor moet ik een speciale formulier ophalen bij de bank en de overstorting duurt een lange tijd (rond de 2 weken).
    Of ik moet een kredit card aanvragen maar dat gaat ons net iets te ver.

We willen graag komen maar is er iets te regelen voor de nederlandse belgen in het noorden

groetjes hans
    politie honden trainen en glamour fotografie

Standaard

triker gaat voor een nederlandse rekeningnummer zorgen,dus nederlanders inschrijven maar!!

Standaard

Vanmiddag heb ik via internet het geld overgemaakt naar de belgische rekening, geen probleem. Alleen ik weet niet of het extra kosten met zich meebrengt. Volgens Jaja laatst zei, dat er geen kosten meer aan verbonden waren. We zullen wel zien.

Standaard

ik dacht ook zoiets gehoord te hebben ,maar ben niet zeker.Best navragen bij uw bank

Standaard

Uw overschrijving van rekeningÊ293-0163887-12/EURÊ naar rekeningÊ 743-0030820-85
    voor een bedrag van Ê5,00ÊEURÊis doorgestuurd voor uitvoering.

da van mij is al betaald
    BD0235BE

http://www.pbase.com/macchap

We do what we can with what we have and where we are

Standaard

Originally posted by Modellendag
    Meteen een belangrijke mededeling: Er zullen op deze dag geen naakt modellen aanwezig zijn voor een fotosessie!!!!
    Owww, misschien dat ik dan tóch kom
    Meer foto's op Mukblog

Standaard

Middas, de normale kosten voor buitenlandse rekening waren tot 1 juli in belgië 9 euro. Wel veel hé voor een storting van 2.50. Maar er is een regeling tussen de banken dat het na 1 juli niet meer hoeft, maar ik denk dat je daarvoor een speciaal nummer nodig hebt van de persoon die het bedrag ontvangt. Ik hoop voor jou dat het in orde is.
    Mensen, ik weet nog niet of ik kan meekomen of niet, maar ik ga toch al inschrijven, ik laat dit niet aan mij voorbijgaan. En als ik er niet ben, dan drinkt iemand anders mijn bonnetjes wel op hé Umco?
    We ruilen hé? ik zal achteraf wel zeggen waarvoor ik die bonnetjes wil ruilen

Standaard

Middas, ik had over het hoofd gezien dat je dit langs internet gedaan hebt, misschien is het toch wel in orde.
    Ik hoop het voor jou.

Standaard

Wow, er wordt écht wel héél veel voorbereid voor deze shooting - schitterende planning en organisatie
    Hopelijk zal er ook wat assistentie zijn bij de studio-opnames, want van licht meten en toestanden in studio heb ik al wat kaas gegeten, maar ik wist eigenlijk niet goed hoe ik het moest eten
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    Canon Stuff

Standaard

Voor internationale betalingen heb je inderdaad wel het zogeheten IBAN nummer nodig. Dit is je banknummer, aangevuld met een code voor het land en de bank.
    Bij mij staat het bovenaan het rekeningafschrift.
    Meer foto's op Mukblog

Standaard

Originally posted by Sammeke
    Wow, er wordt écht wel héél veel voorbereid voor deze shooting - schitterende planning en organisatie
    Hopelijk zal er ook wat assistentie zijn bij de studio-opnames, want van licht meten en toestanden in studio heb ik al wat kaas gegeten, maar ik wist eigenlijk niet goed hoe ik het moest eten

wees gerust Sammeke...de lichtmeter zal erbij zijn...da's voor de studiobelichting het allerbelangerijkste !

Stef

Standaard

Originally posted by kodoal
    triker gaat voor een nederlandse rekeningnummer zorgen,dus nederlanders inschrijven maar!!
    toch geen probleem met het IBANnr -> kost evenveel als een nationale overschrijving
    dat IBANnr staat inderdaad op je uitreksels zoals Jacki opmerkt
    duurt wel een paar dagen meer maar verder geen probleem
    (je zou nog gaan denken dat de banken er voor de klanten zijn )

Standaard

Als er nog een plekje vrij is kom ik deze graag opvullen.

Groetjes,
    Erik

Standaard

Originally posted by Modellendag
    @ iedereen: dit topic komt ter vervanging van het eerdere topic

Datum: zondag 2 november 2003
    : parochiecentrum Mol-Donk
    : St.Antoniuslaan
    : 2400 Mol
    tijd aanvang: 12:30
    Organisatie: Kodoal & Triker

Doelstelling:
    Voor fotografen de mogelijkheid om ervaring op te doen.
    Voor modellen de mogelijkheid om hun portfolio uit te breiden en ervaring op te doen.

Dat dit een gezellige en leerzame dag zal worden voor ieder is zeker . Zondag 7 september zijn enkele mensen wezen brainstormen en het zal een modellendag worden in het ruimste zin van het woord, wat dat precies in gaat houden is nog een verassing. Maar tzt zullen we het een en ander bekend maken.

Betaling & Inschrijving
    Op de voorinschrijving liep het al aardig storm, om 'het koren van het kaf te scheiden' is het volgende besloten:
    Fotografen die bij deze dag aanwezig willen zijn, moeten van tevoren een bedrag over maken op een rekening die een deze dagen hier vermeld zal worden. Dit zijn overigens geen kosten, wat voor de vooruitbetaling krijgt u op de dag zelf consumptiebonnen terug.
    Voor VZW leden zal het bedrag 2,50€ zijn, en voor niet VZW leden 5€.

Regelement/contract:
    Zal een dezer dagen volgen.

Dagindeling:
    Op de locatie te Mol zullen meerdere binnenstudio's gebouwd worden, buiten locaties worden aangekleed en tijdens de shootings binnen zal een strakke planning gevolgd worden. Deze planning zorgt ervoor dat minstens elke fotograaf 1 keer in de gelegenheid is geweest om in 1 van de studio's foto's te maken. Een fotosessie zal 30 minuten in beslag nemen, tijdens deze sessie zullen 3 fotografen met een model foto's maken. Elke fotograaf heeft 10 minuten de tijd en kan vervolgens 20 minuten mee fotograferen zodra de ander fotograaf het 'roer' overneemt. Buiten de binnen fotosessie is er de mogelijkheid om buiten de studio's of zelfs buiten foto's te maken op de speciaal daarvoor ingericht locaties met attributen.

Modellen:
    Voor de modellen geldt het tfp priciepe. Elk model krijgt zijn/haar cd toegestuurd met daarop de beste foto's van verschillende fotografen. Tevens is er de mogelijkheid voor fotografen om ter plekke een copy te maken van uw geheugenkaart. Ook zal er de mogelijkheid zijn om te plekke een afdruk te maken van de genomen foto's.

Modellenfoto's & naam
    Teddy-bear
    1I2trouwboek
    Mimi
    Flee
    Chantay

Workshops:
    Workshop 1 = Phille: RAW -> eindproduct
    Workshop 2 = Mic: Grafische bewerkingen

De organisatie mede-hulp:
    Leo Bezemer
    webboy
    Gabriella
    Stef
    roadrunner
    Umco
    Lexieke
    Huggy
    silim
    Epix
    sonyke
    Voor bovengenoemde personen is een speciale regeling/forum/topic in verband met de voorbereiding van deze dag. Deze info is bij allen bekend, anders contact opnemen met Lexieke of Triker.

Voorinschrijving voor zondag 2 november 2003 zijn:
    00** De allen eerder genoemde personen die hierboven vermeld staan
    01** Macchap
    02** Wunjo + vriendin
    03** Chiel + Ineke en Diny
    06** Razzi
    07** Sammeke
    08** Girly
    09** Romain
    10** Kristof_dc
    11** Serge_VC
    12** Fredjefriet
    13** Benjamin vdZ
    14** Tommie
    15** Luc.iKKe
    16** Z900
    17** MajorPain
    18** Brabo
    19** Tom Bombadil
    20** Benjamin vdZ
    21** j@n
    22** Appelke
    23** Jaja
    24** Todosranas
    25** eMJeke
    26** Ruve
    27** Huyaa
    28** CaLim3r0
    29** Pieterbie
    30** Archer
    31** Nina
    32** Swa
    33** Mila
    34** Froto + madam
    36** Vicky + Celle
    38** Clash
    39** Lazy Charles
    40** Frederik
    41** Igoforit
    42** Tony + model
    44** Hans Vogelzang
    45** Fredericrom
    46** Jamonadap
    47** Tom
    48** Middas
    49** Act
    50** Ebi

***** LET OP!!! Dit zijn de namen van voorinschrijving. Deelname is pas mogelijk na betaling. Deze dient van te voren aanwezig te zijn, en is niet mogelijk om op locatie te voldoen!!!!

Geen naaktmodellen?? Des te beter!
    Voor mij is het gezicht het belangrijkste met de uitstraling die erbij hoort.
    Naaktfoto's interesseren mij niet ...
    Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
    Girly
    --------------------------
    Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
    --------------------------

Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Toelichting foto challenge november 2003
    Door bingel in forum Challenge-of-the-Month
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 7 december 2003, 15:25
  2. SD Brugge 30 november 2003