Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

    Bestandje verstuurd via YouSendIt ....

    Comment


    • #17
      Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

      Mensen die een album hebben (op het internet) kunnen via PM ook de link doorsturen
      Zelfde geval als Nat
      Enfin, via mijn website zijn de pics te downen, indien er Mini bezitters een FullSize willen volstaat het me een mailtje te sturen.
      Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

      Comment


      • #18
        Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

        1) De sleutel-indeling is me gevraagd door de organisatie ...
        2) Dat het progje niet aan de wensen voldoet ? best mogelijk. Ik heb echter indertijd geen enkele opmerking of vraag tot verbetering gekregen.
        3) Van bij het begin is er gezegd dat we GEEN full-size-beelden willen. Dus die space-ruimte zal wel niet zo groot zijn. Trouwens die spaceruimte kan je na het aanmaken van *.CAL-bestand volledig recupereren.
        4) probeer dan maar eens iets te doen. Blijkbaar is het altijd iets. Trek mijn leske hieruit en het zal de laatste zijn.
        Als her flickr nu denkt dat ik de moeite neem om alle beelden te downloaden dan gok je mis . Moet je maar je verantwoorden tov van de organizatoren waarom jij het anders wil dan op voorhand gevraagd. Binnenkort dan iedereen maar zagen dat de CD er niet aankomt
        5) mijn tijd nuttiger gebruiken in de toekomst
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #19
          Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

          Oorspronkelijk geplaatst door purlut
          1) De sleutel-indeling is me gevraagd door de organisatie ...
          En is erg logisch... van een heleboel foto's (onder meer de panning shots) heb ik het raden naar de nummerplaat. Per nummerplaat had ik niet zien zitten

          Ik heb alleen een probleempje met enkele kleuren, ik ben een beetje kleurendoof , ik heb de kleurenindeling dus naar best vermogen gemaakt, ik heb bvb geen idee wat het verschil is tussen blauw en hoogblauw
          2) Dat het progje niet aan de wensen voldoet ? best mogelijk. Ik heb echter indertijd geen enkele opmerking of vraag tot verbetering gekregen.
          Het is als je het mij vraagt

          3) Van bij het begin is er gezegd dat we GEEN full-size-beelden willen. Dus die space-ruimte zal wel niet zo groot zijn. Trouwens die spaceruimte kan je na het aanmaken van *.CAL-bestand volledig recupereren.
          Dat wist ik niet, daar had ik overgelezen, dan zal ik eerst alle bestanden moeten resizen... Dat zal ik straks nog effe doen...

          4) probeer dan maar eens iets te doen. Blijkbaar is het altijd iets. Trek mijn leske hieruit en het zal de laatste zijn.
          Als her flickr nu denkt dat ik de moeite neem om alle beelden te downloaden dan gok je mis . Moet je maar je verantwoorden tov van de organizatoren waarom jij het anders wil dan op voorhand gevraagd. Binnenkort dan iedereen maar zagen dat de CD er niet aankomt
          Dat vermoedde ik al iid, purlut. Maar aangezien je zegde dat een link OK was, had ik gewoon de vraag effe gesteld Mijn opmerking was eerder in de zin, als iemand een foto van de mini-shoot wil, kan hij die gewoon ophalen op mijn site, maar ik wil de foto's dus best wel op de CD hebben, bestand was al klaar, ik ga alles nog effe resizen...


          5) mijn tijd nuttiger gebruiken in de toekomst
          Vooral niet doen, ik denk dat de wrevel bij een aantal fotografen te maken heeft met het moeten PP van de nummerplaten, een erg vervelend werkje dat de foto's bovendien onrecht aandoet. Ik heb daar zelf heel wat tijd in gestopt... maar ik had het op voorhand gelezen... geen probleem dus



          sugar
          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

          http://supermasj.zenfolio.com

          Comment


          • #20
            Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

            Bestand onderweg met yousendit
            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

            http://supermasj.zenfolio.com

            Comment


            • #21
              Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

              Proggie werkt goed hoor Wim ...

              Comment


              • #22
                Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

                Mmm. yousendit heeft een beperking van 50megabyte gekregen. Dat lukt dus niet echt. Ik heb ondertussen www.box.net als tip gekregen op het werk. Ik probeer dat eens thuis.
                natwork.be

                Comment


                • #23
                  Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

                  Vandaag iets megacool gevonden : www.depost.be
                  Daar kunde gewoon een heel cd-ke opsturen !!! Gene upload niemeer,gewoon in zo een rode bus stoempe en dan gaat dat via een transporter (peis zo iet gelijk as Scotty in den tijd had) naar het adres da ge ingevuld hebt ! Ongelooflijk
                  ooit ... .

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                    Mmm. yousendit heeft een beperking van 50megabyte gekregen. Dat lukt dus niet echt. Ik heb ondertussen www.box.net als tip gekregen op het werk. Ik probeer dat eens thuis.
                    mijn bestand van 149 MB is dus niet doorgeraakt met Yousendit, de leukerds zeggen dat op het einde van de filetransfer


                    www.box.net dus maar, ik probeer het direct

                    sugar
                    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                    http://supermasj.zenfolio.com

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

                      Oorspronkelijk geplaatst door moeikketreimeloe
                      Vandaag iets megacool gevonden : www.depost.be
                      Daar kunde gewoon een heel cd-ke opsturen !!! Gene upload niemeer,gewoon in zo een rode bus stoempe en dan gaat dat via een transporter (peis zo iet gelijk as Scotty in den tijd had) naar het adres da ge ingevuld hebt ! Ongelooflijk
                      Ik denk dat het uiteindelijk nog daarop zal uitdraaien... Toch wel erg eigenlijk in deze tijden. Ik kan natuurlijk ook effe een ftp serverke starten.
                      natwork.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                        Ik denk dat het uiteindelijk nog daarop zal uitdraaien... Toch wel erg eigenlijk in deze tijden. Ik kan natuurlijk ook effe een ftp serverke starten.

                        www.box.net laat filesizes van 10MB toe en is vreselijk traag

                        Ik heb een file splitter gebruikt, het bestand bestaat nu uit twee delen van 75 MB, ik stuur die op, samen met de lijm via Yousendit

                        sugar
                        Last edited by sugar; 18 april 2006, 22:28.
                        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                        http://supermasj.zenfolio.com

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

                          Ik zit met een probleem. Het programma werkt blijkbaar niet met de orginele files, maar maakt kopies en werkt dan daarmee verder. Ik heb de originele files op grootte gebracht, maar het programma blijft een file van 500 megabyte maken terwijl dat eigenlijk 65 megabyte moet zijn.
                          Wie kan mij helpen ?
                          natwork.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

                            Nat, kan je mij vanavond effen bellen ?

                            PM met telefoon doorgestuurd.
                            Je hebt vermoedelijk iets verkeerd voor.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

                              Gebeld. Er blijkt toch nog ergens een haar in de boter te zitten.
                              Enfin, het bestand is er en opgestuurd via www.rapidshare.de (limiet tot 100mbyte).
                              purlut, alvast bedankt voor de tijd !
                              natwork.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

                                Schitterend.
                                Reeds 4 albums binnen.
                                Als ik naar de postings kijk, is het alsof daar niemand geweest is ...

                                Comment

                                Working...
                                X