Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

    Ik en mijn maat zullen zondag ook van de partij zijn.

    Facehugger
    Cthulu (+ dochtertje)

    Mail naar Ivonne is vertrokken.
    *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

    Comment


    • #17
      Re: SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

      Hallo,

      Heb me zonet op de lijst der aanvragen geplaatst van 15/08.
      Met een Canon of is het een Kanon
      MVG. Hugo

      Comment


      • #18
        Re: SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

        Bedankt aan allen die zich al hebben ingeschreven
        En diegenen die nog twijfelen.. er is nog plaats genoeg hoor

        Groetjes,
        Kiona

        Comment


        • #19
          Re: SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

          'k zal er zaterdag zijn, zondag zit ik bij de Harley dag in Breda!
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #20
            Re: SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

            Oorspronkelijk geplaatst door Triker Bekijk bericht
            'k zal er zaterdag zijn, zondag zit ik bij de Harley dag in Breda!
            Eén dagje minder Triker-dosis zal ik wel overleven zeker

            Groetjes
            Kiona

            Comment


            • #21
              Re: SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

              Hoi,

              Oorspronkelijk geplaatst door Kiona Bekijk bericht
              En diegenen die nog twijfelen.. er is nog plaats genoeg hoor
              Ik ben zeer zeker geinteresseerd om af te komen, maarre... als ik hier het werk zie van de meesten onder u, vraag ik me af of ik uberhaupt wel iets kan komen doen tussen al die "kanonnen met hun kanonnen" . zonder in schandalen te vallen.

              Ik ben nog maar sinds kort gebeten door het virus, en moet eerlijkheidshalve toegeven dat mijn resultaten in het niets vallen (ik leer wel wat bij , maar toch....) bij het klassewerk hier op het forum.

              groetjes

              Comment


              • #22
                Re: SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

                Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
                Hoi,


                Ik ben zeer zeker geinteresseerd om af te komen, maarre... als ik hier het werk zie van de meesten onder u, vraag ik me af of ik uberhaupt wel iets kan komen doen tussen al die "kanonnen met hun kanonnen" . zonder in schandalen te vallen.

                Ik ben nog maar sinds kort gebeten door het virus, en moet eerlijkheidshalve toegeven dat mijn resultaten in het niets vallen (ik leer wel wat bij , maar toch....) bij het klassewerk hier op het forum.

                groetjes
                Mocht je zaterdag komen, dan kan ik je daar alvast tips geven.

                Comment


                • #23
                  Re: SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

                  Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
                  ...vraag ik me af of ik uberhaupt wel iets kan komen doen tussen al die "kanonnen met hun kanonnen" ...
                  Spyder,

                  Laat je niet afschrikken door die mannen-met-hun-kanonnen he. Het is nogal tijd het mannetje of vrouwtje achter het toestel dat de foto maakt he ! Dus kop op en schrijf je in
                  De anciens ter plekke zullen je met plezier willen helpen, of misschien zelfs op sleeptouw nemen

                  Groetjes,
                  Kiona

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kiona Bekijk bericht
                    Dus kop op en schrijf je in
                    Ik heb de gok gewaagd. Mijn inschrijving is onderweg.

                    De anciens ter plekke zullen je met plezier willen helpen, of misschien zelfs op sleeptouw nemen
                    Daar hoopte ik ook al op.

                    groetjes en tot zaterdag

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

                      T'was leuk al was het ook niet gemakkelijk: steeds wisselend licht (maar toch droog ) en al dat glimmend ijzer .

                      mooi initiatief, dvd wordt opgestuurd met alle ong 330 foto's en hier alvast een link naar wat ik vind de mooiste van de veldslag http://devid.jalbum.net/www.devid.be...489/index.html
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                      IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

                        Net terug van Aarschot 1489, en ik zie al een hoop mooie en leuke foto's verschijnen

                        Een dikke dankjewel aan alle fotograven die hebben deelgenomen !
                        En graag tot volgend jaar

                        Groetjes,
                        Kiona

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Middeleeuws kampement Aarschot 1489 - 15, 16 & 17 augustus 2008

                          Hoi,

                          Eerst en vooral een dikke pluim in de hoed van allen die hier aan meegewerkt hebben. Chapeau
                          Ik bezie "kamperen" vanaf nu met een heel ander oog.

                          Door veel te zwijgen en te luisteren naar de raad die ik kreeg van enkele BD'ers, denk ik toch meer redelijke foto's over te houden dan waar ik eerst voor vreesde. Waarvoor mijn dank.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kiona Bekijk bericht
                          En graag tot volgend jaar
                          Als dat moest kunnen, met veel plezier.
                          't was echt de moeite.

                          groetjes

                          PS. De CD met foto's wordt begin volgende week opgestuurd.

                          Comment

                          Working...
                          X