Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

    Laatste update voor ons bezoek aan Maastricht.

    De weersvoorspellingen schommelen een beetje tussen droog en nat.
    Veel neerslag wordt er niet voorspelt, mogelijk mogen we ons aan een lichte regenbui verwachten in de late namiddag maar veel zal dat niet zijn.
    Als het een beetje meezit zijn we dan aangekomen aan het Vrijthof waar genoeg mogelijkheden zijn om ook binnen of overdekt aan de slag te gaan.
    Hier (Lummen) werd vandaag ook 13 mm neerslag voorspelt maar er is nog geen drup gevallen, de zon schijnt zelfs op dit eigenste moment.
    Morgen zal het dus ook best nog wel meevallen hoop ik, al zal er wel wat meer wind staan dan vandaag.


    Ik heb deze week, door mijn blessure afgelopen zondag, niet meer de kans gekregen om de laatste details uit te stippelen in Maastricht maar we zullen ons morgen wel behelpen.
    Dadelijk nog wat copies maken en dan heeft iedereen morgen het nodige om aan de slag te gaan.


    Zeker aan denken ;

    * statief, niet echt een noodzaak maar toch wel handig bij architectuur- en eventueel avondfotografie.
    * aangepaste kledij, al zal het best nog wel meevallen morgen met 20°C en mogelijk een drupje regen in de namiddag.
    * comfortabele schoenen, we zijn een hele dag op pad.
    * een pakske goed humeur en een glimlach voor de medemens.


    Groetjes en tot morgen,

    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #32
      Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

      Oorspronkelijk geplaatst door Musty Bekijk bericht
      ik kom morgen met de allereerste trein, en kom om 9.23 aan, mssn wel zo handig om te weten
      Ik sta normaal gezien om 09u00 al op het stationsplein, voor de mensen die mij nog nooit gezien hebben...
      Als je een dubbele meter met een bruine, lederen hoed ziet staan dan spreek je die brave man maar met Edje aan .

      Moest de trein vertraging hebben dan wachten we wel even, we weten dat je op komst bent.

      Grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #33
        Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

        Dag Edje

        We zijn al in Maastricht, morgen om 9u00 zullen we er zijn. Vandaag al verschillende pittige regenvlagen over ons gekregen. Regen is op voor de komende dagen..
        Tot morgen

        Lvb
        http://lvbfoto.jimdo.com/

        Comment


        • #34
          Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

          Oorspronkelijk geplaatst door LVB Bekijk bericht
          Dag Edje

          We zijn al in Maastricht, morgen om 9u00 zullen we er zijn. Vandaag al verschillende pittige regenvlagen over ons gekregen. Regen is op voor de komende dagen..
          Tot morgen

          Lvb
          Ik hoop dat je morgen je gelijk haalt Luc, hier schijnt nog steeds de zon, zal ze seffes inpakken om morgen mee te brengen .

          Grtjs
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #35
            Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

            .



            Nog steeds in de aanbieding voor morgen!!!




            Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
            1x menu in aanbieding, keuze uit volgende twee menu's ;


            Menu C : Limburgs Varkenshaas met romige bos paddenstoelen saus.


            of


            Menu D : Ierse Sirlion Steak met boschampignons, uitjes en spekjes geserveerd op een hot platter (supplement € 2.50) .



            De menu's zijn besteld dus als er nog iemand mee wil as zaterdag schrijf je dan nu in, first comes = first served.


            Grtjs
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #36
              Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

              even een update voor het weer morgen
              ziet er prima uit
              zal al om 6.30 op vlinderjacht gaan in de buurt

              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #37
                Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                Ook aangekomen in maastrig.

                Tot morgen. Busje komt aan station aan om9u24

                Peter
                Last edited by Heembeek; 21 juni 2013, 20:47.

                Comment


                • #38
                  Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                  Hier aan 't inpakken, morgenvroeg de Grote Trek.

                  Tot dan!
                  BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                    Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                    Ik sta normaal gezien om 09u00 al op het stationsplein, voor de mensen die mij nog nooit gezien hebben...
                    Als je een dubbele meter met een bruine, lederen hoed ziet staan dan spreek je die brave man maar met Edje aan .

                    Moest de trein vertraging hebben dan wachten we wel even, we weten dat je op komst bent.

                    Grtjs
                    ik zal uitkijken ik ben in t rood...ik heb inmiddels wel al de enige vertraging
                    Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                      ik heb van niemand een tel.nummer dus hoop dat iemand dit leest... er isinmiddels 1complete trein uitgevallen

                      ik zit nu in een vervangende trein naar mestreech
                      ik ben er pas rond 10.15 waar kan ik me bij jullie voegen? (heb fiets mee dus dat is zo gepiept)
                      Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                        tel. verwijderd
                        Last edited by Musty; 23 juni 2013, 12:47.
                        Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                          hey Eddy. bedankt voor de fijne en toffe SD vandaag
                          het nieuwe gedeelte van Maastricht was me onbekend en dus volledig nieuw voor mij
                          maar ik heb me er super geamuseerd
                          daar en tegen is het oude gedeelte heel bekent voor mij maar als ik er op wandel gaan mijn mijn ventje ontdek ik nog steeds nieuwe dingen .
                          enkel jammer dat het weer niet zo mee zat als ze gezegd hadden maar het viel nog best mee.
                          nu op naar de volgende SD in Maastricht ergens in het najaar en dan de buitenkanten van deze prachtige stad ontdekken zeker
                          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                            Dag edje,

                            Ook ik vond het leuke dag, en ik leerde een kant van maastrig kennen die voor mij nieuw was. En bij de vlaaienbakker ga ik zeker nog langs.
                            Bedankt aan alle collega fotografen en bijzonder aan de nieuwe gezichten. Welkom bij de BenDe.

                            Groetjes

                            Peter

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                              Een aangename, goed voorbereide en rijk gevulde dag! Beste dank Edje!

                              Voor de deelnemers staat alvast een groepsfoto klaar.
                              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                                ik ben net thuis aangekomen, was super! dankje ed ed ook de rest
                                Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

                                Comment

                                Working...
                                X