Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

    hey Eddy
    mij mag je ook noteren ga wel nog eerst op vlindershoot in de Buurt van Maastricht ben er dan toch maar het moet wel goed weer zijn
    maar zal er zijn om 9.00 uur en ga in de voormiddag mee en een gedeelte van de namiddag maar niet tot s'avonds

    1.lilybie
    2.BD1298BE
    3. 1 persoon punt A ja -punt B ja
    4.nee
    5 nee ben reeds om 6.30 in de buurt en blijf niet tot de avond
    6.volg via PM

    en nu maar duimen voor goed weer
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #17
      Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

      .



      Terug van een weekendje weg geweest, deelnemerslijst is aangepast.





      Opgelet, inschrijven kan nog tot maandagavond 17 juni, om 18 uur worden de inschrijvingen afgesloten !!!





      .
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #18
        Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

        oowwww moeilijk ik twijfel een beetje, maastricht is mn 2de thuis helemaal verliefd op die stad
        alleen en net nieuw hier en ik heb nog niet echt boeiende lenzen en zit nog op mn eerste filters te wachten (besteld), voelt beetje als een sprong in t diepe
        Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

        Comment


        • #19
          Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

          Oorspronkelijk geplaatst door Musty Bekijk bericht
          oowwww moeilijk ik twijfel een beetje, maastricht is mn 2de thuis helemaal verliefd op die stad
          alleen en net nieuw hier en ik heb nog niet echt boeiende lenzen en zit nog op mn eerste filters te wachten (besteld), voelt beetje als een sprong in t diepe
          Spring maar met een gerust hart, wij zullen je wel opvangen hoor .

          Op iedere SD zien we nieuwe gezichten verschijnen en iedereen is er van harte welkom.
          Boeiende lenzen heb je helemaal niet nodig voor een SD, met een standaard lens kan je makkelijk aan de slag gaan.
          Voor het architectuurgedeelte in de voormiddag is een statief wel aangewezen maar geen absolute noodzaak. Duurdere lenzen en filters bieden meer mogelijkheden maar met een basis survivalkit kom je zeker de dag door.
          Het gaat 'm ook niet enkel en alleen om foto's maken, er wordt ook veel gelachen en gepraat op een SD, je kan heel wat ervaringen uitwisselen met elkaar.

          Gooi de twijfel dus overboord en kom maar lekker mee naar Maastricht, je bent van harte welkom .

          Grtjs
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #20
            Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

            Dag edje, wij blijven toch niet eten.
            Ik zal natuurlijk wel op de bd zijn, maar vrouwlief zal haar shoppingdag anders indelen.

            Zien er naar uit, want Maastrig is inderdaad een heel leuke stad.

            Groetjes en tot de 22ste

            Peter

            Comment


            • #21
              Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

              Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
              Spring maar met een gerust hart, wij zullen je wel opvangen hoor .

              Op iedere SD zien we nieuwe gezichten verschijnen en iedereen is er van harte welkom.
              Boeiende lenzen heb je helemaal niet nodig voor een SD, met een standaard lens kan je makkelijk aan de slag gaan.
              Voor het architectuurgedeelte in de voormiddag is een statief wel aangewezen maar geen absolute noodzaak. Duurdere lenzen en filters bieden meer mogelijkheden maar met een basis survivalkit kom je zeker de dag door.
              Het gaat 'm ook niet enkel en alleen om foto's maken, er wordt ook veel gelachen en gepraat op een SD, je kan heel wat ervaringen uitwisselen met elkaar.

              Gooi de twijfel dus overboord en kom maar lekker mee naar Maastricht, je bent van harte welkom .

              Grtjs
              dankje! zal zo even met manlief erover hebben, want ik moet dan vroeg vertrekken (ov ) en laat thuis of ie dat trekt in zn uppie (autist) en anders even kijken wie ik als backup kan optrommelen
              Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

              Comment


              • #22
                Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                Op de valreep, was me ontgaan.
                Zimbru
                -
                1 (A)
                Neen,
                ?
                zie PM
                Last edited by zimbru; 15 juni 2013, 20:59.
                BD1331BE

                Comment


                • #23
                  Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                  .





                  !!! Morgen laatste dag om je nog in te schrijven voor deze SD en dit tot 18u00 !!!





                  .
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                    1. Musty
                    2. -
                    3. 1 startpunt A
                    4. ja menu C
                    5. Nee, kom met OV
                    6. volgt via PB
                    Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                      1. baloo
                      2. BD0337BE
                      3. 1 + A
                      4. Avonddiner: ja, menukeuze A (als ik vandaag nog kan/mag betalen)
                      5. Geen carpool deze keer
                      6. gsm-nr bekend
                      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                        .




                        !!! Inschrijvingen voor deze SD zijn afgesloten, deelnemerslijst is aangepast !!!




                        .
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                          Hallokes,


                          Eventjes een update naar zaterdag toe.

                          De deelnemerslijst is volledig en de reservatie bij John Mullins is ondertussen gemaakt. Het zal een klein tafeltje zijn met ons vieren maar daarom zal het zeker niet minder lekker zijn .

                          Normaal gezien ging ik afgelopen zondag de laatste details van onze wandeling nog even uitstippelen maar een ontsteking aan de monnikskapspier (schouder en nek) heeft daar een stokje voor gestoken.
                          Eerste kiné gisteren gekregen en met de nodige pilletjes is het ondertussen wel al wat beter maar een aanval op links zie ik nog steeds niet aankomen .
                          Morgen wordt de nek gekraakt en dan hoop ik terug te kunnen zien wat er links van mij allemaal gebeurd.
                          Door de spierontspanners zit ik nu wel een beetje in een "Bob Marley" roes , ik ben ook heel slaperig nu, net of ik in geen jaren geslapen heb.
                          Hopelijk ben ik tegen zaterdag terug te been, denk wel dat ik de fototas ietsje lichter ga maken dan .

                          Wat betreft de weersvoorspellingen is het nog even afwachten.
                          De hittegolf is zaterdag helaas voorbij, met 19°C zal het heel wat frisser zijn dan vandaag maar wel aangenamer om een hele dag op pad te gaan.
                          Of we het droog gaan houden zullen we vrijdag pas weten, momenteel voorspellen ze wel perioden met regen maar dat kan snel veranderen.
                          Ik volg alvast de weerkaarten en buienradar op, indien nodig heb ik wel enkele alternatieven achter de hand om een regenzone te omzeilen.

                          Zo, nu terug weg van het scherm want achter de pc zitten werkt niet zo helend bij mijn ontsteking.

                          Groetjes,
                          Edje C
                          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                            beterschap edje!

                            mensen ik laat het avond eten vallen en de avond, ik las daar toch wat tijd in om bij mn opa en rest van de fam langs te gaan
                            de ochtend en de middag ben ik van de partij
                            Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                              1x menu in aanbieding, keuze uit volgende twee menu's ;


                              Menu C : Limburgs Varkenshaas met romige bos paddenstoelen saus.


                              of


                              Menu D : Ierse Sirlion Steak met boschampignons, uitjes en spekjes geserveerd op een hot platter (supplement € 2.50) .



                              De menu's zijn besteld dus als er nog iemand mee wil as zaterdag schrijf je dan nu in, first comes = first served.


                              Grtjs
                              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                              Comment


                              • #30
                                Re: SD Maastricht, zaterdag 22 juni 2013

                                ik kom morgen met de allereerste trein, en kom om 9.23 aan, mssn wel zo handig om te weten
                                Life isn's about waiting for the storm to pass... it's about learning how to dance in the rain!

                                Comment

                                Working...
                                X