Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

    Ik zou ook graag meedoen - als er lichtliefhebbers zijn, die graag een lift vanuit Leuven/Mechelen wensen richting Lier...

    BD2420BE

    Comment


    • #17
      Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

      Hoi,

      waneer komen we nu bij elkaar ?
      Om 16u00zoals eerst vermeld, of om 15u00 zoals je later vermeld?

      mvg
      nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

      Comment


      • #18
        Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

        Weet ik, trouwens ze brandt hier aan de Munt al van maandag.
        De ijspiste ligt er maar ze krijgen ze niet opgevroren (joepie, is nu een mooi zwemdok voor de klein gasten).
        Vorige vrijdag is de overkapping ingestort (spijtig dat ik mijn fototoestel dan niet bij de hand had).
        Aan de beurs is het nog druk werken, maar de verlichting (onnozele kubussen die aan een draad hangen en waarop klein lampen zijn vervlochten) brandt ook al 3 dagen. Afschuwelijk. Brussel heeft wel mooiers te bieden.
        Sint-Gillis , Vorst en tot aan de Zuid is de verlichting ook al een week actief.
        Maar vooral die ellenlange rijen alcoholkoten verbrodden het straatbeeld. Er zijn er al een paar open sedert eergisteren in de omgeving van de Beurs.


        Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
        Goed nieuws voor Wim en alle sd-fotografen
        "De kerstverlichting gaat aan!
        Vr 02.12 om 20 uur
        Grote Markt
        De kerstverlichting wordt feestelijk aangestoken en jij kan erbij zijn! Kom gratis een fakkel ophalen en sluit aan bij de parade. Tijdens deze muzikale tocht krijg jij als eerste de nieuwe kerstverlichting te zien, die straat per straat wordt aangestoken. Deelname is gratis, vooraf inschrijven is niet nodig."


        Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #19
          Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

          We komen samen om 16:00 uur.

          Wanneer je de parking oprijdt ga je naar links en daar ongeveer in de hoek komen we samen, dicht tegen de Nete.

          Je zal ons daar wel vinden.



          Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
          Hoi,

          waneer komen we nu bij elkaar ?
          Om 16u00zoals eerst vermeld, of om 15u00 zoals je later vermeld?

          mvg
          Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
          Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

          BD0460BE

          Comment


          • #20
            Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
            Weet ik, trouwens ze brandt hier aan de Munt al van maandag.
            De ijspiste ligt er maar ze krijgen ze niet opgevroren (joepie, is nu een mooi zwemdok voor de klein gasten).
            Vorige vrijdag is de overkapping ingestort (spijtig dat ik mijn fototoestel dan niet bij de hand had).
            Aan de beurs is het nog druk werken, maar de verlichting (onnozele kubussen die aan een draad hangen en waarop klein lampen zijn vervlochten) brandt ook al 3 dagen. Afschuwelijk. Brussel heeft wel mooiers te bieden.
            Sint-Gillis , Vorst en tot aan de Zuid is de verlichting ook al een week actief.
            Maar vooral die ellenlange rijen alcoholkoten verbrodden het straatbeeld. Er zijn er al een paar open sedert eergisteren in de omgeving van de Beurs.
            ik bedoelde dat de kerstverlichting in Lier pas aangaat op 2/12 en dat dat het goede nieuws was.
            Daarom stond dit bericht ook op de sd Lier pagina en omdat je de hoop had uitgedrukt dat er nog geen kerstverlichting zou zijn.
            Last edited by Heembeek; 25 november 2016, 21:57.

            Comment


            • #21
              Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

              Peter, had, heb ik ook zo begrepen hoor. Touwens ik had al een berichtje hieromtrent ontvangen van Bachus
              Maar je moet eens rondlopen in het Brusslese centrum, afschuwelijk. Maar ja, de commercie moet draaien ... Enkel spijtig dat je in de zomer altijd zolang moet wachten eer het donker wordt

              Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
              ik bedoelde dat de kerstverlichting in Lier pas aangaat op 2/12 en dat dat het goede nieuws was.
              Daarom stond dit bericht ook op de sd Lier pagina en omdat je de hoop had uitgedrukt dat er nog geen kerstverlichting zou zijn.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #22
                Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

                Veel fotoplezier aan iedereen. Ik kan spijtig genoeg niet aanwezig zijn.
                Maak er een leuke sd van!!!!


                Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

                  Hoi Allen,
                  Ik stond om 15.09h aan de Mol in Lier maar zag daar enkel maar lopers...
                  Heb nog half uurtje door de stad gereden in de hoop een groepje "statieven" tegen te komen maar helaas :-(.

                  Volgende keer beter ! Hou me in elk geval op de hoogte van andere (alle) initiatieven in deze regio graag.
                  Groetjes,
                  Bart

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

                    Oorspronkelijk geplaatst door bart agassi Bekijk bericht
                    Hoi Allen,
                    Ik stond om 15.09h aan de Mol in Lier maar zag daar enkel maar lopers...
                    Heb nog half uurtje door de stad gereden in de hoop een groepje "statieven" tegen te komen maar helaas :-(.

                    Volgende keer beter ! Hou me in elk geval op de hoogte van andere (alle) initiatieven in deze regio graag.
                    Groetjes,
                    Bart
                    De bijeenkomst was wel om 16u. Was wel verwarrend in de aankondiging vermeld.

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

                      En hier de groepsfoto van SD-Lier, nachtopnames zonder licht



                      Van links naar rechts

                      Bachus1909
                      Mutley69an
                      MP61
                      Lut
                      Mister T
                      Trezeke
                      jeevanhoof
                      Jumbo
                      Patricske
                      Zimbru
                      Newfy
                      Francis1950
                      Wim.Vanmaele
                      Soeki Wan
                      Viviane1958


                      Aan allen een dank (vooral ook organisatoren) voor deze leuke en leervolle avond.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                        En hier de groepsfoto van SD-Lier, nachtopnames zonder licht
                        Ik krijg hier een zwart vlak, zowel op PC als op Ipad. Dus inderdaad zonder licht

                        Peter

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

                          Bart,

                          het aanvangsuur is na het plaatsen van deze SD verandert van 15:00 naar 16:00 uur.

                          Zie #1 en #19

                          Sorry, voor het mislopen van deze SD.

                          Frans (Bachus1909)




                          [QUOTE=bart agassi;4512261]Hoi Allen,
                          Ik stond om 15.09h aan de Mol in Lier maar zag daar enkel maar lopers...
                          Heb nog half uurtje door de stad gereden in de hoop een groepje "statieven" tegen te komen maar helaas :
                          Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                          Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                          BD0460BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD Lier "Avondfotografie" op zaterdag 26 november 2016 om 16:00 uur

                            Deze SD gemist, ik moet dringend meer naar de planning van SD 's komen kijken.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment

                            Working...
                            X