Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brugge 30 november 2003

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Brugge 30 november 2003

    Overslapen, te laat, weg kwijt, ziek,...wat kan allemaal gebeuren op een vroege zondagmorgen?! Laat je wat weten: GSM-nummer Annetje: 0031-6-54730809 of je mag Tobrin bellen op 0479 - 65 50 93 (Belgisch GSM-nummer)

    PROGRAMMA - INFO SD te Brugge op 30 november

    Degenen die de Concertgebouw meedoen verzamelen om 10.00 uur aan het Concertgebouw!
    10.00 -10.15 uur Verzamelen Stationsplein IN DE BLAUWE CIRKEL
    (Bij het station te Brugge is een grote parkeerplaats voor degenen die met de auto komen - eveneens kan je dan gratis gebruik maken van het OV - kan 's avonds misschien makkelijk zijn).
    Langs een stukje oud, een stukje nieuw wandelen we Brugge in.
    Tegen een uur of 12.30 uur staat een boottocht op de Brugse reien op het programma.
    Na de boottocht lunch bij Song Hua, waar de vrouw van Skitch ons een uitgebreide Chinese lunch serveert.
    (Lunch kan in 30 min. dus nog even tijd om foto’s van Markt en Burg te maken voor de liefhebbers. Het restaurant ligt tussen beide pleinen en het is de vrouw van Skitch die dit uitbaat en ons een leuk menu heeft aangeboden aan een democratische prijs. Lunch bestaat uit: soep – nasi goreng – bami goreng – loempia – gebakken kipvleugels in currysaus – varkensvlees in pikante saus – groentegerecht – vis in sojasaus – koffie of thee.)

    14.30 uur Begin Middagprogramma

    Voor degene die aansluiten – afspraak aan Burg (er gaan constant bussen van het station richting Centrum – afstappen op de Markt)
    Via wat trekpleisters komen we in steeds rustiger Brugge.....kleine straatjes, kleine huisjes met al hun leuke details, kerkjes,....
    We bezoeken een prachtig mooie kerk, waar prachtfoto’s genomen zullen worden (statief is wel aan te raden . De koster is zo enthousiast dat ie zorgt voor de verlichting zoals tijdens hun sfeer&licht concerten!

    Tegen 18.00 uur einde programma op het Zand waar nog kan worden gepraat, een frisse pint gedronken en heerlijk kan worden gegeten. Voor wie nog niet genoeg foto’s heeft kan vanop het concertgebouw nog wat foto’s nemen van Brugge by night....!
    Diner en napraten is voorzien in ‘t Putje waar we afzonderlijk kunnen zitten in een gezellige serre. We kunnen er a la carte eten, een snack eten, gewoon gezellig wat drinken - dat maakt verder niet uit.

    En verder, we hebben besteld: droog weer, zonnetje!
    Er komen, giga-gezellige mensen DUS....het wordt weer een top-dag!

    Prijs voor hele dag (zonder diner): € 15,00
    Dit is inclusief boottocht, bezoek kerk(en), uitgebreide lunch.

    Tot 30 november!!
    O ja ps: vergeeet je camera niet

    Aangemeld voor SD op 30 november - (* = betaald)
    Annetje * incl. lunch
    DaVinci
    Mark911be + Rita * incl. lunch
    Tobrin * incl. lunch
    Wunjo + Els * incl. lunch
    Skitch (aka Aspherix) * incl. lunch
    Jacki +Erik * incl. 1x lunch
    Lightyear + Michiel * incl. lunch
    Pieterbie + Archer * incl. lunch
    Wimvan * incl. lunch
    Erik D. + Trees * incl. lunch
    Teddy-Bear + 1/2 trouwboek * incl. lunch
    NoName & Coby OKAY
    Middas, Ineke en Diny * incl. lunch
    Sam Jae + Artanis * incl. lunch
    Tony SmeT + Katrien * incl. lunch
    Steward + Lin
    Mila * incl. lunch
    Corry en Frank Breugem OKAY
    Dama * incl. lunch
    Drummerstaf OKAY

    Shooting CONCERTGEBOUW 10.00-12.00 uur (verzamelen om 10.00 uur aan concertgebouw - zie topic op pagina 7)
    Speciale voorwaarden hiervoor zie topic Skitch verderop
    Jacki en Erik
    Tony en Katrien
    Wunjo en Amica
    Sam Jae en vriendin
    Dama
    Mila
    ***Canon 300D * kitlens * ...

  • #2
    Je mag mij (tesamen met mijn vriendin Els) op het lijstje zetten voor de SD.
    Tenminste als ik tegen dan mijn cameras terug heb.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      Pre-Sd op 12 oktober.
      SD op 30 november.

      Indien nog tips / ideëen geef ze door dan kunnen we dat misschien wel meenemen in het programma.

      ***Canon 300D * kitlens * ...

      Comment


      • #4
        Je moet zeker rekening houden met het weer. Misschien een alternatief als het regent?
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment


        • #5
          ik ga proberen zowel op de pre-SD als de SD zelf aanwezig te zijn. Zoals Wunjo zegt, moeten we ook naar het weer rekening houden, hoewel "bruges by rain" ook z'n charmes heeft
          mvg,
          Dieter

          Comment


          • #6
            We willen de SD splitsen in 2 delen zodat vroege vogels 's morgens al aan de slag kunnen en mensen die behoorlijke wat km af te leggen hebben aan kunnen sluiten (voor de lunch of erna).

            Graag hadden we geweten waar de voorkeur van de BD-ers naar uit gaat voor de middag (grootste groep)
            Het onbekende, stille Brugge
            of
            de meer klassieke Brugge wandeling.
            ***Canon 300D * kitlens * ...

            Comment


            • #7
              Je mag mij en mijn vriendin (Colinda) al wel op de lijst zetten, wij komen in iedergeval de hele dag
              Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

              Comment


              • #8
                Originally posted by dieter_vh
                ik ga proberen zowel op de pre-SD als de SD zelf aanwezig te zijn. Zoals Wunjo zegt, moeten we ook naar het weer rekening houden, hoewel "bruges by rain" ook z'n charmes heeft
                Ja ??? vraag dat maar aan de vorige Brugge-SD-gangers... de tocht in de middag was mooi in het water gevallen

                ik heb alvast m'n kilo's goe weer besteld, nu te hopen dat ze da op tijd kunnen leveren.

                TOM
                | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                Comment


                • #9
                  Tof initiatief en 'k zal er graag bij zijn dus zet mij er maar bij.

                  Greetz, Elo

                  Comment


                  • #10
                    Hmm, Brugge. Zet me er maar bij Annetje.

                    Comment


                    • #11
                      Hmmm, misschien, maar lang nog niet zeker - onder voorbehoud dus: Sammeke & Girly voor de SD op 30 november.

                      Sam greetzzzzzzz U
                      -------------------------------------------
                      Never apologize for showing feeling.
                      When you do so, you apologize for the truth.
                      -------------------------------------------
                      Canon Stuff

                      Comment


                      • #12
                        Ik denk dat Erik en ik zo'n tien jaar geleden (of misschien zelfs wel langer ) in Brugge zijn geweest ter ere van Eriks verjaardag. Dat was in februari en het heeft toen drie dagen lang geregend . Bovendien hadden we toen enkel de videocamera bij ons. Kortom, reden genoeg om eens een droog Brugge te fotograferen .
                        Ik vind 30 november wel errug ver weg nog en er kan nog van alles gebeuren voor die tijd, maar in principe lijkt het me wel leuk.
                        Aangezien Brugge voor ons vrij ver is, zullen we wel een hotel nemen of ergens in de buurt logeren.
                        Boek ons daarom maar voor de hele dag (onder voorbehoud). Zodra de plannen vaste vormen aannemen, hoor je nog van ons.

                        ps. Voorkeur voor een combinatie van bekend en onbekend Brugge.
                        Meer foto's op Mukblog

                        Comment


                        • #13
                          Zet mijzelf + mijn zoon Michiel (12) er ook maar op voor de hele dag op 30/11, maar eveneens onder voorbehoud. Optie voor het rustige Brugge.
                          Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                          Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                          Comment


                          • #14
                            Ik wil graag van de partij zijn en in principe zal dat de 30e geen probleem zijn. Count me in!
                            :: http://www.dpix.be ::

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Annetje
                              SD te Brugge

                              Pre-SD voor organisatie op 12 oktober as
                              SD op 30 november

                              Degenen die graag met de organisatie willen helpen en 12/10 beschikbaar zijn gelieve mij te mailen.

                              Organisatie (tot vandaag)
                              Annetje
                              mark911be
                              tobrin
                              Dieter vh
                              Aspherix

                              Spijtig maar op de Pré-Sd kan ik er niet bij zijn zoals gemeld en blijkbaar was een andere datum niet mogelijk, nu geen probleem julie zijn met genoeg en Tobrin was vorige jaar (samen met mij) inrichter van de SD en hij weet ook heel veel.
                              Op 30 Novemeber zal ik er wel bij zijn...
                              en plan om vanaf de E-40 Brugge binnen te geraken is gemaild naar Annetje
                              daVinci
                              www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                              Comment

                              Working...
                              X