Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

    Ik zou er zo graag bij zijn, maar de herstellende knie beslist er anders over. Ze is nog niet genoeg hersteld om er de ganse dag mee rond te lopen en door de knieën te gaan. Ik wens jullie veel foto plezier en mooi weer met veel dieren die zich graag laten fotograferen.

    Misschien tot een volgende, succes in Holland.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #17
      Re: SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

      Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
      Ik zou er zo graag bij zijn, maar de herstellende knie beslist er anders over. Ze is nog niet genoeg hersteld om er de ganse dag mee rond te lopen en door de knieën te gaan. Ik wens jullie veel foto plezier en mooi weer met veel dieren die zich graag laten fotograferen.

      Misschien tot een volgende, succes in Holland.
      Jammer dat je nog even moet passen voor de komende SD's Patricske, hoop dat je knie snel terug in orde is zodat je ons weer kan vervoegen.

      Grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #18
        Re: SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

        Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
        Ik zou er zo graag bij zijn, maar de herstellende knie beslist er anders over. Ze is nog niet genoeg hersteld om er de ganse dag mee rond te lopen en door de knieën te gaan. Ik wens jullie veel foto plezier en mooi weer met veel dieren die zich graag laten fotograferen.

        Misschien tot een volgende, succes in Holland.
        Inderdaad, een spoedige genezing tegewenst!
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #19
          Re: SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

          Hallo,

          Wij waren er ook graag bij geweest dit keer - maar de agenda heeft er anders over beslist ...
          Aan iedereen die meegaat: een fijne SD gewenst (maar dat kan niet anders).

          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #20
            Re: SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

            hoi rob

            ik vrees dat ik moet afzeggen
            door een niersteen van 6 mm die vrijdagmiddag wordt verbrijzeld
            zal ik het waarschijnlijk niet aankunnen om de dag er na al een
            volledige dag rond te wandelen
            dus zal ik zeer waarschijnlijk niet meekunnen
            sorry ik had graag meegegaan

            groetjes rudy
            Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
            portfolio = http://rdewebs.com

            Comment


            • #21
              Re: SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

              Beterschap!
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment


              • #22
                Re: SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

                Jammer Rudy, hopelijk is het vandaag allemaal wat meegevallen, neem maar voldoende rust.
                Als je terug te been bent zullen we nog wel eens terug gaan naar de Beekse Bergen.

                Leuk groepje voor morgen, niet al te groot en met wat nieuwe namen erbij, we gaan er een leuke dag van maken.
                Het zal wel wat frisjes zijn morgen maar dat vind ik geen erg, zolang het zonnetje maar schijnt en het droog blijft is alles prima voor mij.
                Batterijen zijn aan het laden, morgen mijn nieuwe speeltje eens uitvoerig testen, eerste testshots zijn alvast veelbelovend.

                Groetjes en tot morgen,

                Ed.
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment


                • #23
                  Re: SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

                  Word gauw beter, Rudy! We zullen alvast ook voor jou een beestje "schieten"!
                  BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

                    Net terug thuis van een heerlijk dagje Beekse Bergen. Het was weer veel te snel voorbij maar de tijd vliegt nu eenmaal als je je amuseert.
                    Kon ook niet anders met het aangename gezelschap van vandaag, bedankt iedereen voor de fijne dag en bedankt Rob voor de organisatie, de ontvangst en je goede zorgen .
                    Ook het eten was weer heel lekker, alleen ben ik net iets te ver gegaan met opscheppen denk ik, kan er minstens weer een weekje tegen nu .

                    Groetjes,
                    Edje C
                    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

                      Mijn eerste SD was een succes, ik vond het heel leuk. Bedankt iedereen!
                      Kijk al uit naar de volgende!
                      FLICKR PHOTOSTREAM
                      Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

                        Beste dank voor een geslaagde dag, Rob! (en voor de koffie voor en na)

                        De weergoden - en enkele dierenfamilies - waren ons inderdaad gunstig gezind, en de "plakkers" hebben lekker en gezellig nagewokt.

                        Ook dank aan de talrijke "eerstelingen": ik hoop dat jullie een fijne dag hebben beleefd, en dat we jullie nog vaak mogen terugzien!
                        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Beekse Bergen zaterdag 20 april 2013

                          De 4de keer dat ik dit prachtige park heb mogen bezoeken.

                          Het blijft boeiend, maar veel te groot om het als fotograaf volledig gezien te hebben op een dag.
                          Dit jaar vond ik wel dat er minder beestjes aanwezig waren en enkele helemaal niet.
                          Ik denk dat er enkelen nog in hun winterverblijf zaten.

                          En toch mochten we weer iets heel moois bekijken, nl. een baby...... wat stilaan met uitsterven bedreigd
                          wordt in Madagaskar. De foto's van dit volgen misschien binnenkort hier.

                          Rob, thx voor de organisatie en aan alle andere aanwezigen, thx voor jullie gezelschap.

                          Op naar een volgende....

                          Groetjes,

                          Dirk

                          Comment

                          Working...
                          X