Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

    Oorspronkelijk geplaatst door ThaBu Bekijk bericht
    lijkt me leuk om doen, maar ben nog maar beginner, en heb geen ervaring met nachtfotografie, kan ik dan wel meedoen? ben wel lid, maar ken mijn nr niet. mvg thabu
    We zijn allemaal beginners, geen probleem. Je kunt dan rustig meelopen met een iets ervarener collega, misschien wel met drie, afhankelijk van het aantal deelnemers, want we zitten nu al aan bijna 20 deelnemers buiten verwachting. Ik zet je erbij hoor

    Comment


    • #32
      Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      Nee hoor John, ik zet je erbij, en kun je niet, geen probleem we vertrekken uiterlijk om 19 uur door de tunnel. Dus wie er niet is daar weet ik dan van dat hij/zij niet kan of verhinderd is. Het hoeft niet allemaal zo formeel te zijn
      Super, dank je! Het lijkt me leuk eens de mensen achter de namen te ontmoeten.
      Mvg john
      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

      Comment


      • #33
        Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

        Goeiedag.

        ja ik heb ook veel zin om mee te gaan, maar weet op dit moment niet of dit 100% zal lukken. Je kan altijd wat bijleren en tegelijk leer je wat mensen kennen, wat alleen maar positief kan zijn.

        Maar ik doe echt mijn best om erbij te zijn.

        M V G

        Eugène.
        BD1766BE

        Comment


        • #34
          Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

          Voorlopig mag je mij erbij zetten ... als het niet regent en indien het niet vol hangt met domme verkiezingsrotzooi, want we naderen stilaan de verkiezingen en dan wordt het straatbeeld verkracht door toegelaten zwerfvuil.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #35
            Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

            Kijk er naar uit, leuk om de mensen te leren kennen

            Comment


            • #36
              Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

              Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
              Goeiedag.

              ja ik heb ook veel zin om mee te gaan, maar weet op dit moment niet of dit 100% zal lukken. Je kan altijd wat bijleren en tegelijk leer je wat mensen kennen, wat alleen maar positief kan zijn.

              Maar ik doe echt mijn best om erbij te zijn.

              M V G

              Eugène.
              We zien het vanzelf wel, wanneer iemand er niet is gaan we er gewoon vanuit dat hij/zij verhinderd is, dus we kijken daar ook niemand op aan hoor. Leuk je eens te mogen ontmoeten eventueel

              Comment


              • #37
                Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                Voorlopig mag je mij erbij zetten ... als het niet regent en indien het niet vol hangt met domme verkiezingsrotzooi, want we naderen stilaan de verkiezingen en dan wordt het straatbeeld verkracht door toegelaten zwerfvuil.
                Laten we hopen Wim dat het in de binnenstad van A'pen wat strenger wordt aangepakt, maar volgens mij zijn daar regels voor gezien het toeristisch karakter van de buurt Tot ziens eventueel

                Comment


                • #38
                  Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

                  is het ook te doen, voor iemand die niet echt goed ter been is.
                  of is daar de wandel afstand te groot voor.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    is het ook te doen, voor iemand die niet echt goed ter been is.
                    of is daar de wandel afstand te groot voor.
                    grt,bouk.
                    Afstand is +/- 3,5 km. Maar indien je de voetgangerstunnel, dus parkeren of vertrekken vanaf rechter oever, niet mee wandelt scheelt dit al gauw 1 km.
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

                      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                      Afstand is +/- 3,5 km. Maar indien je de voetgangerstunnel, dus parkeren of vertrekken vanaf rechter oever, niet mee wandelt scheelt dit al gauw 1 km.
                      OK..bedankt.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

                        Ik zal ook meewandelen.

                        BD2361BE rufus1964
                        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

                          Is dat veilig om met 2man in het donker door Antwerpen te wandelen met een beetje kapitaal rond je nek? Ik heb al een paar keer problemen met jongeren gehad die goed weten welke fototoestel een beetje geld kosten.
                          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
                            Is dat veilig om met 2man in het donker door Antwerpen te wandelen met een beetje kapitaal rond je nek? Ik heb al een paar keer problemen met jongeren gehad die goed weten welke fototoestel een beetje geld kosten.
                            Het zullen toch waarschijnlijk groepjes van 3 à 4 worden hoor, omdat het nogal veel deelnemers zijn Moet veilig genoeg zijn en meestal zitten we toch in elkaars buurt. Nu heb ik al de stad A'pen verwittigd dat we deze avond daar zijn en rondlopen. Ook heb ik een meldig van onze komst gestuurd naar de Politie van A'pen Oudaan. Doe ik wel vaker in grote steden, en dat wordt dan ook altijd op waarde geschat. Nu kan een groep van 3/4 gemakkelijker gezamenlijk afspraken maken dan een groep van dertig fotografen, wat nogal eens lastig kan zijn in het overzicht te bewaren waar iedereen zich bevindt.

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

                              Dag Peter,
                              Ik zou voor het eerst willen deelnemen aan een SD en die van Antwerpen van 4/4 lijkt mij interessant.
                              Omdat ik Antwerpen niet goed ken en alles nieuw is en omdat jij toch ook vanuit Brussel nar Antwerpen moet dacht ik of het mogelijk is om samen af te spreken. Ik ben van Dilbeek (bij Brussel).
                              Je kan mij mailen op
                              kadoeter@gmail.com
                              Mvg
                              Kadoeter
                              0485747046

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD Avondfotografie Antwerpen 4-4-2014

                                Oorspronkelijk geplaatst door kadoeter Bekijk bericht
                                Dag Peter,
                                Ik zou voor het eerst willen deelnemen aan een SD en die van Antwerpen van 4/4 lijkt mij interessant.
                                Omdat ik Antwerpen niet goed ken en alles nieuw is en omdat jij toch ook vanuit Brussel nar Antwerpen moet dacht ik of het mogelijk is om samen af te spreken. Ik ben van Dilbeek (bij Brussel).
                                Je kan mij mailen op
                                kadoeter@gmail.com
                                Mvg
                                Kadoeter
                                0485747046
                                Heb je Peter al een PM gestuurd? Kan ik je toevoegen aan de lijst? Ik denk dat de max 30 fotografen is, want anders wordt het een echte invasie in A'pen

                                Comment

                                Working...
                                X