Jammer, maar ik zal er morgen niet bij kunnen zijn... Have fun !
Goede morgen,
Even vermelden dat het zonnetje schijnt in de Koekestad en er momenteel geen wolken te zien zijn.
Momenteel ziet het er dus goed uit, duimen maar.
reken maar dat het goed gebleven is, de hele dag waren de weergoden ons goed gezind. De afwezigen hadden ongelijk of pech.
Bedankt aan de organisatoren, ik heb weer een stukje erfgoed gezien dat ik nog niet zo kende.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Ook hartelijk dank van mijnen tweege
We hadden alles mee en had nog graag wat gebleven maar met mijn gezondheid moet ik luisteren naar mijn lichaam en dat vertelde me dat het genoeg was geweest .
Ik ben benieuwd naar de foto's
Groetjes
Luc
Het is een fantastische dag geweest!
Het weer was super!
En heel leuke mensen ontmoet!
een Nikon D700 en de nodige hulpmiddelen om foto's te maken!
http://www.flickriver.com/photos/aje...r-interesting/
Moe, droog en voldaan, weer een onbekend stukje Antwerpen ontdekt vandaag.
Tussendoor ook nog even de tijd genomen om een grootvader met kleinkind te redden van enkele wilde paarden in de polders.
Merci James voor de organisatie en dank aan alle deelnemers en de weergoden voor een toffe dag.
Nu gauw de batterijen terug opladen en de beentjes wat rust geven want morgen duiken we de bloesems in. Hopelijk nemen de weergoden morgen geen dagje vrij en zijn ze terug van de partij.
Grtjs,
Edej C
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Ook van deze kant dikke merci aan James!
Leuke dag gehad, prachtig weer, veelzijdige route, toffe deelnemers, krakend verse broodjes, nieuwste speeltje uitgebreid kunnen testen... wat wil je nog meer?
Veel plezier morgen ook aan wie naar haspengouw trekt, zelf kan ik daar helaas niet bij zijn.
Misschien zo wat meer tijd om de foto's van vandaag uit te zoeken![]()
hey james
het was een mooie lange wandeling en ik en mijn zoontje waren moe maar
toch voldaan , hij heeft ook veel foto's kunnen nemen
van veel verscheidene onderwerpen
knap gedaan en weer nieuwe mensen leren kennen
Antwerpen en de schelde polders anders bekeken
groetjes rudy
Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8portfolio = http://rdewebs.com
Prachtig weer, leuke mensen, lang wandelparcour.
Bedankt aan de organisatie![]()
Ja, ja ik heb spijt.
Mea Culpa, mea maxima Culpa.
Maar laat ons het zo stellen : met mijn "chance" , was ik gekomen, had iedereen regen gehad![]()
Canon 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's, Canon G15
Hartelijk bedankt James voor de puike organisatie en de nieuwe fotolocaties die je ons leerde kennen.
Ook bedankt aan alle mede-deelnemers. Ik heb weer veel nieuwe, toffe en interessante fotografen en mensen leren kennen.
Tot de volgende keer.
Peter
1D3 - 17-40L - 35L - 135L | SmugMug :D
Bedankt voor jullie feedback, leuk te vernemen dat jullie ervan genoten hebbe.
Gelukkig waren de weergoden ons gunstig gestemd.
Er is nog voldoende ruimte over om te ontdekken in onze mooie stad, volg het forum voor meer Antwerpen SD's in de toekomst.