Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
    haha...
    ik zie er wel echt naar uit om jullie eens in werkelijkheid te ontmoeten.
    de locatie is er zeker geschikt voor)(.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #47
      Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

      Ik moet helaas afhaken.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #48
        Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
        Ik moet helaas afhaken.
        Dat is jammer Wim, maar je mag toch niet nalaten om er eens te passeren, de locatie is echt wel de moeite waard en i.t.m. Laken doen ze niet lastig tegen een fotograaf.
        Zelf ben ik meest gefascineerd door de vele megalomane grafmonumenten van mensen die eeuwige bekendheid wilden verwerven en van wie een tijd nadien geen mens zich nog wat herinnert.
        Wat me telkens ook iets doet is het zien van hoe het leven (de bomen) de restanten van de dood opzij groeit. Links achteraan liggen de graven van alle mogelijke religieuze ordes, ook iets heel raar, als je wil oud worden, één oplossing : wordt non of pater
        Voor wie in de omgeving van Beernem komt raad ik ook het zeer vreemde kleine kerkhof aan op de baan naar Ruiselede, ik had lange tijd vragen bij 7 sobere kruisen met de zelfde overlijdensdatum ergens in 1940. Ik dacht oorspronkelijk aan een executie maar het blijkt het gevolg te zijn van een vliegtuig dat is blijven haperen in de kabels van de radiomasten en neer gestort in het kleine dorpje. Jammer dat "de hoppeschuur" (microbrouwerij/café/restaurant) daar vlakbij gesloten is, het is een echte vondst.

        Beetje reclame maken voor mijn streek nietwaar ?

        Comment


        • #49
          Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

          't is een tijdje geleden dat ik hier een beetje actief was (nieuwe pc kapot, nu hersteld - slecht moederbord)
          maar ik zal er ook zijn - indien het niet regent!

          Tot zondag!
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #50
            Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            Dat is jammer Wim, maar je mag toch niet nalaten om er eens te passeren, de locatie is echt wel de moeite waard en i.t.m. Laken doen ze niet lastig tegen een fotograaf.
            Zelf ben ik meest gefascineerd door de vele megalomane grafmonumenten van mensen die eeuwige bekendheid wilden verwerven en van wie een tijd nadien geen mens zich nog wat herinnert.
            Wat me telkens ook iets doet is het zien van hoe het leven (de bomen) de restanten van de dood opzij groeit. Links achteraan liggen de graven van alle mogelijke religieuze ordes, ook iets heel raar, als je wil oud worden, één oplossing : wordt non of pater
            Voor wie in de omgeving van Beernem komt raad ik ook het zeer vreemde kleine kerkhof aan op de baan naar Ruiselede, ik had lange tijd vragen bij 7 sobere kruisen met de zelfde overlijdensdatum ergens in 1940. Ik dacht oorspronkelijk aan een executie maar het blijkt het gevolg te zijn van een vliegtuig dat is blijven haperen in de kabels van de radiomasten en neer gestort in het kleine dorpje. Jammer dat "de hoppeschuur" (microbrouwerij/café/restaurant) daar vlakbij gesloten is, het is een echte vondst.

            Beetje reclame maken voor mijn streek nietwaar ?
            Filmpje in dit draadje is daar gefilmd, nouja t"zijn allemaal foto"s,

            Forum voor het plaatsen van zelf opgenomen video's. Max 1 per topic, max. 1 topic per dag.

            Comment


            • #51
              Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

              Oorspronkelijk geplaatst door franvd Bekijk bericht
              Filmpje in dit draadje is daar gefilmd, nouja t"zijn allemaal foto"s,

              http://forum.belgiumdigital.com/f116/exit-453643.html
              Allemaal foto's ????
              Wel origineel gebracht zeg, daar hou ik van

              Comment


              • #52
                Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

                Ze geven geen goed weer op voor zondag !. Moeilijke beslissingen moeten genomen worden.
                Bij regen zal het echt niet kunnen denk ik.

                Pixelboy

                Comment


                • #53
                  Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

                  Volgens Frank Deboosere:

                  Weer, Deboosere, volkssterrenwacht, MIRA, Frank Deboosere, VRT, ISS, meer weer, weerman, fiets, mobiliteit, ISS ruimtestation, Kom op tegen kanker, Kom op, Frank De Boosere, zichtbaarheid ISS, vuurbol, hittegolf, weernieuws, klimaat, Debosere, Debozere, broeikas, broeikaseffect, weerpraatje, vallende ster, vallende sterren, meteoor, meteoren, meteorenzwerm, weerbericht, klimaatverandering, klimaatopwarming, klimaatverstoring


                  "Grote neerslaghoeveelheden worden niet verwacht....."
                  Nikon Df

                  Comment


                  • #54
                    Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hagartje Bekijk bericht
                    Volgens Frank Deboosere:

                    Weer, Deboosere, volkssterrenwacht, MIRA, Frank Deboosere, VRT, ISS, meer weer, weerman, fiets, mobiliteit, ISS ruimtestation, Kom op tegen kanker, Kom op, Frank De Boosere, zichtbaarheid ISS, vuurbol, hittegolf, weernieuws, klimaat, Debosere, Debozere, broeikas, broeikaseffect, weerpraatje, vallende ster, vallende sterren, meteoor, meteoren, meteorenzwerm, weerbericht, klimaatverandering, klimaatopwarming, klimaatverstoring


                    "Grote neerslaghoeveelheden worden niet verwacht....."
                    Ik hoop het want anders is het echt niet te doen.

                    Bedankt voor de info.

                    Pixelboy

                    Comment


                    • #55
                      Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

                      Goh weet ge, dan gaan we een ontbijtje doen ergens en achteraf potten pakken of zo he.
                      FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

                      Comment


                      • #56
                        Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

                        Even kijken op yr.no
                        Prachtige site en gewoonlijk erg accuraat.
                        In detail gaan ze uur per uur maar niet verder dan 48 uur.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

                          Overigens : de locatie vraagt ook niet naar felle zon.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

                            Komt wel in orde voor zondag, felle zon hebben we inderdaad niet nodig en op een eventueel buitje na zou het grotendeels droog blijven.
                            Vorig jaar 20 maart zaten we op de Oosterschelde voor een SD per boot; windkracht 6, gevoelstemperatuur -10°C met sneeuw erbij, metershoge golven, geen (zee)-hond die buiten kwam, ... voor een drupje regen zondag ga ik dus echt niet thuisblijven .
                            Groetjes en hopelijk tot zondag.
                            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

                              Jou meters zijn dan toch anders dan hier. Hahaha.
                              Maar koud was het wel. Tot zondag.


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                              Comment


                              • #60
                                Re: Oud kerkhof Brugge op zondag 6 April 2014

                                Tot mijn grote spijt kan ik niet deelnemen aan de SD van zondag.
                                Het is vervelend, maar we hebben hier een probleem(pje)

                                Het weer zal goed zijn voor jullie, zon op een kerkhof zou niet passen in de context van 'oude grafstenen';
                                dus daar zit het al mee volgens de weersvoorspellingen

                                Succes en groeten aan iedereen!
                                Roland

                                Comment

                                Working...
                                X