Ik wil voor 5 liefhebbers van natuurfotografie twee dagen(!) organiseren door een uniek natuurgebied ten noorden van Antwerpen op de grens met België en Nederland. Het betreft hier heidelandduinen en bosgebied met prachtige vennen. Ook rijdt men dan door een stuk militair domein. Als er vroeg genoeg wordt gestart is het mogelijk om ook fauna te fotograferen. Er is wel een stuk privé domein bij waar je eventueel fauna kunt fotograferen, maar deze foto's mogen omwille van het beschermd gebied niet worden gepubliceerd.
Lunch
Er kan worden gegeten onderweg in de natuur of in de kantine van een onze werkschuur. Eventueel zorg ik voor een heerlijke kop soep.
Kosten
Er zijn geen kosten aan verbonden. We zelf eten en frisdrank meebrengen.
Afsluiting
Er kan eventueel een nabespreking volgen onder het genot van een bakje koffie of iets anders in een taverne(Volksabdij) of in de werkschuur.
Mijn gedachten gaat uit naar een periode(zat. of zondag) waarin de heidelandduinen in bloei staan, dus half augustus en tot midden september..
Waarom maar 5 natuurfotografen?
We rijden met een eco-car dan door ongeveer 900 hectare natuurgebied. Op deze electrische eco-car is plaats voor 6 personen inclusief bestuurder.
De eerste 5 aanmeldingen hieronder worden genoteerd en mss hebben jullie al enig data in gedachten, zodat dat kan worden afgestemd met elkaar?
Ik lees wel hoe jullie hierover denken. Bijgesloten een foto van deze periode, hoe mooi de ochtendstond kan zijn in dit natuurgebied.
Laatst gewijzigd door MGfoto; 26 maart 2012 om 18:27
Ik heb toch maar even 5 data geprikt. Het gaat dus maar om 1 dag
Deze dagen kunnen we afstemmen in 2012:
zondag 19 augustus
zaterdag 25 augustus
zaterdag 1 september
zondag 9 september
zaterdag 15 september
De eerste datum waar 5 liefhebbers zich aanmelden, leggen we vast
Groetjes,
Mark![]()
ik wil wel mee
Ik kan alleen zondag 19 augustus niet.
Hoe vroeg is vroeg of zou ik de avond ervoor ergens kunnen crashen in de streek bij iemand?
Hier interesse en alle data kunnen dienen. Ben toch thuis ... 2 personen als het kan.
http://www.fotospotter.be
Als de wind ruimt van Zuid naar West, ga maar rustig verder, de thuisblijver doet de rest
Rond 7 - 7:30 zou mooi zijn om te vertrekken, liever nog 7 uur, maar ik laat het even over aan jullie.. We hebben in de buurt een vrij goedkope, maar unieke overnachtingsmogelijkheid in de volksabdij, waar we eventueel ook kunnen eindigen. Kijk hier voor meer info..Ligt midden in het bos
19 augustus valt nu al af om de eerste reactie een GROOT plezier te doen![]()
Ik wil ook wel mee en kan voorlopig nog op alle data
Alvast bedankt om dit te organiseren!
mvg, Theo
Website: http://www.vlassen.be/
Tot hiertoe de volgende gasten
jvdk, Sonjabelgium, purlut(2x) en terrano,.. en dat is dus 5....
Voor deze personen leg ik 25 augustus vast. Akkoord?
Lijkt een succes..Zal ik dan maar nog een dag nemen om jullie te plezieren, dat er ook nog anderen dit eens kunnen doen? Awel: Kies dan maar uit de volgende data die overblijven.
Dus 19-8 valt af en 25-8 is volzet.
Blijft over:
zaterdag 1 september
zondag 9 september
zaterdag 15 september
Kies maar.
Gr
Mark
Lijkt een succes.. Zal ik dan maar nog een dag nemen om jullie te plezieren, dat er ook nog anderen dit eens kunnen doen? Awel: Kies dan maar uit de volgende data die overblijven.
Blijft over:
zaterdag 1 september
zondag 9 september
Kies maar.
Gr
Mark
Laatst gewijzigd door MGfoto; 26 maart 2012 om 18:04
Zou dit wel willen meemaken, Ik heb echter enkel zaterdag 1 en zondag 09 september vrij![]()
Laatst gewijzigd door Rx-ke; 26 maart 2012 om 17:57
MVG. Hugo
Noteer mij maar voor 1 september.
Groeten
peter
Indien nog mogelijk zou ik graag op 1 september meegaan.
Heb je ook enig idee tot hoe laat het 's avonds zou duren ?
Groetjes,
Myriam
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Sorry, heb me van datum vergist en heb dan reeds een familiefeest.
Volgende keer dan maar.
In ieder geval een heel leuk initiatief !
Groetjes,
Myriam
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
foutje..
mooi initiatief![]()
dag Mark,
Het vroege uur is voor mij geen probleem .
Bedankt voor mij erbij te laten.
Mvg
Luc
Indien er nog een plaatsje is op 1 september wil ik er ook wel graag bij zijn.
groeten,
Rudi