Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Model (+studio) huren...interesse ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Model (+studio) huren...interesse ?

    Misschien zijn er nog leden die interesse hebben in een shoot met een leuk modelletje in een -al dan niet geïmproviseerde- studio.
    Onderwerp: subtiel naakt.
    Omdat dit waarschijnlijk niet gratis kan, kunnen we misschien afspreken dit met een paar mensen samen te doen. Ervaring heb ik zelf niet, maar dat mag de pret niet drukken, het lijkt me super om het eens te proberen. Ben zelf van Brugge maar verplaatsen is geen probleem, zolang ik niet naar Zuid-Limburg hoef te rijden...

    Mocht er interesse zijn of iemand met een ander alternatief voorstel, hoor ik het graag.
    It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

  • #2
    Re: Model (+studio) huren...interesse ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Petertje
    Misschien zijn er nog leden die interesse hebben in een shoot met een leuk modelletje in een -al dan niet geïmproviseerde- studio.
    Onderwerp: subtiel naakt.
    Omdat dit waarschijnlijk niet gratis kan, kunnen we misschien afspreken dit met een paar mensen samen te doen. Ervaring heb ik zelf niet, maar dat mag de pret niet drukken, het lijkt me super om het eens te proberen. Ben zelf van Brugge maar verplaatsen is geen probleem, zolang ik niet naar Zuid-Limburg hoef te rijden...

    Mocht er interesse zijn of iemand met een ander alternatief voorstel, hoor ik het graag.
    Ik heb geen enkel probleem om mijn studiootje en een van de naaktmodellen beschikbaar te stellen voor enkele fotografen. Als je tegen kostprijs wil werken moet je er rekening mee houden dat voor naakt poseren toch al gauw minstens 50€/u wordt gerekend. Vijf fotografen betalen dan al snel 10€ per uur opname. Wil je meer modellen, dan stijgt de prijs uiteraard evenredig. Ook nog rekenen op wat visagie en make-up of retouches en een kleine deelname in de studio-onkosten. Met 5 man (of vrouw) zit je dan aan zowat 12,5 euro/uur. Bij mij kan er eventueel in twee studio's tegelijk worden gewerkt. En Mechelen is centraal gelegen. Dus laat suggesties maar komen.

    O ja, mijn modellen doen wel artistiek, maar geen erotisch naakt. En ze zijn uiteraard meerderjarig.
    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

    Comment


    • #3
      Re: Model (+studio) huren...interesse ?

      Fullator,

      Dank je voor deze snelle reply en het ter beschikking stellen van uw studio.

      Met zo'n 5 man vind ik het alvast vrij betaalbaar, de lokatie is inderdaad centraal.
      Ik ben uiteraard alvast kandidaat, nu nog even wachten tot zich nog enkele geïnteresseerden aanbieden...
      It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

      Comment


      • #4
        Re: Model (+studio) huren...interesse ?

        Petertje
        'k Ben van tegen Roeselare en zie't ook wel zitten voor een paar uurkes.
        Kunnen nog tesamen rijden.
        Laat maar iets weten.
        Digitale groeten
        K.J.W.

        Comment


        • #5
          Re: Model (+studio) huren...interesse ?

          Heb ook wel interesse als er een geschikte datum voorhanden is.

          PS: Petertje heeft nog geen ervaring. Misschien eerst een fotoshoot organiseren met een 'gekleed' model om ervaring met modellen op te doen. Kost goedkoper of voor hetzelfde geld kan je langer fotograferen.
          Met die ervaring kom je dan zelfzekerder over als je dan je 'subtiel naakt' wilt fotograferen.

          Comment


          • #6
            Re: Model (+studio) huren...interesse ?

            Ik ben zeker geinteresseerd, heb ook geen ervaring met modellen (behalve mijn dochtertje ;-))... subtiel naakt of subtiel gekleed doet er voor mij niet toe... wil graag die studio ervaring opdoen en een paar leuke fotokes shooten... hopelijk is het een dag dat ik kan meedoen!!!!

            Grtz
            Filip

            Comment


            • #7
              Re: Model (+studio) huren...interesse ?

              Indien de datum past ben ik ook wel te vinden voor wat studiowerk.

              De laatste tijd weinig omhanden gehad wegens slecht weer
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

              Comment


              • #8
                Re: Model (+studio) huren...interesse ?

                Dank voor jullie reactie, ik zie er al naar uit. Rest ons nog een nadere datum te bepalen (zal uiteraard af hangen wanneer we over de studio kunnen beschikken), ik neem aan dat het voor de meesten op een zaterdag wel moet kunnen ?
                Mensen omgeving Brugge (of Roeselare ed...) kunnen uiteraard met mij meerijden.

                Voor alle duidelijkheid: het gaat mij wel degelijk om het artistiek naakt, voor een gewone studio-event kan ik altijd wel iemand vinden en heb ik trouwens vroeger op de academie meermaals gedaan. Nu wil ik wel eens wat anders proberen, ik besef heel goed dat ik mij hier op zeer moeilijke materie stort !

                De reeds geïnteresseerden bezorg ik alvast mijn e-mail adres.
                It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

                Comment


                • #9
                  Re: Model (+studio) huren...interesse ?

                  Ik werk op zaterdag tot 17u maar daarna en 's zondags .... laat maar iets weten, ik zie er naar uit!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Model (+studio) huren...interesse ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Petertje
                    Dank voor jullie reactie, ik zie er al naar uit. Rest ons nog een nadere datum te bepalen (zal uiteraard af hangen wanneer we over de studio kunnen beschikken), ik neem aan dat het voor de meesten op een zaterdag wel moet kunnen ?
                    Mensen omgeving Brugge (of Roeselare ed...) kunnen uiteraard met mij meerijden.

                    Voor alle duidelijkheid: het gaat mij wel degelijk om het artistiek naakt, voor een gewone studio-event kan ik altijd wel iemand vinden en heb ik trouwens vroeger op de academie meermaals gedaan. Nu wil ik wel eens wat anders proberen, ik besef heel goed dat ik mij hier op zeer moeilijke materie stort !

                    De reeds geïnteresseerden bezorg ik alvast mijn e-mail adres.

                    Twee modellen: Rebecca en Thy zijn kandidaat. Rebecca (23 jaar) zit in Barcelona, en is terug vanaf 13 mei. Voor wie het nog niet wist: de naaktstudies van Rebecca door Trebs zijn hier met zeer veel lof ontvangen.
                    Ze heeft zeer veel presence en ik verwacht veel van die foto's, ook al lijkt het bijna onmogelijk onze Engelstalige collega te overtreffen.

                    Ook van Thy (18 jaar) zijn hier al foto's gepubliceerd. Zij heeft eveneens een heel sterke uitstraling. Ze komt uit Mali en de exotische verschijning geeft een speciaal cachet.

                    Een streefdatum: 20 mei (zaterdag) of 21 mei (zondag).
                    Ik ben eventueel wel bereid een kleine inleiding te geven tot de naaktfotografie.
                    Fullator
                    Fotostudio Candela Zone
                    website: http://www.chronax.be
                    website: http://www.marquisemodels.eu

                    Comment


                    • #11
                      Re: Model (+studio) huren...interesse ?

                      Jammer, voor de datums, want nu moet ik al forfait geven.

                      Volgende keer beter.

                      @Fullator, Misschien ergens een tweede sessie voorbereiden ?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Model (+studio) huren...interesse ?

                        Ik ben enorm geinteresseerd, zeker als Fullator wat ondersteuning wil bieden. Ik heb nog niks studio ervaring, dus ik zal in eerste instantie meer luisteren en kijken voordat ik iets ga doen.

                        Ik hoop dat er nog plaats is?
                        pixelpusher

                        Comment


                        • #13
                          Re: Model (+studio) huren...interesse ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird
                          Ik ben enorm geinteresseerd, zeker als Fullator wat ondersteuning wil bieden. Ik heb nog niks studio ervaring, dus ik zal in eerste instantie meer luisteren en kijken voordat ik iets ga doen.

                          Ik hoop dat er nog plaats is?
                          Misschien kan Petertje een lijst met kandidaten maken. Zo nodig kunnen we wel meerdere sessies op andere dagen plannen.

                          Naaktfotografie is moeilijker dan de meesten denken. Het subtiele lichtspel op een lichaam komt er maar na veel ervaring en geduld. Maar sommige beginnersfouten zijn vrij snel te verhelpen: huidplooien, verkeerd gebruik van props en vooral communicatieproblemen tussen model en fotograaf. Vandaar de vraag naar duidelijke afspraken. Ook al is het totaal naakt, het artistieke element moet prevaleren. Ik heb lang in het hoger en universitair onderwijs gestaan en weet als geen ander hoe belangrijk het ervaringsgericht leren is. Theorie is goed, praktijk en creativiteit zijn beter.

                          Inmiddels hebben enkele modellen al laten verstaan dat ze zich ook wel in de reserve willen houden...
                          Fullator
                          Fotostudio Candela Zone
                          website: http://www.chronax.be
                          website: http://www.marquisemodels.eu

                          Comment


                          • #14
                            Re: Model (+studio) huren...interesse ?

                            heb intresse om mee te doen in in mei voor de naaktshoot in studio
                            je mag me alvast als kandidaat zette

                            Comment


                            • #15
                              Re: Model (+studio) huren...interesse ?

                              ik zie zo'n initiatieshoot ook wel zitten
                              bedankt Leon voor de medewerking
                              als er nog een plaatske is

                              grtz
                              D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                              Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                              en ewa flitsspeelgoed

                              Comment

                              Working...
                              X