Mijn album is klaar en als je er zin in hebt, kan je de foto's zien op mijn website
http://vickysgallery.fotopic.net
![]()
Spijtig dat ik niet kon komen (is maar 15 km van hier), dan zou ik 'de' Vicky ook eens gezien hebben![]()
This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album
foto's ala Vicky.....
mvg,
Z900
Canon 1DMII+D30/50MK1/70-200 2.8 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC
idd. foto's a la Vicky
Allez, degene die ik gezien heb, fotopic was "tergend traag", 'k ga later nog eens terug kijken...
Idd.tergend traag,bij Sonyke ook en bij skynet nog erger......amaai,ben ik tevreden ( tot hiertoe,hout vasthouden ) met Te..le...net.Originally posted by teddy-bear
idd. foto's a la Vicky
Allez, degene die ik gezien heb, fotopic was "tergend traag", 'k ga later nog eens terug kijken...
Zou ik nu geen vermindering krijgen met al die reclame.
Mooi albumpje Vicky,maar ja ik val in herhaling.![]()
![]()
mvg FrançoisVM
BD0046BE Canon 7D
Ben het eens met Teddy en Cois.
Nu wordt er zelfs een plaatje weergegeven dat het maximum voor vandaag is bereikt![]()
Meer foto's op Mukblog
heel mooi album vicky
GO ON...BE A TIGER!!!
Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8
Bedankt iedereen![]()
Het direkt-linken van de foto's via Fotopic is weer uitgevallen maar je kan nog altijd het album bekijken op mijn website. Sorry![]()
Knap album, Vicky.
Je toont duidelijk dat het weer eens de moeite was.
Doeme Firefox, maar 15 km van Alden Biesen wonen... en niet kunnen komen... spiiijjjjjtigOriginally posted by FireFox
Spijtig dat ik niet kon komen (is maar 15 km van hier), dan zou ik 'de' Vicky ook eens gezien hebben
![]()
![]()
![]()
want ge hebt een gezellige dag gemist.
Vicky,
amai het zal heel moeilijk zijn om mijn album (dat nog in de maak is, wat zijn jullie allen zeer snel)even mooi te maken als dat van U.
Goed gedaan, een aantal foto's die mij echt aanspreken.
Dafoto
Zitten paar echt mooie tussen, wat me bijbleef was die van de laan heel lag bij de grond en het weiland door de takjes...
groetjes
wim
Mooi album Vicky![]()
![]()
![]()
Er zitten inderdaad een paar hele mooie tussen. Persoonlijk vind ik de tweede (bruggetje) en vierde (ook hier in het topic) erg geslaagd.
De geknotte boom is ook veeeel beter dan mijn versie ervan. Mooie stillevens van stoelen en wijnfles.
Meer foto's op Mukblog
Mooi album Vicky, en fijn kennis met je te hebben mogen maken.
Groetjes, JantjeB.
Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Bedankt iedereen![]()
@ Plette : wel er staat geen tijdslimiet op het posten van je album, na 1 of 2 weken wordt dat nog evenzeer gewaardeerd en bekeken![]()
@ Jantjeb : Het was voor ons ook heel aangenaam om met je kennis te maken. Elke shooting stel ik een beperkt lijstje op van leden waar ik graag kennis mee zou maken en jij was de laatste op het lijstje en die kennismaking is dan toch nog gelukt bij het naar buiten gaan![]()
![]()
Ik zal mij ook eens aan het werk moeten zetten.
Maar bij het zien van dergelijke kunstwerkjeszal de klus niet gemakkelijk worden. Plette, ik versta wat je bedoelt!
Is this the real life? Is this just fantasy?
Canon EOS 30D - Welkom op http://karel.zenfolio.com
Wel Karel, 'k zie dat het gelukt is met je album en nog goed ook![]()
![]()
![]()
Heel mooi album Vicky !
Interessante standpunten en prachtige landschappen.
Ludovic/igor
EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
BD0118BE
Zeer mooi album vicky
Groetjes,
Frank