Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016 wordt verplaatst naar 21 Mei 2016

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016

    Dag, ook ik kom graag weer!
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #17
      Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016

      Ik kan de laatste tijd zo haast niks een verder dan een paar dagen vooruit plannen ...
      ik zou graag komen, zet mij misschien als reserve
      frakske (70)
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #18
        Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016

        dag Liliane,
        ik kijk er al een tijdje naar uit en wil me graag inschrijven voor het volledige pakket.
        groetjes,

        Comment


        • #19
          Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016

          Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
          geen ervaring is geen probleem hoor
          als je die dag naar huis gaat zal je je weg wel verder vinden in de macro fotografie
          Dan kijk ik er al naar uit :-)

          Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

          Comment


          • #20
            Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016

            Oorspronkelijk geplaatst door vvbelleg Bekijk bericht
            Liliane,

            Ik zou me graag inschrijven.
            Ik zou wel graag samen rijden, als er iemand vanuit het Gentse meegaat, laat je het me dan weten?

            Alvast bedankt, Veerle
            Beste, Veerle

            Ik ben uit de omgeving van Gent (Zelzate). We kunnen misschien afspreken ?
            Mvg Danny

            Comment


            • #21
              Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016

              Liliane,
              je mag mij ook noteren op de lijst.
              Groetjes,
              Hilde

              Comment


              • #22
                Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016

                zo bijna alles volgeboekt nog een plaatsje te gaan
                ergens deze week denk vrijdag krijgen jullie een PM met verdere gegevens
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #23
                  Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016 wordt verplaatst naar 21 Mei 2

                  jammer maar helaas heeft het weer anders beslist voor morgen op dit moment waait hier al een strakke wind door de bomen en het zal morgen nog een stuk frisser zijn
                  nu aar hopen dat het volgende week beter weer is al zal het dan wel warmer zijn iets wat de libellen nodig hebben om uit te sluipen.
                  van de meeste deelnemers heb ik een mailtje terug gehad dat ze het laatste mailtje voor de verplaatsing van deze SD ontvangen hadden.

                  hoop jullie dan toch volgende week te mogen ontmoeten met een stuk beter weer
                  tot dan
                  groetjes liliane
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016 wordt verplaatst naar 21 Mei 2

                    hey Lilianne, ben er ook graag bij de 21 ste mei Groetjes en tot dan

                    Comment


                    • #25
                      Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016 wordt verplaatst naar 21 Mei 2

                      Vergeet mij niet. Ik ga dan niet mee eten want ik kan niet nog eens verlof inzetten op vrijdag.

                      Groeten
                      Mijn Flickr: https://www.flickr.com/photos/138701916@N06/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016 wordt verplaatst naar 21 Mei 2

                        Beste Liliane,
                        Met de verplaatsing naar de nieuwe datum (21-05) kan ik nu wél aanwezig zijn.
                        Gelieve mijn inschrijving te noteren : DominiekC, 1 persoon, ik ga achteraf ook mee eten.
                        En nu duimen voor een plotse weersverbetering op zaterdag a.s.
                        To dan !
                        Dominiek
                        Master the craft, and the art will follow.
                        Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                        http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                        Comment


                        • #27
                          Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016 wordt verplaatst naar 21 Mei 2

                          Ik doe ook graag mee!

                          1 pers.
                          37j
                          Ik ga wel niet mee uit eten gaan.

                          Gr. Bob

                          Comment


                          • #28
                            Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016 wordt verplaatst naar 21 Mei 2

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bobb Bekijk bericht
                            Ik doe ook graag mee!

                            1 pers.
                            37j
                            Ik ga wel niet mee uit eten gaan.

                            Gr. Bob
                            zo Bob je bent toegevoegd aan de lijst

                            en wat hebben we een geluk met het weer kommende zaterdag de weergoden zijn ons gunstig gestemd
                            in het begin van de week zag het er nog niet goed uit
                            maar intussen begint de kat hier weer ronde vormen aan te nemen
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                            Comment


                            • #29
                              Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016 wordt verplaatst naar 21 Mei 2

                              Veel dank aan lilybie en alle anderen voor de fijne dag! Laat de groeps foto maar komen

                              Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                              zo Bob je bent toegevoegd aan de lijst

                              en wat hebben we een geluk met het weer kommende zaterdag de weergoden zijn ons gunstig gestemd
                              in het begin van de week zag het er nog niet goed uit
                              maar intussen begint de kat hier weer ronde vormen aan te nemen
                              Mijn Flickr: https://www.flickr.com/photos/138701916@N06/

                              Comment


                              • #30
                                Re: Macro SD uitsluipen libellen zaterdag 14 Mei 2016 wordt verplaatst naar 21 Mei 2

                                Inderdaad een heel fijne dag gisteren
                                En leerrijk ook
                                Bedankt lilliane
                                Mijn zoon kjell was ook heel tevreden
                                En kijken dan ook al uit naar de komende SD van vlinders
                                Ook bedankt aan de andere deelnemers voor het goede gezelschap
                                Grtz tweetty

                                Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
                                bd0379be

                                Comment

                                Working...
                                X