Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 63

Standaard Inschrijven voor de SD te Diest online ...

Hallo,

Inschrijven voor de SD te Diest op zaterdag 22 mei 2004 en vanaf nu.
    Je vindt meer gegevens en het inschrijvingsformulier hier:
    http://www.belgiumdigital.com/vzw/diest/index.html

We verwachten jullie talrijk ...

De BD-crew

Standaard

Ik schrijf al in .... Joepieee..

en zojuist al 15 Eurokes overgeschreven... steek den barbeque al maar aan...

Standaard

Ik weet het nog niet. Ik overleef amper deze dagen. Het is druk, druk, druk.
    Ik laat nog iets van mij horen.

Standaard

Zo, ook wij hebben ons ingeschreven 30 euro op de post gedaan ,dus wij zijn er klaar voor
    Groetjes NoName & Coby
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Standaard

Ik ben wel lid maar heb nog geen lidkaart.Kan ik mij dan niet inschrijven????
    Vitarake

Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

Standaard

Had er heel graag bij geweest in Diest, maar kan beroepshalve helaas niet de laatste 10/11 dagen van elke maand.

Igor/Ludovic
    EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
    BD0118BE

Standaard

Originally posted by vitarake
    Ik ben wel lid maar heb nog geen lidkaart.Kan ik mij dan niet inschrijven????
    Tuurlijk. Lidkaart laat ik om de zoveel tijd maken. Dus even geduld hiervoor.

peter

Standaard

Zo ben er ook bij in Diest.
    Helaas kan ik niet blijven voor de BBQ .
    Maar een brouwerij bezoeken da wil ik wel eens meemaken.

Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
    Lidnummer BD0066BE

Standaard

@ Act,

Alee, uw plaats in de wagen is reeds gereserveerd.

Standaard

De dju, den 22° is het de verjaardag van 1/2trouwboek En dan moet ik obligaat haar steeds extra verwennen die dag (W.E.).

Dus de kans is groot dat ik de brouwerij aan jullie moet overlaten 'k zal eens polsen of ze een frisse Diestse pint lust die dag...

Standaard

Nondepietekes....'t is op nen zatedag...en dan moet ik toch wel werken zeker...
    Helaas
    ***Canon 300D * kitlens * ...

Standaard

Originally posted by teddy-bear
    De dju, den 22° is het de verjaardag van 1/2trouwboek En dan moet ik obligaat haar steeds extra verwennen die dag (W.E.).
    Je kunt haar toch ook verwennen door haar mee te nemen naar Diest.

Groetjes, Jantjeb
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Standaard

Dus de kans is groot dat ik de brouwerij aan jullie moet overlaten 'k zal eens polsen of ze een frisse Diestse pint lust die dag...

Nen BD-dag, nen brouwerij en nen BBQ, als dat geen verwennerij is

Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
    LidNr. BD0211BE

Standaard

Ik zou ook graag willen komen maar heb nog een vraag hierover.Mag ik iemand meebrengen die geen BD lid is?
    Vitarake

Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

Standaard

Hallo vitarake,

"Familieleden" zijn sowiezo welkom ...

Jaja

Originally posted by vitarake
    Ik zou ook graag willen komen maar heb nog een vraag hierover.Mag ik iemand meebrengen die geen BD lid is?

Standaard

@Jaja, Ik heb nog veel te leren ivm fotografie,en deze persoon is zowat mijn prive lerares Die kan mij dus helpen met tips ed....Ze zou dan ook fotograferen(analoog)om te vergelijken met mijn foto's.Is wel geen familie..
    Vitarake

Standaard

effe een vraagje, is het nu een shooting day of een vzw dag of is elke shootingday uitsluitend voor de vzw leden ?
    Groetjes
    een canon met enkele lenzen

Standaard

Hallo PhilippeVDP,

Dit is een VZW-SD - maar niet alle SD's zijn uitsluitend voor VZW-leden dus.
    Oostende was er voor iedereen, Gent op 23.05 ook, op 11.07 de motoren-SD ook, ....

Jaja

Originally posted by PhilippeVDP
    effe een vraagje, is het nu een shooting day of een vzw dag of is elke shootingday uitsluitend voor de vzw leden ?
    Groetjes

Standaard

Jaja of Jacki... Zou je in dit topic weer zo'n lijstje van de BDers kunnen zetten die er naar de SD van Diest komen.
    Da's altijd handig als je weet wie er komt... en wie we weer gaan ontmoeten. Bedankt he.

Standaard

Hallo mic,

Da's dan voor Jacki en/of Peter - hier komen de inschrijvingen niet toe .

Jaja

Originally posted by mic
    Jaja of Jacki... Zou je in dit topic weer zo'n lijstje van de BDers kunnen zetten die er naar de SD van Diest komen.
    Da's altijd handig als je weet wie er komt... en wie we weer gaan ontmoeten. Bedankt he.

Standaard

Hmm.. Is een 'niet' fotografe ook welkom? En zou dat ook leuk zijn?
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Http://www.ikzaghet.nl Canon 50D + Canon 18/55 + Sigma 55-200 + SIGMA 70-200 F2.8

Standaard

Jaja,

ben een weekje in Frankrijk dan ...

mvg,
    Giant Pat
    Do or Do Not - There is no try ...
    www.giantpat.be

Standaard

Zeg, zeg, zo niet hé, ge kunt zien da ge daar zijt ... we zullen haar wel extra in de watten leggen

Standaard

Ben ook ingeschreven Ben eens benieuwd,m'n eerste SD !
    Vitarake

Standaard

Originally posted by Honeybee
    Hmm.. Is een 'niet' fotografe ook welkom? En zou dat ook leuk zijn?
    @ Honeybee
    Als je je lidkaart kan laten zien , kunnen ze je toch niet weghouden zeker? Maar als je daar verschijnt zonder fototoestel, gaan ze je zeker als model aan het werk zetten vrees ik

@ Alle deelnemers
    Ik hoop dat jullie prachtige reportages maken van mijn "hometown". Ik was er graag bij geweest om een paar verborgen hoekjes te tonen van dit prachtige stadje. Ik zou er zelfs een lidkaart voor gekocht hebben, maar ik zit dan helaas in Kent (uiteraard ook om te fotograferen )

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. SD Diest: album online
    Door Hombre in forum Shooting Days Foto's
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 1 juni 2004, 19:40
  2. Vraagje over online bestellen
    Door garfield007 in forum Camera's
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 2 juni 2003, 22:40
  3. Website online + leuke foto.
    Door DaVa in forum Showcase - Archief