Op verzoek hierbij de alfabetischelijst met deelnemers aan de VZW-dag in Alden Biesen op 14 maart:
Amica
anchor
aqw0
Artanis
Blakar
BRS Briggy
Dama
darix
DEG
Dolphin
Drah
eMJeke
Epix
Erik Mansvelders
Gerrit Lammens
Hombre
Hugoke
HV
igor
Jacki
Jaja
Jan66
jantjeb
Jimmy
k@rel
Macchap
Mic
mikekiwi
mila
mondeo
NataliaNL
nflawine
Omega
Pé
Peter
Peter1
Petra
Plette
Plofkop
Prutske
Rikkie
roadrunner
robke
Ron
Sam Jae
silim
sjim
Skitch
Sonyke
Steward
Tiedie
Tim
Toetje
TonySmet
Torino66
Umco
Vicky
Vonne
webboy
wesley
Wim
Wunjo
Awel da's tof... Zo weten we wie dat er ook komt.
Merci Jacki.![]()
Ha nu kunnen we gaan afspreken, wie met wie rijdt. Merci Jacki.
Zeg Jacki, kon dat nu niet alfabetisch![]()
![]()
('t is maar om te lachen hé) Het gaat weer plezant worden, cu sunday!
Peter
Turn beauty inside out!
Canon Stuff
http://users.telenet.be/Drah/
De lijst blijft "groeien" ...
We gaan weer met veel volk zijn.
Het gaat plezant worden... maar ik heb altijd te weinig tijd om met iedereen te babbelen.
Mic,
In de kapel staat een biechtstoel.
Je kan daar misschien een plaatsje reserveren?
Jaja
Originally posted by mic
De lijst blijft "groeien" ...
We gaan weer met veel volk zijn.
Het gaat plezant worden... maar ik heb altijd te weinig tijd om met iedereen te babbelen.
Kunnen we allemaal 5 min. bij hem langs en vragen om zijn wijze raad.![]()
Zeg, het gaat nog steeds goed tussen mij en mijn vriendin dus ik zie niet waarom je ons zo ver van elkaar zet !!!Originally posted by Jacki
Op verzoek hierbij de lijst met deelnemers aan de VZW-dag in Alden Biesen op 14 maart:
Amica
[KNIP]
Wunjo
![]()
http://www.vannecke.be
Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4
Drah vroeg of het op alfabet kon.... so blame himOriginally posted by Wunjo
Amica
[KNIP]
Wunjo
Zeg, het gaat nog steeds goed tussen mij en mijn vriendin dus ik zie niet waarom je ons zo ver van elkaar zet !!!
![]()
![]()
![]()
Meer foto's op Mukblog
Vraagje![]()
: kan iemand van uit de buurt (Bilzen) een kleine route beschrijving naar mij mailen of hier plaatsen
'k kom via A'pen naar Hasselt over de E 313
Zie bv. www.locatienet.be of http://route.anwb.nl/Originally posted by Macchap
Vraagje![]()
: kan iemand van uit de buurt (Bilzen) een kleine route beschrijving naar mij mailen of hier plaatsen
'k kom via A'pen naar Hasselt over de E 313
Meer (adres)informatie over de locatie: http://www.alden-biesen.be
Meer foto's op Mukblog
Wow Jacki, snelle service hoor (ook al was het maar om te LACHEN), hopelijk komen hier geen echtscheidingen van
![]()
@Mic: en wat moeten we als straf doen, zodat onze zonden vergeven worden?
Peter
Turn beauty inside out!
Canon Stuff
http://users.telenet.be/Drah/
Jacki even off topic![]()
DRINGEND GEVRAAGD
Is er iemand die in de buurt van 3020 Herent woont en naar Bilzen komt zondag, 'k heb namelijk 2 zeer prachtige oude cache-pots
gekocht via Yezzz en laat ze niet graag opsturen met de post![]()
![]()
uiteraard tegen vergoeding
![]()
![]()
en een stevige pint
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat er nogal wat interieurfoto's genomen worden. Wat met statieven? Toegestaan, maar liever niet wegens 60 statieven=volle kerk?
Of doet iedereen "zijn ding"?
Hombre
BD0017BE
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Hallo Hombre,
We zullen ons wel wat "verspreiden" over het domein - lijkt me het beste.
En met 60 in de kapel heeft de pastoor daar nog eens een "full house".
Jaja
Originally posted by Hombre
Ik vermoed dat er nogal wat interieurfoto's genomen worden. Wat met statieven? Toegestaan, maar liever niet wegens 60 statieven=volle kerk?
Of doet iedereen "zijn ding"?
Hallo,
Bij deze ook effe melden dat het inschrijven voor het eten vanaf nu afgesloten is (anders blijft de chef bezig hé ...).
Jaja
Zeg maar tegen den "chef" dat hij z'n pattaten al maar begint te schillen... kwestie van niet te lang te moeten wachten, met zo'n bende...Originally posted by jaja
Hallo,
Bij deze ook effe melden dat het inschrijven voor het eten vanaf nu afgesloten is (anders blijft de chef bezig hé ...).
Jaja
![]()
Komen die van den Aldi?Originally posted by mic
Zeg maar tegen den "chef" dat hij z'n pattaten al maar begint te schillen... kwestie van niet te lang te moeten wachten, met zo'n bende...Originally posted by jaja
Hallo,
Jaja
![]()
Groetjes,
Frank
Waarschijnlijk wel... Voor die prijs??? waar kan je anders een volledig maal eten aan zo'n lage prijs?Originally posted by silim
Komen die van den Aldi?Originally posted by mic
Hallo,
Jaja
Maar ik koop mijn patatten ook in den Aldi en die zijn best goed. (met 14 dagen omruil garantie)
en 't is toch maar voor op te eten he,
Kan er bij de deelnemerslijst ook worden toegevoegd wie welke maaltijd heeft besteld? Niet dat ik met een poll bezig ben, maar ik ben gewoon vergeten wat ik had besteld. En dat is zondag dan weer minder praktisch...![]()
Hallo milekiwi,
Jij had toch boterhammen met choco besteld dacht ik?...
Iemand van het secretariaat zal de lijst wel bijhebben zondag, dus geen zorgen maken.
Jaja
Originally posted by mikekiwi
Kan er bij de deelnemerslijst ook worden toegevoegd wie welke maaltijd heeft besteld? Niet dat ik met een poll bezig ben, maar ik ben gewoon vergeten wat ik had besteld. En dat is zondag dan weer minder praktisch...
Ah, da's waar ook...nu weet ik het weer...boterhammen met choco...wat een luxe...
'k Zal niet vergeten de pindakaas en appelmoes mee te nemen....