Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 De macro SD 5 Augustus 2012

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

    Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
    Is er al zicht als deze zal kunnen doorgaan? Weersvoorspelling is niet fantastisch helaas ...
    Ja voorlopig zal het in de ochtend nog droog zijn, pas in de namiddag gaan we mogen zwemmen... Ik breng alvast mijn bandjes mee ^^!
    Flickr
    Canon 600d + 18-55mm + 55-250mm + 100mm USM

    Comment


    • #17
      Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

      Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
      Is er al zicht als deze zal kunnen doorgaan? Weersvoorspelling is niet fantastisch helaas ...
      Komt wel in orde hoop ik , even afwachten nog tot vrijdag.
      Weersvoorspelling is idd niet fantastisch maar zeker ook nog niet dramatisch.

      Grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #18
        Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

        ziet er niet super uit maar blijft momenteel toch tot 16u droog in Dilsen-Stokkem



        hier kan je zelf ook volgen, tot hiertoe al betrouwbare voorspellingen gehad.
        Actuele buienradar en actueel weer voor Nederland en Europa, actuele satellietbeelden, actuele temperaturen, neerslag, en veel meer!
        groetjes Ingrid

        Comment


        • #19
          Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

          hey ingrid

          je bent me voor dank je
          even wat werk bespaart en vandaag ziet het er nog iets beter uit
          dus gaat alles nog door volgens planning
          verschrik niet hoor want het kan hier behoorlijk warmer worden dan er word aangegeven
          maar deze temperaturen zijn ideaal met heel weinig wind en de bewolking in de namiddag is ideaal voor bij de kikkertjes dan blinken ze niet zo in de zon door de warmte komen ze toch nog steeds te voorschijn

          Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
          ziet er niet super uit maar blijft momenteel toch tot 16u droog in Dilsen-Stokkem



          hier kan je zelf ook volgen, tot hiertoe al betrouwbare voorspellingen gehad.
          http://www.buienradar.nl/
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #20
            Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

            Komt helemaal goed Liliane .

            Grtjs
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #21
              Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

              Yo ... warmerrrrrr ... liliane, ik weet niet of je me nog kwijt zal raken hoor Al zijn de temps dat ik op dat statje zie gene vetpot ook Als ik een kikkertje was zou ik geloof ik mijne dikke jas aantrekken in mijn holleke in de plaats van te gaan bibberen in de bewolking Ik lij hier kou in't westen van t'land! Ik hoop het met grote hopen dat het kan doorgaan en op 25+ C ....
              Last edited by Sonjabelgium; 2 augustus 2012, 09:27.
              Webstek in opbouw

              Comment


              • #22
                Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                hey ingrid

                je bent me voor dank je
                even wat werk bespaart en vandaag ziet het er nog iets beter uit
                dus gaat alles nog door volgens planning
                verschrik niet hoor want het kan hier behoorlijk warmer worden dan er word aangegeven
                maar deze temperaturen zijn ideaal met heel weinig wind en de bewolking in de namiddag is ideaal voor bij de kikkertjes dan blinken ze niet zo in de zon door de warmte komen ze toch nog steeds te voorschijn
                graag gedaan, heb de tip van site van een lieve dame (Lilybie) gekregen
                we zullen genoeg laagjes aan doen, kunne we veel uitspelen
                groetjes Ingrid

                Comment


                • #23
                  Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                  Positief blijven denken en dan kan het alleen maar een schitterende dag worden
                  Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                  www.myriamvos.jalbum.net of facebook

                  Comment


                  • #24
                    Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
                    Positief blijven denken en dan kan het alleen maar een schitterende dag worden
                    That's the spirit
                    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                    Comment


                    • #25
                      Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                      Door omstandigheden moet ik helaas (weer) afhaken voor de SD
                      Het spijt me geweldig, maar het is zo

                      Hopelijk hebben jullie mooi weer en een positieve macro-vangst....

                      Comment


                      • #26
                        Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                        jammer roland
                        het zal dan voor een andere keer zijn
                        Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                        Door omstandigheden moet ik helaas (weer) afhaken voor de SD
                        Het spijt me geweldig, maar het is zo

                        Hopelijk hebben jullie mooi weer en een positieve macro-vangst....
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #27
                          Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                          hey macro vrienden
                          als we morgen z'n weer hebben als vandaag is het dik in orde
                          ben deze morgen nog eens even op verkenning geweest
                          alles zit er ook de tijgerspinnen in bergeven

                          dus allen morgen op post
                          breng toch maar wat muggenmelk mee als je niet wil opgegeten worden ze zitten er echt in overvloed
                          maar daar is niets aan te doen zal wel aan het weer van de voorbije weken liggen

                          dus tot morgen
                          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                          Comment


                          • #28
                            Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                            mensen uit omgeving kortrijk die wiIIen kunnen meegaan met mij voor gratis euro, ik kan 2 personen meedoen met de kamionette van het werk en rij toch op kosten van mijn werkgever, geIieve een PB na te Iaten.

                            ik ben van weveIgem.

                            grtz david

                            Comment


                            • #29
                              Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                              Bedankt Lilybie en alle deelnemers voor deze geslaagde macrodag .
                              De weergoden bleven ons gelukkig goed gezind vandaag, dat verdiende ons Lilybie meer dan ooit natuurlijk.
                              Weer wat gezichten leren kennen achter de namen, aangenaam gezelschap, zalig weertje, veel beestjes en een klein legioen aan boomkikkertjes.
                              Een méér dan geslaagde dag dus, op naar editie 2013 .

                              Grtjs,
                              Edje C
                              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                              Comment


                              • #30
                                Re: 3 De macro SD 5 Augustus 2012

                                Liliane,
                                Bedankt voor deze andermaal zeer geslaagde SD en zeker ook voor al de moeite en tijd die je hebt gestoken in de voorbereiding ervan. Tot in de puntjes dik in orde ! Maar zo kennen we jouw ook ondertussen hé Liliane
                                Ik had de indruk dat je vandaag ook zelf een paar goede plaatjes hebt kunnen schieten. En ook dat is je gegund hoor ! Jouw bezig zien werkt zo aanstekelijk hé.
                                Ook aan de andere deelnemers : het was een leuke bende, toffe groep. Ook jullie bedankt daarvoor !
                                Groetjes,
                                Dominiek
                                Master the craft, and the art will follow.
                                Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                                http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                                Comment

                                Working...
                                X