Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24 maart – SD Filliers/Astene

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

    Dat is hier al een leuk groepje geworden om op de borrel te gaan .
    Voor de wandeling kan je ook al rekenen op mooi lenteweer Linda, het belooft een gezellig dagje te worden .

    Grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #32
      Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

      Oorspronkelijk geplaatst door djiezeskraaist Bekijk bericht
      En mij mag je ook meerekenen voor deze uitstap.
      Ik pm je mijn gegevens door,

      Gr,
      Djiezes
      toegevoegd

      Comment


      • #33
        Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

        Oorspronkelijk geplaatst door jefjefje Bekijk bericht
        Eerste post op het BD-forum.
        Eigenlijk eerste alles hier, behalve wat foto's bekijken.
        Als het nog niet te laat is, had ik graag deelgenomen aan de Shooting Day Filliers. Niet voor het proeven.... maar om het eens mee te maken en andere leden te ontmoeten.
        Laat U iets weten ? U kan ook mailen naar jefjefje@gmail.com


        Alvast bedankt

        Jef Dams alias jefjefje
        je staat ook op de lijst

        Comment


        • #34
          Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

          Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
          Dat is hier al een leuk groepje geworden om op de borrel te gaan .
          Voor de wandeling kan je ook al rekenen op mooi lenteweer Linda, het belooft een gezellig dagje te worden .

          Grtjs
          't Is te hopen want zoals het weer soms kan omslaan ....

          Comment


          • #35
            Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

            Linda,

            Wegens een verandering in mijn agenda kan ik toch mee de 24ste.
            Is er nog een plaatsje vrij? Zoja, dan ga ik graag ook nog eens een keertje mee.

            Groeten,

            Mark
            http://markwijnants.zenfolio.com/
            Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

            Comment


            • #36
              Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

              Oorspronkelijk geplaatst door mark w. Bekijk bericht
              Linda,

              Wegens een verandering in mijn agenda kan ik toch mee de 24ste.
              Is er nog een plaatsje vrij? Zoja, dan ga ik graag ook nog eens een keertje mee.

              Groeten,

              Mark
              ik voeg je toe

              Comment


              • #37
                Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

                Op het secretariaat is een betaling ontvangen op naam van: B....s Peter maar zonder vermelding van de nickname. Stuur ja me een PB aub zodat ik kan aanduiden wie betaald heeft?
                gr linda

                Comment


                • #38
                  belangrijke bijkomende informatie

                  Mag ik aan iedereen die nog dient te betalen vragen om de overschrijving voor het bezoek aan Filliers uit te voeren uiterlijk woensdag 21 maart aub?

                  Als er nog mensen willen inschrijven ... uiterlijke datum is ook 21 maart.

                  Ons zelf meegebrachte lunchpakket kunnen we nuttigen in 't Bachteneirke (tussen Filliers en Ooidonk) mits het nemen van een consumptie .....

                  Tijdens ons bezoek aan Filliers gaan we onze rugzakken achterlaten in een zaaltje omdat we op een bepaald moment een smalle trap op moeten. Bij Filliers zijn ze daarvan op de hoogte. Maak dus een bewuste keuze van jullie materiaal en neem niet jullie ganse arsenaal mee!

                  Ik zal nog een PB naar iedereen sturen met men gsm-nummer voor onverwachte problemen de dag zelf, ik tracht dit donderdag te doen.

                  gr linda en tot zaterdag

                  Comment


                  • #39
                    Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

                    Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                    Op het secretariaat is een betaling ontvangen op naam van: B....s Peter maar zonder vermelding van de nickname. Stuur ja me een PB aub zodat ik kan aanduiden wie betaald heeft?
                    gr linda
                    is opgelost

                    Comment


                    • #40
                      Re: belangrijke bijkomende informatie

                      Mijn betaling is gisteren uitgevoerd!
                      Tot zaterdag.

                      Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                      Mag ik aan iedereen die nog dient te betalen vragen om de overschrijving voor het bezoek aan Filliers uit te voeren uiterlijk woensdag 21 maart aub?

                      Als er nog mensen willen inschrijven ... uiterlijke datum is ook 21 maart.

                      Ons zelf meegebrachte lunchpakket kunnen we nuttigen in 't Bachteneirke (tussen Filliers en Ooidonk) mits het nemen van een consumptie .....

                      Tijdens ons bezoek aan Filliers gaan we onze rugzakken achterlaten in een zaaltje omdat we op een bepaald moment een smalle trap op moeten. Bij Filliers zijn ze daarvan op de hoogte. Maak dus een bewuste keuze van jullie materiaal en neem niet jullie ganse arsenaal mee!

                      Ik zal nog een PB naar iedereen sturen met men gsm-nummer voor onverwachte problemen de dag zelf, ik tracht dit donderdag te doen.

                      gr linda en tot zaterdag
                      http://markwijnants.zenfolio.com/
                      Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                      Comment


                      • #41
                        Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

                        Mijn betaling is vandaag gedaan, voor vier personen.
                        Tot zaterdag

                        Comment


                        • #42
                          Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

                          Over precies een uurtje vertrekken we hier, je mag ons rond 10u45 verwachten in Deinze. Het zal heerlijk genieten worden in de lentezon vandaag , tot strakjes.

                          grtjs
                          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                          Comment


                          • #43
                            Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

                            En intussen heeft Edje C me veilig terug afgezet in Lummen.
                            Bedankt voor de veilige taxirit.
                            Linda ook bedankt voor de leuke dag en in 't bijzonder voor dat mooie weer

                            Comment


                            • #44
                              Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

                              Ook veilig thuis ondertussen, graag gedaan hoor Lut .
                              Mercikes aan Linda voor de organisatie en alle deelnemers voor alweer een fijn dagje uit .

                              grtjs
                              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                              Comment


                              • #45
                                Re: 24 maart – SD Filliers/Astene

                                't was vandaag wel een file-dagje. zelfs op de terugweg bekerfinale-file.

                                groetjes aan iedereen dier d'er bij was.

                                en tot de volgende (die komt er al snel aan)

                                bedankt voor de organisatie.

                                Peter

                                Comment

                                Working...
                                X