Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

    Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
    Denk tot 20:30 uur. Maar mocht het uitlopen, dan kun je op tijd naar het station gaan natuurlijk. Je bent helemaal vrij daarin Ikzelf neem ook de trein terug, een direct naar Vlissingen(voorlaatste 20:58 uur en bij nood de laatste op hoop van zegen), maar neem eens contact op met hypnomedi want die rijdt samen met de auto vanuit Antwerpen met Pjerreke. Misschien heeft hij nog plaats voor jou en dat je de kosten dan kunt delen?
    aan Pjerreke vragen, die heeft de auto ! dan ook zien voor laatste trein antwerpen
    gr, JOHAN , nikon D90, D7100

    Comment


    • #17
      Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      Denk tot 20:30 uur. Maar mocht het uitlopen, dan kun je op tijd naar het station gaan natuurlijk. Je bent helemaal vrij daarin Ikzelf neem ook de trein terug, een direct naar Vlissingen(voorlaatste 20:58 uur en bij nood de laatste op hoop van zegen), maar neem eens contact op met hypnomedi want die rijdt samen met de auto vanuit Antwerpen met Pjerreke. Misschien heeft hij nog plaats voor jou en dat je de kosten dan kunt delen?
      pjerreke heeft de auto en beslist , dus best pjerreke contacteren , en dan nog kijken , trein antwerpen naar heverlee ??????
      gr, JOHAN , nikon D90, D7100

      Comment


      • #18
        Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

        Ik wil anders wel voorstellen om te carpoolen. Parkeren in het centrum (bij het station) is te reserveren voor 20 euro, vanaf de Arena kan ook maar dan zijn we wat meer tijd kwijt aan OV.
        We kunnen wellicht het best aan een goede plek langs de A27 iets afspreken en dan met 2 auto's verder rijden. Bij de Mc Donalds bij de afslag Meerkerk is een zee geschikte plaats om zo iets af te spreken.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #19
          Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

          zeer de moeite waard mensen, ziet er dit jaar ook weer prachtig uit.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

            trein naar Leuven is al goed genoeg, hoeft niet per se naar Heverlee (da's trouwens even ver)
            Mij mag je dan ook bij op de lijst zetten
            Naam: yvesj
            Haringhappen: Neen ( t gedacht alleen al )
            Avondmaal: Ja

            thx

            Yves

            Comment


            • #21
              Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

              Tip voor mensen die met de auto komen;



              Voor de mensen die denken dat je in Noord nog gratis kunt parkeren; dit is verleden tijd, is nu ook betaald.

              Er kan een mannetje extra op de lijst, ik ga op eigen houtje of ik ga niet (voor zover dit een verrassing is)

              Comment


              • #22
                Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                of zet je auto bij mij voor de deur (gratis en ik pas er op).
                en dan met de bus naar het Central station, doet Corien twee maal per dag.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #23
                  Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                  Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                  Tip voor mensen die met de auto komen;



                  Voor de mensen die denken dat je in Noord nog gratis kunt parkeren; dit is verleden tijd, is nu ook betaald.

                  Er kan een mannetje extra op de lijst, ik ga op eigen houtje of ik ga niet (voor zover dit een verrassing is)
                  In Noord bij het NDSM terrein kost het €8 voor een hele dag. Daar vandaan een leuke boottocht met het pontje naar het CS als je de tijd hebt
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment


                  • #24
                    Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                    Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                    Tip voor mensen die met de auto komen;



                    Voor de mensen die denken dat je in Noord nog gratis kunt parkeren; dit is verleden tijd, is nu ook betaald.

                    Er kan een mannetje extra op de lijst, ik ga op eigen houtje of ik ga niet (voor zover dit een verrassing is)
                    Bedankt voor het bericht.

                    Comment


                    • #25
                      Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                      Wegens gezondheidsredenen - operatieve ingreep - zie ik mij genoodzaakt om af te haken. Spijtig maar het is zo.

                      Groetjes

                      Pierre

                      Comment


                      • #26
                        Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                        Oorspronkelijk geplaatst door pjerreke Bekijk bericht
                        Wegens gezondheidsredenen - operatieve ingreep - zie ik mij genoodzaakt om af te haken. Spijtig maar het is zo.

                        Groetjes

                        Pierre
                        Veel beterschap Pierre En een vlot herstel toegewenst maatje..

                        Comment


                        • #27
                          Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                          Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                          Veel beterschap Pierre En een vlot herstel toegewenst maatje..
                          is er iemand die langs Antwerpen rijd, die mij kan meenemen ? anders gaat het voor mij ook niet lukken vrees ik.
                          gr, JOHAN , nikon D90, D7100

                          Comment


                          • #28
                            Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                            Oorspronkelijk geplaatst door hypnomedi Bekijk bericht
                            is er iemand die langs Antwerpen rijd, die mij kan meenemen ? anders gaat het voor mij ook niet lukken vrees ik.
                            Weet je wat Johan, ik overleg hier even en dan rijdt ik met de auto wel. Ik kan je oppikken ergens en via Breda verder. Misschien kunnen we dan onderweg met Spanjaart Carpoolen. Ik heb helaas maar twee plaatsen in mijn auto We kunnen dan de kosten delen natuurlijk

                            Comment


                            • #29
                              Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                              Oorspronkelijk geplaatst door mgfoto Bekijk bericht
                              weet je wat johan, ik overleg hier even en dan rijdt ik met de auto wel. Ik kan je oppikken ergens en via breda verder. Misschien kunnen we dan onderweg met spanjaart carpoolen. Ik heb helaas maar twee plaatsen in mijn auto we kunnen dan de kosten delen natuurlijk :g
                              top !
                              gr, JOHAN , nikon D90, D7100

                              Comment


                              • #30
                                Re: 20 december 2014 - Amsterdam Light Festival

                                Hallo deelnemers. .. We zijn met een clubje van 7 fotografen en dat is bij nader inzien ook veel aangenamer zodat er ruimschoots tijd kan worden gemaakt om te fotograferen Spanjaart, Photo Dante, mg en hypnomedi zullen vanuit Oosterhout carpoolen. De twee andere deelnemers FKVK(2 personen) en yvesj zien wij dan bij het centraal station aan de voorzijde hoofdingang. Vlak daartegenover stoppen trams en dat kan niet missen. Voor de zekerheid hier mijn gsm nummer. .. 0031(0)636404796
                                Tot zaterdag!
                                Last edited by Guest4; 17 december 2014, 14:06.

                                Comment

                                Working...
                                X