Ik zal een helm meehebben dus....al 1 helm minder nodig
Allee, het zonnetje schijnt hier,....nu nog vasthouden tot zondag!
***Canon 300D * kitlens * ...
Ik ben misschien ook van de partij, word weer een last minute decision. Als ik kom zal ik wel een uurtje vroeger komen![]()
![]()
Met de Buell. ( geen watjes-moto )
OK Frederik..
@Annetje, eieren naar de zusterkes gaan brengen(DRINGEND)!!!
@Rudi, OK ik verwachte al zoiets, LEES eerst de ganse text hier nog eens VOOR je thuis vertrekt en hou zondag uw manieren wat hé![]()
!!
MORGEN, zal ik een "FINAL" update doen met de laatste roddels en wetens-noodzakelijkheden.
Heb vandaag de ganse trip nog eens gedaan(alleen), prachtig en zalig met dat weer...
UPDATE, Wunjo + Amica hebben afgezegd.
Ik zal men uiterste best doen. anders zegde maar overal da ge me niet kent.Originally posted by teddy-bear
@Rudi, OK ik verwachte al zoiets, LEES eerst de ganse text hier nog eens VOOR je thuis vertrekt en hou zondag uw manieren wat hé![]()
!!
We naderen SD-day...
De laatste regelingen en afspraken, sorry voor de vele info.
Dit zijn de instructies voor alle volg/materiaal/depanage-wagens, de road-captain, Mic, Tom&Maggy, 1/2trouwboek en mezelf, betreft het gebruik van de walki-talki's, meegebracht door Visio.
- Daar de kopgroep = 1/2trouwboek en mezelf, niet kan zien wat er achter mij gebeurd met de karavaan, gelieve mij(=1/2trouwboek) te verwittigen wanneer de karavaan niet meer compleet is, ik ben volledig afhankelijk van uw info.
Gelieve het kort en bondig te houden en geen nutteloze info door te geven, dat maakt alleen maar chaos.
-Bij de gesprekken tussen de road-captain/MIC en 1/2trouwboek NOOIT tussenkomen aub.
-Tracht tijdens het rijden meer te zwijgen dat te praten (radiostilte).
-Als je een oproep wens te doen zeg dan duidelijk en traag voor WIE uw oproep is bestemd, zo in de zin van "bezemwagen voor 1/2trouwboek".
-Ik kan zelf niet praten (moet toch rijden hé) 1/2 doet alle communicatie voor mij(in real life ook)
-Als je het bericht begrepen hebt dat voor u bestemd was zeg dan "roger of OK-begrepen", een héél dringende oproep die absolute voorang moet krijgen en iedereen moet zwijgen is "break-break-break".
-Gewoon wat sociaal tetteren kan je doen als we op een stopplaats zijn
Algemeen en voor iedereen.
Als u alleen zou rijden is er op de volgende plaatsen geen probleem, maar wij zullen er wel met een hoop ijzer zijn...
Er zijn weinig verkeerslichten, maar toch zijn er een aantal op te letten plaatsen;
*=opletten, niet moeilijk
**= dubbel opletten, moeilijk
***= moeilijk en gevaarlijk
-In burcht aan lichten(oranje knipper?) links afslaan =*
-In burcht(kazerne) een hoofdbaan oversteken =**
-In Bazel, komende van een boerenweg>hoofdweg =*
-In Bazel, iets verder vanaf de hoofdweg links inslaan naar "Kallebeek" = **
-op de terugweg, deze plaats terug oversteken en links de hoofdbaan op =**
- 4 Km verder de hoofdbaan links opslaan =*
-De hoofdbaan oprijden en direct rechts(hier is geen verkeerslicht, maar je hebt geen voorang) + de brug van Temse oprijden =*** hier echt opletten, let op de road-captain en zeker hier niet treuzelen, moet je stoppen en het verkeer doorlaten, de kop-karavaan zal héél traag rijden tot we weer gegarandeerd kompleet zijn!
- 2 verkeerslichten verder(Hingene) links de grote baan oversteken aan lichten =**
-haast aan het einde van de rit in Breendonk, wij komen uit een industrieterrein + lichten, we rijden de hoofdbaan over en links, de moeilijkheid is hier de korte tijd >groene lichten, ook hierna zal de kop-karavaan héél traag rijden tot iedereen copleet is. =**
Nogmaals, het zal wel meevallen, maar maak aub de karavaan niet langer dan nodig aub.
Als er nog vragen zijn, vraag...!
Straks nog meer info
**FINAL UPDATE**07/07
Zaterdag avond om 20.00h (na het weerbericht) zal de definitieve beslissing genomen worden of de SD doorgaat of niet, tot op heden "= JA, SD gaat door"
Voor één mogelijk buitje capituleren we niet hoor!
-Dinsdag nog eens alleen de volledige route gedaan, alles is er nog, behalve en dat is heel spijtig, alle kunstwerken in de tuin zijn WEG in het kasteel van Hingene!
-Helemaal op het einde, net voor Breendonk, moeten we de grote baan oversteken + lichten, gelieve hier snel door te rijden, de kopgroep wacht op u iets verder.
Even de belangrijkste punten op rij en voor de goede gang van zaken ;
-Vergeet niet te TANKEN!!! Er zijn geen tankstations op onze weg!
-kom aub goed op tijd, we houden ons gans de dag STRIKT aan het tijdschema!!
-gelieve u bij aankomst direct te melden bij Tom & Maggy aan een gele motor.
-Opzitters kiezen direct bij aankomst hun motor+driver en schrijven zich daar ook in.
-Steeds als we gaan vertrekken blaas ik op een hoorn(om mijn stem te sparen).
-Rij STEEDS gedisiplineerd en kort op elkaar, laat geen onnodige ruimte open(we zijn met velen!)
-Houd U aan de verkeersregels.
-Als de groep gesplitst word (verkeerslicht) wacht de kopgroep tot we weer kompleet zijn.
-Toch weg en groep verloren, rij zelf naar de volgende stopplaats!
-17.30h Verzameling + afscheid nemen op de parking van het Fort van Breendonk en om 18.00h vertrek naar het restaurant (in groep natuurlijk).
-Vergeet uw foto toestel niet + foto's te nemen DIT is de bedoeling.
-Breng uw grootste glimlach mee, weer of geen weer, want daar doen alle medewerkers en ik het allemaal voor.
en nu ga ik nog wat surfen op BD en dan 't beddeke in.
Over dat fototoestel gesproken... heeft er nog iemand een extra dgitaal compactje (met batterij en geheugenkaart graag) dat mijn vriend (Pieter) zou kunnen gebruiken zondag een hele dag? Anders loopt hij er zomaar bij...
![]()
En nee... model wil hij niet zijn
![]()
![]()
http://katrijn.fotopic.net
Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon
Hallo,
Ikke GAAN zeker mee. Ik heb gisteren bevestiging gekregen dat ik vrij ben.
Indien ik met iemand mee naar ANtwerpen kan en mee naar huis GRAAG !!!
Ik blijf 's avonds eten in het laatste geval !!!
Wie kan mij meenemen ?
Ik woon in Buggenhout, Bovendonkstraat 159
tel := 02.204.61.32 (werk)
052.33.27.05 (thuis)
0496.78.55.98
Ik zal nie actief meedoen, maar ik denk wel dat ik jullie eens een goeiendag kom zeggen op 1 van jullie stopplaatsen ... (zeker het fort van ...)
Ik woon in Schelle en ben dus nooit veraf he
en jah ik wil de JaJa - god eens ontmoeten he .... en kan ik mijn eerste kiekjes maken met mijn dan op dat moment nieuwe aanwinst![]()
![]()
![]()
[Nikon D70]
[Yves en Liesbeths blog Resort]
Hallo Kat,
Spreek me zondag maar aan, da's te regelen ...
Ik heb een (kakelverse) Nikon CP5200 die hij eventueel kan gebruiken.
(als ik hem nu niet vergeet mee te nemen hé)
Jaja
Originally posted by Kat
Over dat fototoestel gesproken... heeft er nog iemand een extra dgitaal compactje (met batterij en geheugenkaart graag) dat mijn vriend (Pieter) zou kunnen gebruiken zondag een hele dag? Anders loopt hij er zomaar bij...
![]()
En nee... model wil hij niet zijn
![]()
Elaba, niet vergeten he!Verkocht!
deju, ik ontdek net dat mijn lieftallige moeder mijn integraalhelm die ik daar destijds heb achtergelaten samen met mijn Yamaha enduro 125 heeft weggegeven samen met diezelfde Yamaha.. ok, de Yamaha was na enkele jaren roesten niet veel meer waard, maar die helm !!! grgrgrgrgr .. ik was net van plan om er een communicatieset in te bouwen die je op een PMR walky talky kan aansluiten. we zullen dan maar de gewone headsets onder de helm moeten dragen indien dit te doen is. Ik kan van een van de bouwvakkers die nu aan mijn huis aan 't metsen is wel een integraalhelm lenen zodat ik ook eens kan gaan bijzitten
Laat ons verder hopen dat tegen zaterdag al het water is weggeregend![]()
Hallo Bizzeke,
![]()
Ik kijk er ook al naar uit ...
Jaja
Originally posted by Bizzeke
Ik zal nie actief meedoen, maar ik denk wel dat ik jullie eens een goeiendag kom zeggen op 1 van jullie stopplaatsen ... (zeker het fort van ...)
Ik woon in Schelle en ben dus nooit veraf he
en jah ik wil de JaJa - god eens ontmoeten he .... en kan ik mijn eerste kiekjes maken met mijn dan op dat moment nieuwe aanwinst![]()
![]()
@Wimvan, ok je staat erop
@Bizzeke, jij zal onze bende wel herkennen zekers, maar wij U?
Draag jij anders een hoed/petje met een rode of gele bloem erin, een krant onder de arm + een zonnebril !
Jaja-God is mss wat hoog gegrepen, zelfs voor Jaja, wij noemen hem meestel "de groote Winitou".
Als model zou hij naar horen zeggen ook niet slecht zijn, als je hem tegenwoordig de bosjes uit krijgt.
@Kat vergeet die "tongetjes" niet mee te brengen hé![]()
@Visio
Voor de 100.000° keer Visio, de SD gaat op een ZONDAG door!!!Originally posted by Visio
Laat ons verder hopen dat tegen zaterdag al het water is weggeregend
('k begin me echt zorgen te maken hoor)
Ik weet niet waar dit op slaatOriginally posted by teddy-bear
Lijn misschien, dat is toch een vrouw met b.ll.n!Originally posted by Visio
de 11/7 moet mijn zoontje nar een verjaardagsfeestje ... wow, ik zal zelf mijn handen vrij hebbne om een foto te nemen .. en nu heb ik zelf geen excuus om niet bij te zitten op een moto
GEZOCHT mensen die wilen meerijden in de pickup en tijdelijk het stuur van de pickup-bezem-materiaal-communicatie-etc-wagen willen overnemen (5.3m lang)
![]()
![]()
![]()
, maar om de verantwoordelijkheid van de bezemwagen over te nemen...
, dat zullen we zondag toch goed moeten afspreken. De lengte zal geen probleem zijn, maar de bezem is een andere kwestie
In elk geval: voor zondag ben ik er klaar voor![]()
lijn
canon eos 350d
tja, met al't water dat voorspeld uit de lucht gaat komen zal dat toch nen dag nodig hebben om op te drogen, heOriginally posted by teddy-bear
Voor de 100.000° keer Visio, de SD gaat op een ZONDAG door!!!('k begin me echt zorgen te maken hoor)
![]()
Hallo Kat,
Moeten we wel nog een manier bedenken hoe de inhoud van dat SD-kaartje ergens bij "jou" terecht kan - of heb je zelf zo'n kaartje?
Jaja
Originally posted by Kat
Elaba, niet vergeten he!Verkocht!
@teddy-bear
Dat herkennen zal heel, heel, heel gemakkelijk zijn.
Hij zal er op dat moment blijkbaar heel, heel, heel hoten jah ik wil de JaJa - god eens ontmoeten he .... en kan ik mijn eerste kiekjes maken met mijn dan op dat moment nieuwe aanwinstbijlopen en veel, veel pluimkes hebben
![]()
![]()
, en zal kraaien zoals een gepluimde haan
![]()
![]()
Zijne kop zal naar beneden hangen van zijnen nieuwe D70 en zijn glasservies.
Blijkbaar is ie dan ook nog met een andere activiteit bezig, iets van maken ..., moet hij zelf maar uitleggen.
Wimvan, je kan altijd met mij mee (alleen ben ik graag ruim op tijd terplaatse en blijf ik waarschijnlijk lang plakken ’s avonds). Moet wel nog uitvogelen hoe lang ik zou nodig hebben om op linkeroever te geraken.Originally posted by wimvan
@teddy-bear
Dat herkennen zal heel, heel, heel gemakkelijk zijn.
Hij zal er op dat moment blijkbaar heel, heel, heel hoten jah ik wil de JaJa - god eens ontmoeten he .... en kan ik mijn eerste kiekjes maken met mijn dan op dat moment nieuwe aanwinstbijlopen en veel, veel pluimkes hebben
![]()
![]()
, en zal kraaien zoals een gepluimde haan
![]()
![]()
Zijne kop zal naar beneden hangen van zijnen nieuwe D70 en zijn glasservies.
Blijkbaar is ie dan ook nog met een andere activiteit bezig, iets van maken ..., moet hij zelf maar uitleggen.
Greetz
Sam Jae
(\__/)
(='.'=)Fear the almighty powers of Bunny!
(")_(")Bunny will give you free computergames in Heaven, and some virgins too
Hmmmm... inderdaad daar had ik nog niet aan gedachtIk heb enkel een CF-kaartje
En dat heb ik natuurlijk zelf ook nodig. Mogen we die camera niet gewoon mee naar huis nemen
Ik heb ook geen kaartlezer aan de comp., dus kan enkel via camera en kabeltje de foto's overzetten. Tenzij natuurlijk.... Jaja zo goed wil zijn om de foto's voor ons ergens op één of andere webspace te zetten...
(privé he, mijn schatje zou een beetje kwaad zijn anders
)
Hallo Kat,
We zullen wel een oplossing vinden ...
Jaja
Originally posted by Kat
Hmmmm... inderdaad daar had ik nog niet aan gedachtIk heb enkel een CF-kaartje
En dat heb ik natuurlijk zelf ook nodig. Mogen we die camera niet gewoon mee naar huis nemen
Ik heb ook geen kaartlezer aan de comp., dus kan enkel via camera en kabeltje de foto's overzetten. Tenzij natuurlijk.... Jaja zo goed wil zijn om de foto's voor ons ergens op één of andere webspace te zetten...
(privé he, mijn schatje zou een beetje kwaad zijn anders
)
Hoi,
Net het weerbericht gezien voor zondag ...
Er is al geen sprake meer van regen- het is "wisselend bewolkt" ...
Dat begint er al beter uit te zien.
Jaja
en wind hoeveel wind verwachten ze ???Originally posted by jaja
Hoi,
Jaja
in de auto voel je dat zo niet he![]()
[QUOTE] Originally posted by Sam Jae
Ja Sam,"uitvogelen" dat had ik van u toch niet gedacht hoorMoet wel nog uitvogelen hoe lang ik zou nodig hebben om op linkeroever te geraken.
Greetz
Sam Jae
![]()
Wim, neem dat maar zeer ernstig, Sam is de notoire plakker bij BD
@Kat en jaja, probleem overdracht foto's opgelost > http://www.dropload.com/
Heb zo juist de hals "straps" gaan halen bij de sponser "Hyunday", en verkregen dank zij de tussenkost van VISIO, merci alle 2 !!De BD-leden en zeker Mic zal tevreden zijn dat hij geen koordjes moet knippen en het zijn er nog mooie ook nog!
Hallo Berteldinck,
Euh wind ...
Als er niet teveel ajuin tussen hun pick-nick hebben, dan gaat dat meevallen.
Een beetje wind kan geen kwaad hé - als motard word je dan wel een beetje omvergeblazen, maar ja, dat levert dan ook weer mooie actiefoto's op.
En nu serieus ... Geen idee dus, stond nog niet bij de voorspellingen.
Jaja
Originally posted by berteldinck
en wind hoeveel wind verwachten ze ???Originally posted by jaja
Hoi,
Jaja
in de auto voel je dat zo niet he