Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

    zo alles staat klaar voor morgen enkel morgenvroeg nog de koffie zetten en inladen
    allen tot morgen en een goede reis hier naar toe
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #32
      Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

      Ik ben hier al en kruip nu in mijn bedje
      Slaap wel en tot morgen

      Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
      bd0379be

      Comment


      • #33
        Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

        Ben al een uurke op. Alles staat gepakt en gezakt klaar. Tegen rond drieën ben ik niet meer te houden .... Mijn bokes zijn binnen
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #34
          Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

          zet hem op en veeel plezier.
          tis in iedergeval mooi weer.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #35
            Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

            zo de eerste Macro SD zit er op.
            aan alle deelnemers , bedankt voor jullie aanwezigheid het heeft mijn dag goed gemaakt
            het is voor mij een zeer mooie dag geweest met uitsluipingen van libellen en juffers
            en de gelukkige gezichten bij het aanschouwen van een eerste uitsluiping deed deugt
            ook de kikkertjes waren van de partij al was het niet talrijk omdat de kleintjes er nog niet waren, dat is pas wat voor juli -Augustus
            maar er zat genoeg van allerlei beestjes die ook mooi te fotograferen waren.
            jammer van de persoon die in het water terecht gekomen is met zijn toestel je naam ontgaat me steeds, ben geen held in het namen plakken op gezichten
            hoop dat als alles weer droog is dat het nog in orde komt.
            nu op naar de volgende (13/07) met hopelijk ook zo mooi weer.
            tot de volgende
            liliane
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #36
              Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

              Liliane.
              Bedankt voor deze overheerlijke dag. Volop bezig met de foto's op te laden ...
              Het was Yammee die pech gehad heeft
              En we zijn nog onze SD-foto vergeten ....
              De volgende keer probeer ik er weer bij te zijn maar dan wel met minder omwegen
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #37
                Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

                Liliane nog eens bedankt,
                Het was een super fijne dag met heel veel interessante fotografische momenten.
                Ook bedankt aan de andere deelnemers voor de handige tips en de leuke babbel.
                En bedankt aan ons carpoolteam Dominiek, Roland en Rudi.
                Tot de volgende keer!
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                Comment


                • #38
                  Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

                  Liliane en collega's fotografen, bedankt voor de zeer fijne dag!
                  Ik heb veel bijgeleerd op gebied van fotografie, maar ook natuur.
                  Foto's volgen...
                  Peter
                  Peter

                  http://www.belekes.be/

                  Comment


                  • #39
                    Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

                    Liliane, dit was weer eens allemaal afgewerkt: het onthaal met koffie, thee en gebak, de gezelligheid en de timing...
                    Het weer was een meevaller, dat hebben we zelf niet in de hand, maar was wel goed voor het licht onder de bomen daar...
                    Ik vermoed dat iedereen wel zeer tevreden was.
                    Weer eens enkel bekende gasten tegengekomen na een hele tijd, en natuurlijk (voor mij) nieuwe personen leren kennen.
                    Veel hartelijke gesprekken gehad, leuke foto's kunnen nemen en bovendien nog lekker gegeten ook.
                    Inderdaad, spijtig van het kopke-ondergaan van Rudi (Yammee); erg voor hem en zijn apparatuur.
                    @ Dominiek, bedankt voor het carpoolen.
                    @ RX-ke, tof dat leuke verhaal van die tent...
                    @ Luc, bedankt voor je info van je toestel
                    @ iedereen, bedankt voor het toffe gezelschap!
                    Voor herhaling vatbaar...
                    Groeten, Roland

                    Comment


                    • #40
                      Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

                      hoi liliane
                      dit was inderdaad weer een perfecte dag (voor de meeste onder ons toch) met schitterend weer
                      en een organisatie om u tegen te zeggen
                      bedankt voor alles
                      en bedankt iedereen voor het fijne gezelschap
                      weer veel bij geleerd in verband met de natuur en de fotografie
                      dit smaakt naar nog
                      mvg tweetty
                      bd0379be

                      Comment


                      • #41
                        Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

                        Moest ik punten geven op tien, voor deze dag met alles er op en eraan Liliane,
                        dan gaf ik 11 op 10, het was prachtig
                        voor al wat je weer gedaan hebt hartelijk dank
                        GROETJES ROSIE
                        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

                        Comment


                        • #42
                          Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

                          Beste Liliane,

                          Ook van mij kant een welgemeende bedankt voor deze SD. Het was niet mijn eerste (en hopelijk ook niet mijn laatste), en zoals we het ondertussen van jou gewoon zijn was de organisatie terug dik in orde : onthaal met koffie en gebak, de begeleiding, uitleg en aanwijzingen, de leuke babbel achteraf, het lijstje voor "vergeetachtigen met honger", ... kortom ... de organisatie was gewoon "àf".
                          Het was en toffe bende om samen mee op shoot te gaan en ik kreeg de kans een paar voor mij nieuwe gezichten te leren kennen.
                          Voor mij was het leuk om ook nog eens 3 andere BD-ers uit mijn buurt mee in de wagen te hebben, we kenden elkaar al wel, maar zo konden we nog wat bijpraten.
                          Ik kan enkel nog hopen dat het voor de deelnemers met waterschade (o.a. Yammee/Rudi die met ons mee in de wagen zat) toch nog in orde komt.

                          Nogmaals bedankt Liliane !
                          Foto's posten zal wel pas voor binnen een paar dagen zijn ...

                          Vriendelijke groeten,

                          Dominiek
                          Master the craft, and the art will follow.
                          Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                          http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                          Comment


                          • #43
                            Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

                            Hallo Liliane,

                            Niettegenstaande ik even zonodig Plons de kikker moest spelen met mogelijks gevolgen voor mijn toestel (zit nu nog in een doos met 'vochtvreters') vond ik het toch een toffe dag die je prima georganiseerd hebt. Je kennis van de natuur is tevens een nivootje of 2 hoger dan de mijne. Hier moet ik dus nog hard aan werken. Zeker nog een paar macro sd's van Lylibie bijwonen
                            Tot de volgende keer en hopelijk hou ik het dan toch wat droger.
                            Rudi
                            Fuji XT-4 en wat glas
                            Web: Flickr

                            Comment


                            • #44
                              Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

                              Ook van mijn kant nog eens een welgemeende dankjewel voor deze SD!
                              De organisatie was tip top in orde en - als leek in de macrofotografie - heb ik heel wat tips,.. gekregen van heel wat BD-ers!
                              Echt leuk!
                              Bedankt, iedereen!
                              Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                              Comment


                              • #45
                                Re: 2 de macro::: SD Uitsluipen van de libellen Zaterdag 08 Juni 2013

                                Ook van mij een dikke proficiat aan Liliane voor deze toch weer zeer goed georganiseerde SD.
                                Dat zijn we ondertussen wel gewoon, maar deze keer zat alles mee.
                                Dus ook de dingen waar we geen controle over hebben(weer).
                                Voor de onfortuinlijke zwemmers, hopelijk komt alles weer goed.
                                MVG. Hugo

                                Comment

                                Working...
                                X