Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Interesse in een SD in Dinant?

    OK, 14 januari zie ik ook wel zitten. Ook voor mij zal het de eerste keer zijn om een SD mee te maken. Ik begin alvast elke week een wegwerpfototoestelletje te kopen

    Patrick
    BD0694BE
    http://pdeco.fotopic.net

    Comment


    • #17
      Re: Interesse in een SD in Dinant?

      Goeiedag,

      14 januari is wel ok; schrijf me dan maar in.
      Ik hou er wel rekening mee dat de baan open moet zijn.

      mvg,

      Roland

      Comment


      • #18
        Re: Interesse in een SD te Dinant? Zondag 14 januari 2007

        We zien dan wel waar we uitkomen. Ik zal de grot al eens contacteren.
        Ik vrees dat we met de citadel erbij een beetje in tijdsnood gaan komen; bovendien is de citadel iets wat bij iedereen wel gekend is, terwijl die oude stadsomwallingen en zo bij het grote publiek onbekend zijn. En die oude omwallingen kosten niks kunnen we een super des fagnes meer drinken
        Ik ga ook eens kijken hoe lang de wandelingen zijn en voorzien dat sommige mensen misschien wat vroeger naar huis willen.

        Willen diegenen die zich inschrijven mij (evt via PM) laten weten
        1) met hoeveel zij komen
        2) of zij ja dan neen eigen vervoer hebben of willen carpoolen
        3) van waar zij komen (om een carpool te organiseren)

        vriendelijke groeten,
        Stefaan.
        Last edited by vanslycken; 2 november 2006, 14:51.

        Comment


        • #19
          Re: Interesse in een SD te Dinant? Zondag 14 januari 2007

          Je mag ons (Lightyear + zoon Michiel) inschrijven.
          Enige reden waarom ik last-minute zou afzeggen is als het bakken zou gesneeuwd hebben dat het onverantwoord zou zijn om zich op de wegen te wagen... (ik heb geen sneeuwkettingen wegens zelden nodig langs ons kanten aan 't zèètje) .. we zouden dus idd met eigen wagen komen.

          En ik zou dus ook nog 2 mensen confortabel kunnen meenemen in onze Citroen C3, mocht het zo uitkomen.. we kunnen dan ofwel via Gent - Brussel - Namur, of Kortrijk - Mons - Namur naar Dinant rijden. We komen van Oostende.
          Albums : http://fotografiepeterderycke.be
          Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

          Comment


          • #20
            Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voor mensen zonder e

            Mag ik me, onder voorbehoud, ook al inschrijven?
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

            Comment


            • #21
              Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

              Je staat erop...

              Voor wie nog twijfelt of hij er gaat geraken: je kan nog inschrijven tot 1 januari, dus wacht dan nog een beetje af tot je het wat zekerder weet.
              Voorlopig ga ik het aantal deelnemers niet beperken, 't zou me al verwonderen als we aan méér dan 25-30 man komen, en zelfs in dat geval kan ik wel iets arrangeren.

              Comment


              • #22
                Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                Ik ben erg geïnteresseert, maar dan wel graag met iemand die mij kan komen ophalen ...
                Woon te Buggenhout (nabij Dendermonde)
                Houd er rekening mee, dat in de winter het vaak raar weer is, en ook dat treinen niet vaak op tijd zijn ... (ik herinner me nog 2 januari waar ik om 5 uur 's morgens de trein in Lichtervelde naam richting Brussel en dat ik om 23 uur 's avonds weer in Lichtervelde stond. Ik had dan het grote geluk in Brussel op hetzelfde perron de trein huiswaarts te kunnen nemen als ik er aankwam.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #23
                  Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                  Geen probleem purlut... je kan mee met mij, ik rij dan over Hamme-Dendermonde-Asse-BXL. Ofwel kom ik je ophalen bij je thuis ofwel pik ik je ergens in het Dendermondse op. We regelen dit tegen dan verder via PM.

                  Comment


                  • #24
                    Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                    Ik wil ook wel van de partij zijn! Heel mooie omgeving ginds...
                    Hierbij wil ik mij dus inschrijven.

                    Ik woon te Steendorp (Temse), is er iemand uit deze buurt? Anders neem ik de trein, geen probleem.

                    Groeten, CaHoR

                    Comment


                    • #25
                      Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                      genoteerd... Weerom ben ik uit de buurt dus ik pik je wel op. Ik contacteer je nog eens we iets dichter bij de definitieve datum zitten.

                      Comment


                      • #26
                        Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                        je mag me ook bij de groep voegen, ik rij mee met -Fox-
                        groeten linda16093

                        Comment


                        • #27
                          Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                          Je mag er mij ook bijzetten

                          Ik vertrek vanuit Boutersem (via Tienen) en kan nog 3 man/vrouw meenemen
                          Rudi
                          Fuji XT-4 en wat glas
                          Web: Flickr

                          Comment


                          • #28
                            Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                            Is gebeurd...

                            Om de mensen al wat "goesting" te doen krijgen: deze zijn van deze zomer:


                            Deze kerk en deze persoon (wellicht iets dikker gekleed) zoekt u:


                            Dit is een zicht op mijn vriendin (die helaas niet meekan) en op de stad vanop de stadswallen (wandeling 1):


                            En dit is een zicht vanuit Bouvignes:



                            (allemaal gemaakt vooraleer ik me iets harder met fotografie ging bezighouden dus jullie zullen wel beter doen )

                            Comment


                            • #29
                              Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                              Ik zal ook proberen om erbij te zijn .

                              Als het in de grot steeds 17°C blijft en het is buiten kouder, dan zal het niet meevallen om er foto's te maken omdat dan alle materiaal zal aandampen (dat hebben we al een keer meegemaakt in Sint-Truiden, eind vorig jaar).
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment


                              • #30
                                Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                                Ik zal dat noteren als een inschrijving...

                                't Weer is een beetje af te wachten... en als we drie kwartier à een uur in de grot zijn heeft het materiaal hopelijk de tijd om te bekomen?

                                Comment

                                Working...
                                X