Ook hier tot sebiet!
veel plezier vandaag.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Hoe is het geweest? Deze werkende mensch heeft vandaag aan jullie gedacht toen ze het zonnetje in het Mechelse zag schijnen.![]()
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Het was voor mij een succes:
goed weer, leuke mensen en dieren die tot mijn verbazing ook buiten kwamen
Leuk initiatief en zeker voor herhaling vatbaar.
Mvg
Steven aka canonex
P.S. : ga proberen om ook eens wat foto's ervan te posten binnenkort.
1DMkII + 40D + Glas + Light + Storage
Het was weer een fijne dag, zelfs een zonnetje in de middag, en zoals altijd gezellig![]()
Net thuis van een gezellig dagje BD Planckendael. Moe en voldaan, tof gezelschap, droog gebleven, fotootje gemaakt her en der, mooie start van 2012
. Alleen mijn voeten protesteren momenteel, net alsof ze al weten dat ze morgen terug moeten gaan werken
.
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Bedankt allemaal , het was mijn eerste en bovendien toffe SD ervaring met een hoop toffe mensen
Hopelijk heb ik wat leuke foto's kunnen maken want ik heb nog niet gekeken ,zal voor morgen zijn
Hop naar een volgende SD .
Groetjes
Luc
mooi en geslaagd initiatief van Patric om 2012 mee te beginnen.
en "the usual suspects" waren op post !
goed weer en niet te druk in het dierenpark.
de vos die naar verluidt nooit te zien is, draaide rondjes dat het een lieve lust was,
de sneeuwluipaard viel na enige minuten uit de boom en ging dan maar op een onmogelijke plaats zonnen,
de leeuwen poseerden gewillig voor het familieportret,
...
de werkende afwezigen hadden ongelijk .
Dirk
Ik wil de organisators van BelgiumDigital bedanken voor een fijne dag. Ik heb me kostelijk geamuseerd en ben direct aan het Lightroomen geslagen! Een paar toffe fotos. Zeker van de vos, het enigste dier dat ik nog nooit gezien had.
Foxy by Michael Mahy, on Flickr
Hartelijk bedankt.
hey gasten bedankt
weer een fijne dag en een heel goed initiatief
van onze Patrick want anders zaten we toch maar
in de zetel ons feest gedrag te verdringen
en nu heb ik ook eens voor de
eerste keer enen sneeuwluipaard gezien knap beestje
op naar een volgende samen komst
groetjes
rudy
Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8portfolio = http://rdewebs.com
Thx aan Patrick voor dit mooie initiatief.
Thx aan alle mede BD ers aanwezig op deze geslaagde SD
Het weer zat toch gelukkig wat mee na de vele regen en duistere dagen, toch eens
nu en dan mogen genieten van een klein zonnetje.
Leuk om weer enkele beestjes in actie te zien en te proberen vastleggen, en dat
was weer een heel grote uitdaging.
Gelukkig dat we op het einde nog eens een kijkje gingen nemen naar de sneeuwluipaarden, want ja dan was er ineens een beetje activiteit en liet hij zich heel
even mooi vastleggen.
Heb al eens snel gekeken naar enkele beeldjes, en ja gelukkig toch al enkele scherpe
plaatjes gevonden. Als ik wat tijd vind zal ik er enkele plaatsen.
Tot de volgende SD ....
Dirk
Bedankt allemaal voor de toffe reacties.
Maar, voor mij is de maandag minder tof afgesloten. Nadat ik het park verlaten had ben ik in de auto zieker en zieker geworden en bij mijn thuiskomst was er maar één plek meer om te bezoeken (meer detail moet niet denk ik).
Gisteren de ganse dag in bed gebleven en nu heb ik de moed om eens te volgen, het gaat beter en een dezer dagen eens naar mijn foto's kijken.
Het was voor mij ook een toffe dag, een mooie groep, nieuwe gezichten leren kennen en blij dat ik ook BD'ers heb leren kennen die voor de allereerste keer deelnamen, plezant. En, ja het weer was aan BD zijn kant, geen regen zelfs enkele ogenblikken een zon door de wolken.
Als het meezit, volgend jaar doen we het over.
http://www.photo-patricske.be
Canon 50D, EF 17-40 F/4L USM, EF 24-105 F/4L IS USM, EF-S 55-250 IS, 100mm macro F/2.8L IS USM, EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, Speedlite 430EX
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.