|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Software Forum voor vragen rondom de software die met digitale fotografie te maken heeft. De software zèlf staat hier centraal; vragen over bijvoorbeeld bewerkingen dienen in 'Fotobewerking' te worden geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
is er iemand die het verschil kent tussen paint schop pro x2 en paintschop prox1
het is omdat ik in beraad sta om een van die twee aan te kopen en ik kan pspx1 zeer voordelig aankopen maar ik twijfel tussen die 2 ik gebruik nu pspx2 de probeerversie en dat gaat redelijk nog wat zoeken maar ja ik weet niet of er daar ieman ervaring mee heeft hartelijk dank bijvoorbaat. mvg walterj |
|
|||||
|
http://www.corel.com/servlet/Satelli.../1208716806081
Zouden dit de verbeterde/nieuwe functies zijn?
|
hallo
ik heb hem zien staan op internet en ze zggen dat hij nieuw is nog in verpakking dus wie weet maar natuurlijk is hij ook zo goed als pspx2 dat is natuurlijk de vraag of is het verschil te verwaarlozen op enkele puntjes na walterj |
![]() |
| Labels |
| pspx1, pspx2 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wat is het verschil tussen een 'CMOS' en een 'CCD' sensor | katleenvdp | Camera's | 51 | 30 juli 2008 18:57 |
| Macro van Nikon : wat is het verschil tussen beide ? | Makke | Objectieven | 4 | 17 september 2007 13:18 |
| Verschil tussen een lichtgevoelige lens en een gewone lens? | Vin1 | Objectieven | 10 | 30 augustus 2007 20:35 |
| Verschil tussen 2 lezen 18-135 | Rock Rider | Objectieven | 1 | 7 augustus 2007 07:48 |
| wat is het verschil tussen minolta a1 en z1 | tempelflower | Camera's | 14 | 10 maart 2004 18:22 |
![]() |
![]() ![]() |