Ik overweeg om voor mijn volgende computer een MAC te kopen, terwijl ik tot nu toe altijd op pc heb gewerkt. Ik vond de grotere diversiteit van pc software een voordeel maar nu beperk ik me steeds meer tot courante computer zaken en grafische zaken.
Heeft iemand ervaring hoe gemakkelijk ik mijn huidige resources zou kunnen gebruiken op een (intel) mac.
Van software moet ik allicht niet zoveel verwachten, vermoed ik.
Maar ik wil zeker wel mijn bestanden kunnen overbrengen zoals : foto's, muziek, actions in photoshop enz.
Ik heb al die belangrijke bestanden op een externe harde schijf staan.
Kan ik die dan ook gewoon aan een MAC schakelen, of moet ik alles converteren naar een nieuwe "FAT" of hoe zit dit precies?
Naar hardware vraag ik me af hoe een MAC scherm performeert tov van een Eizo scherm en hoe makkelijk het nieuwe scherm (met glas) calibreert. Zou ik mijn Eizo als tweede scherm kunnen aanschakelen?
Open bevraging naar mensen die daar ervaring in hebben.
Heeft iemand ervaring hoe gemakkelijk ik mijn huidige resources zou kunnen gebruiken op een (intel) mac.
Van software moet ik allicht niet zoveel verwachten, vermoed ik.
Maar ik wil zeker wel mijn bestanden kunnen overbrengen zoals : foto's, muziek, actions in photoshop enz.
Ik heb al die belangrijke bestanden op een externe harde schijf staan.
Kan ik die dan ook gewoon aan een MAC schakelen, of moet ik alles converteren naar een nieuwe "FAT" of hoe zit dit precies?
Naar hardware vraag ik me af hoe een MAC scherm performeert tov van een Eizo scherm en hoe makkelijk het nieuwe scherm (met glas) calibreert. Zou ik mijn Eizo als tweede scherm kunnen aanschakelen?
Open bevraging naar mensen die daar ervaring in hebben.
Comment