Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Standaard Photoshop Elements 14

Sinds kort ben ik een gebruiker van PSE 14.
    Nadat ik mijn Raw-foto's bewerkt heb in Camera-Raw, zie ik in de Organiser nog steeds de onbewerkte versie. Dit was in PSE 11 niet het geval en ik kan me ook niet voorstellen dat dat de bedoeling is.
    Weet toevallig iemand hoe ik dat kan veranderen?

Standaard Re: Photoshop Elements 14

IK heb elements 13, maar gebruik de organizer niet, dus ben ik niet 100% zeker. Maar is het niet zo dat je de onberwerkte versie in de organizer ziet en als je de foto open doet, dat dan pas de opgeslagen bewerking op de foto worden uitgevoerd. Want als je gaat kijken in de organizer bij de foto zie je dat er een apart bestand (dacht psd) is opgeslagen.

Hoop dat ik het juist voor heb, want ben nog aan het wachten op mijn nieuwe pc(oude gecrasht).
    Grt,

Jean-Pierre Canon 70D

Standaard Re: Photoshop Elements 14

Ik gebruik zelf Elements (allang) niet meer, maar ik vermoed dat de Organizer meer en meer op Adobe Bridge gaat lijken. Als dat het geval is, dan is het apart bestand waarover JPR spreekt wellicht een XMP bestand. Daarin zitten inderdaad de bewerkingen die op het bijbehorende RAW bestand zijn uitgevoerd. Maar bij Bridge (CS6) zie ik wel degelijk de aanpassingen direct op de thumbnail.
    (als je na in Adobe Camera Raw -tussen Bridge en Photoshop- de aangepaste Raw doorstuurt naar PS, dan kun je dat doen in verschillende formaten, o.a. een PSD-bestand. Ik gebruik zelf 16-bits PSD).
    Laatst gewijzigd door LesC; 12 december 2015 om 11:13
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 1TB HD (0SX 10.13.1) - iPhone 4s (iOS 9.3.5)+iPad5 WiFi (iOS 11.1)

Soortgelijke discussies

1. photoshop elements 12 of LR5??????
    Door brainblow in forum Software
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 14 januari 2014, 20:08
  2. Photoshop Elements 11
    Door LFR in forum Software
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 4 oktober 2012, 12:22
  3. Reacties: 0
    Laatste bericht: 30 juli 2011, 09:43
  4. Photoshop elements 3 album in elements 4?
    Door koenvh in forum Software
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 mei 2006, 18:48
  5. Photoshop 5.5 en Photoshop elements naast elkaar
    Door Herman in forum Fotobewerking & software
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 12 maart 2002, 16:35

Regels voor berichten