|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Waar koop je photomatix pro ergens ? En wie is de ontwikkelaar van dit programma ?
Je zou me er erg met helpen ![]() Alvast bedankt Joeri
EOS 350D+bg Canon EF-S 17-85is & EOS 40D+bg Canon 70-200is L ext EF1.4x ,EF-s 10-22 Speedlite 430EX II, Canon RS-80N3, Canon M30, Manfrotto 190XB head 804RC2 Lowepro transport en een Canon Powershot G9 www.pbj-project2fotografie.blogspot.com
|
|
|||||
|
De Ontwikkelaar heb ik al gevonden HDRsoft maar nog niet hoe ik er aangraak ze hebben dat toch op CD hoop ik .
Kent er iemand prijzen ? Groeten Joeri
EOS 350D+bg Canon EF-S 17-85is & EOS 40D+bg Canon 70-200is L ext EF1.4x ,EF-s 10-22 Speedlite 430EX II, Canon RS-80N3, Canon M30, Manfrotto 190XB head 804RC2 Lowepro transport en een Canon Powershot G9 www.pbj-project2fotografie.blogspot.com
|
|
||||
|
Yep, downloaden van de site hdrsoft.com.
Je kan eerst een trial-versie downloaden, mocht je dat willen. Er is een versie die ism Photoshop werkt en een versie die je vanuit Lightroom kan aanroepen. Ik heb enkel deze laatste en die integratie werkt heel goed. Ben zeer tevreden over het programma. Een voorbeeldje over de Photomatix - Lightroom workflow vind je hier : www.morethanwords.be/blog/magic-bus
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Foto-hosting - sites/servers : update 13.11.2004.a | purlut | Tips & Trucs | 63 | 8 mei 2010 21:44 |
| Nikon D200 versus Fuji S5 Pro - het overzicht | Laurens | Camera's | 31 | 20 april 2007 09:51 |
| Memorystick : pro vs pro duo | WaKkO | Algemeen | 0 | 19 mei 2005 10:37 |
![]() |