|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Software Forum voor vragen rondom de software die met digitale fotografie te maken heeft. De software zèlf staat hier centraal; vragen over bijvoorbeeld bewerkingen dienen in 'Fotobewerking' te worden geplaatst. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
|
Ik gebruik LR2, en 't is nog steeds beestig goed. Ik heb geen Photoshop meer nodig, tenzij ik bepaalde filters wil gebruiken of meer geavanceerde bewerkingen moet doen. Voor de normale bewerkingen, inclusief omzetten naar z/w, is dit zowat het beste dat ik ken.
|
Wat mij opvalt in de review is dat de man zegt dat LR duidelijk sneller is dan al de rest dit terwijl de meesten hier klagen dat LR 2.0 trager geworden is en de aperture mannen op dit forum zeggen dat aperture sneller is dan LR 1.0......ergens klopt er toch iets niet zou ik zeggen.
|
|
||||
|
Citaat:
|
of het aan LR alleen ligt weet ik niet maar bij mij is 2.0 soms sneller en soms ook trager dan 1.4,
heb idd ook dat hij af en toe gewoon niet reageerd, ik dacht dat het aan Vista lag. Sneller is zeker importeren, en renderen naar 1:1 afbeelding, maar bladeren door de library is vaak vele malen trager. |
![]() |
| Labels |
| lightroom, review |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lightroom 2 en Adobe Photoshop Camera Raw | Alex popcorn | Software | 4 | 8 augustus 2008 12:28 |
| Lightroom verschil !!! | Aestiva | Software | 7 | 1 maart 2008 23:39 |
| lightroom versus iview (microsoft expression media) | JanMetDePet | Software | 3 | 30 oktober 2007 00:41 |
| Lightroom + archivering / backups | yowan-kenobi | Ter Zake | 11 | 12 september 2007 12:41 |
| DxO – Lightroom | Lemstef | Software | 4 | 27 augustus 2007 09:54 |
![]() |
![]() ![]() |