|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Citaat:
![]() ALs dit een legaal gekocht exemplaar is, en je bent zeker dat het serienummer correct is ingevuld, dan zou dit moeten werken.
|
Citaat:
Mocht dit niet lukken, zoek dan eens naar een upgrade via de support van adobe. Mogelijk bestaat hier al een oplossing voor. Het feit dat deze op je vorige PC werkt, kan ik hieruit beschouwen dat de soft legaal is ? Anders is het goed mogelijk dat adobe dit nummer heeft geblokeerd
|
Het heeft waarschijnlijk iets te maken met het 'registreren' van de applicatie.
Ik ben niet 100% zeker, maar ik dacht dat je het programma maar op een beperkt aantal (1 of 2) computers tegelijkertijd kon gebruiken. Misschien eens proberen om op je eerste computer de registratie uit te zetten. Vervolgens op je tweede computer het programma terug registreren. Dit zou, normaal gezien dan, moeten functioneren. Succes. Guy |
|
||||
|
Mijn computer was niet aangesloten op het internet bij de installatie: dat betekent dus dat het onmogelijk is dat er gedetecteerd zou worden dat de software al op een andere pc staat (dacht ik toch)??
Los van de vraag of het een 'legale kopie' is (wat het is!) blijf ik met mijn probleem voorlopig zitten... |
|
||||
|
Dat is het volgens mij nu juist ... Photoshop moet/zal eerst uw registratie controleren via internet. Indien de applicatie nog niet door een andere computer wordt gebruikt, zal de '2de versie' funtioneren. Indien er al een 'eerste versie' op een (andere) computer staat, zal uw 2de versie niet werken vooraleer die eerste registratie 'voorlopig uit' wordt gezet.
Als hij geen versies kan controleren (wegens niet aangesloten op het internet) zal het opstarten van uw nieuwe versie afgebroken worden. Guy |
|
|||
|
Ik heb juist een CS3 geinstalleerd.In de handleiding staat dat indien installatie op een andere pc,eerst het programma moet gedesactiveerd worden op de eerste pc.Trouwens zonder activatie schijnt dit programma maar 30 dagen te werken.En dit kan alleen via internet of telefonisch.Miscchien toch ergens geregistreerd ???Of na installatie toch een internetconnectie gehad en toevallig op de Help-functie gedrukt,en zo connectie met Adobe?? Ik zeg maar wat.
|
![]() |
| Labels |
| cs3, photoshop |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Van Capture NX naar photoshop cs2 | ikke06 | Software | 14 | 14 maart 2009 14:57 |
| Photoshop : elements, CS2, lightroom | kdm | Software | 2 | 25 februari 2007 10:04 |
| PhotoShop cs2 vs PhotoShop cs3 | KvP | Software | 9 | 29 december 2006 13:28 |
| Photoshop CS2 print te donker | top | Software | 12 | 19 mei 2006 12:45 |
| Photoshop CS2 | Heatryn | Fotobewerking | 10 | 9 maart 2006 16:14 |
![]() |