Hola!! Flink stukje "suggestieve" (bedriegelijke?) reclame!!![]()
Er heeft toch al iemand geprobeerd te bellen hoop ik, 03/296.23.67
Andermaal, scholen hebben geen probleem met deze firma.
Marleen Stallaerts - Erembodegem
Canon 1000D
welkom op mijn fotopagina
Ook hier een bijzonder teleurstellende ervaring.
Een computersysteem besteld op 26/2, betaald op 29/2, in hun systeem geregistreerd op 5/3. En van dan af begint de lijdensweg.
Tot 3x toe 'Ja, mijnheer. Uw toestel wordt morgen/deze week verzonden.' Daarna gaat hun telefooncentrale gedurende enkele weken zogenaamd plat. Tot ik de bedrijfsleider op 4/4 kan strikken op zijn gsm-nr. : 'Die systemen staan in bestelling, maar wij hangen ook van onze leveranciers af. Dat kan nog een hele poos duren eer die geleverd kunnen worden...' Waarom zegt hij dat dan niet meteen, in plaats van de klant gedurende een maand met praatjes aan het lijntje te houden.
Het vertrouwen is ondertussen zo verziekt dat ik meteen annuleer. Edupartner belooft het reeds betaalde bedrag binnen de twee weken terug te storten. U kan het al raden: vandaag, nagenoeg een maand na de annulatie, nog steeds geen cent gezien. Die cowboys maken al twee maanden het mooie weer met mijn zuurverdiende centen!
Ik heb ook een klacht ingediend bij de ADCB en een aangetekende ingebrekestelling volgt eerstdaags.
Die jongens van Edupartner lijken me een stelletje dozenschuivers en absoluut geen betrouwbare partner om zaken mee te doen.![]()
Lees ik over mijzelf? precies dezelfde...laat maar weten hoe het afgelopen is, ik ben zeker ook van plan om klacht in te dienen.
Sinds kort proberen ze op deze wijze nog wat bij te verdienen:
Als je belt om te vragen waar je bestelling blijft krijg je steeds het heel vriendelijke antwoord dat het morgen geleverd zal worden.
Bedankt EDUpartner maar mij verkoop je NIKS meer!
Grtz, RF
Canon 5D + EF 17-40mm f/4L USM + EF 70-200mm F/4L IS USM + Sigma 50mm f/1,4 EX DG HSM.
Canon 40D + Tokina AT-X 535 AF PRO DX f/2.8 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX f/4 + Canon 50mm f/1.8 MK I + Tamron SP AF 17-50mm f/2.8 XR Di-II LD ASP IF .
Hun email nieuwsbrief loopt nog steeds onveranderd door maar onderaan staat dit
"Opgelet:
Klanten die reeds geregistreerd waren op onze oude studentenshop dienen
jammer genoeg een nieuwe account aan te maken."
Andere heersers, andere wetten?
.. en ik was van plan om Paintshop Pro te kopen aan EDU prijzen ...
Canon 5D + EF 17-40mm f/4L USM + EF 70-200mm F/4L IS USM + Sigma 50mm f/1,4 EX DG HSM.
Canon 40D + Tokina AT-X 535 AF PRO DX f/2.8 + Tokina AT-X 124 AF PRO DX f/4 + Canon 50mm f/1.8 MK I + Tamron SP AF 17-50mm f/2.8 XR Di-II LD ASP IF .
Ik heb er indertijd Windows 7 gekocht.
Ik heb het uiteindelijk gekregen (na een maand of 3) en daar heb ik veel mailtjes voor moeten sturen.
De collega's op het werk lachen er nog altijd mee. Ze zitten me al te plagen om nu al Windows 8 te bestellen zodat ik het zeker heb voor windows 9 uitkomt.
Schanske
Helaas herken ik mij voor 100% in het verhaal van "nen_duvel" en van "antfoto": ik wacht ook al bijna 3 maand op mijn betaalde en beloofde bestelling wegens "in bestelling bij de leverancier". Ondertussen blijft Edupartner doodleuk datzelfde product aanbieden aan nieuwe argeloze kopers.
Ps: Microsoft Office niet meer beschikbaar: iemand onraad geroken?
zoek eerst wat via internet voor ge iets verteld dat niet waar isMicrosoft heeft ALLE "studenten" licenties stopgezet, en er moeten eerst nieuwe voorwaarden gemaakt worden dus raden ze u dit aan ( bv bij signpost ) :
Signpost België biedt reeds 10 jaar licenties aan van Microsoft aan zeer scherpe prijzen. Deze producten zijn op een hele reeks van Microsoft-licentieprogramma's gebaseerd, maar voor u als eindklant was het altijd hetzelfde product.
Het vorige Microsoft licentie-programma (Student Select) is nu verlopen, waardoor het niet meer mogelijk is om deze Microsoft-licenties te bestellen.
Wat nu?
Momenteel is er geen aanbod speciaal voor studenten, vergelijkbaar met het vorige aanbod. We raden u aan deze website frequent te blijven bezoeken.
Nu reeds Office nodig?
Heeft u nu reeds Office nodig? Download een probeerversie van Office Professional voor 60 dagen, gratis via deze pagina van Microsoft. En bezoek onze website voor het einde van de trailversie opnieuw.
Ik heb ook een slechte ervaring met Edupartner. Op 9-2-2012 heb ik 564 euro overgeschreven op hun rekening. De goederen gingen dezelfde dag nog verstuurd worden! Nu 3 maanden later, na 25 e-mails, na 5 telefoongesprekken, heb ik klacht neergelegd bij de politie. Ik ga ook een klacht neerleggen bij het FOD. (http://economie.fgov.be/nl/geschille...online_klacht/)
Misschien kunnen gedupeerden samen een advokaat inschakelen om dit bedrog te stoppen.Volgens mij zijn er enorm veel slachtoffers van Edupartner. Meestal gaat het om kleinere bedragen en zullen mensen al vlug denken van: ja laat maar, pech gehad.
Beste leden, klanten,
Langs deze weg willen als directie van EDUPartner toch graag reageren op de problemen die gemeld worden in dit topic.
Als directie van EDUPartner kunnen we niet ontkennen dat er leverproblemen zijn geweest bij de software en dan vooral bij Adobe door een tekort bij onze toeleverancier.
Op deze moment zijn onze medewerkers dit aan het rechtrekken dit met het feit dat er door de lancering van Adobe CS6 terug stock voorhaden is.
Wat betreft terugbetalingen, zijn we enigzins verrast, daar deze problemen nog niet bij ons zijn geraakt.
Ik stel ons als directie van EDUPartner garant voor een vlotte en correcte afhandeling van de probleemdossiers.
U kan ons contacteren via mail op directie@edupartner.be of via een privebericht op dit forum.
Wij hebben het voorbije jaar meer dan 16.000 tevreden klanten gehad en zouden graag de klanten met een probleem een oplossing bieden zodat ook zij dit kunnen afsluiten.
Wij leveren immers al meer dan 3 jaar software, hardware en AV-materiaal aan meer dan 250 onderwijsinstellingen in Vlaanderen wat ons tot een respectabele firma maakt.
Desondanks kan er altijd een probleem optreden tijdens een bestelling qua levertermijn en/of betaling echter eissen wij van onze medewerkers een correcte afhandeling en gedrag.
Graag ontvangen we per kerende via mail of bericht jullie grieven zodat we snel een oplossing hebben.
Alvast dank
EDUPartner Directieteam
nog niet bij u is geraakt?!?! mail, telefoon, aangetekend schrijven, en al 3 weken beloofd dat het geld vandaag van jullie rekening is, maar op de mijne staat het nog niet hoor!!!
en ik heb niets in de aard van adobe cs besteld, dus kan er ook niets mee te maken hebben.
dus jullie mailen doe ik echt niet meer, dat helpt toch niets, andere stappen zijn al ondernomen.
Marleen
Canon 1000D
Beste directieteam,
Op 2 maart : ipad 2 besteld : waarde 404 euro (bestelnummer 8185)
Zelfde dag werd geld overgeschreven op de rekening
Op 7 maart hadden jullie blijkbaar nog steeds niets ontvangen
Na bevestiging van de bank, blijkt het geld plots op 12/3 toch op rekening (na weeral een telefoontje)
Op 20/3 : krijg ik mail dat toestellen in bestelling zijn. Nochtans krijg je op dezelfde dag bij een nieuwe bestelling de melding dat ze wel degelijk in voorraad zijn
Midden april terug een telefoontje : “toestellen zijn wel degelijk in voorraad maar uw bestelling is geschrapt… we sturen direct op”
Na tientallen telefoontjes (waarvan er af en toe eens wordt opgenomen) en verschillend mails (die meestal niet beantwoord worden) plots een antwoord : “ eerste toestel is verloren geraakt bij dhl, we sturen u een nieuw op”
Sedertdien wacht ik nog steeds op mijn ipad…of op mijn geld...
Telefoontjes worden ondertussen niet meer opgenomen of de hoorn wordt afgelegd.
Deze namiddag heb ik nog om 16u gebeld en er werd zelfs opgenomen. De koerier zou me nog vóór 17u terugbellen. Ik wacht nog steeds…
We blijven hopen...
Canon 1000D
Geachte
Naar aanleiding van uw bericht op het forum van belgiumdigital van vandaag om 16u17 zou ook ik graag DRINGEND
een levering zien van mijn betaalde bestelling 8053 van 17 februari 2012.
Dit kan geen problemen geven aangezien u, na de hervorming van uw websites eind april, hetzelfde toestel blijft aanbieden via uw EDupartner-Scholenshop.
Indien u dezelfde persoon bent als Peter Fierens,dan weet u dat
er al talloze keren door u beloftes zijn gedaan, zelfs van de levering van een evenwaardig vervangtoestel;
er tot vandaag niet meer gereageerd werd op mijn emails;
ook een aangetekende ingebrekestelling u niet tot een reactie kon bewegen.
Ik hoop samen met alle andere gedupeerden dat dit zoals u beweert inderdaad uw TROEVEN zijn: (citaat op Website Edupartner)
"Dienstverlening: Ook na de verkoop laat EDUPartner zijn klanten niet in de kou staan. EDUPartner beschikt over een helpdesk en zal de student/docent/school steeds bijstaan met hun vragen en/of garantie-afhandeling.
Snel en simpel: De klanten van EDUPartner kunnen op de shop via een gemakkelijke procedure software bestellen. De levering gebeurt na de bestelling ook zeer snel.
Goedkoop: Doordat onze dienstverlening snel, rechtstreeks en efficiënt verloopt, blijft de prijs van het gekozen product laag."
U vindt mijn contactgegevens via mijn nieuwe account op de studentenshopsite.
Mijn ervaring en de reacties hierboven laten toch wel degelijk iets anders vermoeden. En naarmate het draadje groeit, lijkt dit nog maar het topje van de ijsberg te zijn.
Daar hebben wij zo ook onze bedenkingen bij, m. Fierens.Ik stel ons als directie van EDUPartner garant voor een vlotte en correcte afhandeling van de probleemdossiers.
Om de gedupeerden nog langer met beloftes en mooie praatjes aan het lijntje te houden?U kan ons contacteren via mail op directie@edupartner.be of via een privebericht op dit forum.
Deze thread zou niet nodig zijn geweest, mocht je je van meet af aan aan je beloftes hebben gehouden!Wij hebben het voorbije jaar meer dan 16.000 tevreden klanten gehad en zouden graag de klanten met een probleem een oplossing bieden zodat ook zij dit kunnen afsluiten.
Kortom, als jullie dan toch zo'n respectabele firma zijn die zo snel mogelijk een oplossing wil voor de grieven die hier werden gespuid, waarom vind ik dan nog geen PM in mijn inbox? Waarom blijft een aangetekend schrijven dan al een ganse week onbeantwoord op het postpunt liggen? Waarom is een terugbetaling, waarvan telefonisch werd beloofd binnen de 10 werkdagen te worden doorgevoerd, na zes weken nog niet op mijn rekeninguittreksels terug te vinden? En waarom vind ik dan het volgende op de website van een van uw partners?
Spijtig! Gezien de (hopelijk tijdelijke) problemen bij Edupartner, biedt ******* geen Acer-laptops meer aan.
Heeft uw vragen rond uw reeds geplaatste bestelling, contacteer hun klantendienst op 03/296.23.67 of via mail aan kelly@vdfdistri.be.
Laatst gewijzigd door Red Falcon; 16 mei 2012 om 08:30
Ik stel voor dat de gedupeerden hier ook melden als de zaak is opgelost.
We mogen hier klagen, maar we mogen ook zeggen als het in orde is gekomen.
Ik wacht in spanning?
Grtz, RF
Beste,
We hebben uw ordernummer opgevraagd via PM.
Beste,
Wij hebben uw ordernummer opgevraagd via PM
Beste Erik,
Kan u bestelnummer doorgeven.
Beste Marleen,
We hebben deze morgen contact genomen.
Beste,
Beste,
wij hebben deze morgen contact genomen
Beste,
Ordernummer opgevraagd via PM
mvg
EDUPartner Directie
ha ja !!! ik heb U niet gehoord hoor, denkt U nu echt dat U ons zo een rad voor de ogen kan houden!!!
Beste Marleen,
mvg
EDUPartner Directie
ipv EDUPartner Directie zou U eens eerlijk moeten zijn en Uw juiste naam opgeven.
n heb nu net een mail van U ontvangen dat U mij zou gebeld hebben.... en met een bevestiging van overschrijving. Wanneer het geld op mijn rekening staat laat ik het weten, maar voor dan vertrouw ik het nog steeds niet, sorry, heeft te lang geduurd.
Laatst gewijzigd door marleenvdd; 16 mei 2012 om 10:11
Canon 1000D
Hallo,
Vandaag dit bericht van het Edubit secretariaat binnengekregen op school:
"Na lang beraad sturen we een waarschuwing betreffende de firma EduPARTNER - Sint Niklaas. Leden melden dat de leverancier niet correct blijkt te werken, fakturen niet te betalen en bestellingen niet op te leveren terwijl er betalingen gedaan zijn.
Mocht u ook problemen gelieve ons dit te melden zodat een gezamenlijke actie kunnen ondernemen. We zullen hierover verder overleggen met juridische dienst en betrokken partijen."
Klachten melden
Ik heb zelf geen klachten over Edupartner tot op heden, maar blijkbaar loopt momenteel toch niet alles zoals het zou moeten ...
Ik zou dus zeggen, klachten aanmelden via het bovenstaande formulier.
En, zoals RF voorstelt, laat hier ook wel weten als een probleem is opgelost.
jaja
Laatst gewijzigd door jaja; 16 mei 2012 om 18:29
Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony en Canon fan
Mijn website: http://www.jajarietje.be Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com
Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!
Canon 1000D
Bedankt voor de tip. Mij hebben ze vanmorgen beloofd dat mijn ipad (waarde 404 euro !) begin volgende week (nogmaals) zal opgestuurd worden. Ik wacht dus nog een weekje, als ik tegen einde volgende week nog niets ontvangen heb, zal ik jullie contacteren. Als ik merk dat Marleen uiteindelijk vandaag haar geld terug gekregen heeft, krijg ik een sprankeltje hoop (maar dat had ik in de laatste drie maanden reeds verschillende keren na contact met Edupartner...).