Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: E-mail functie LR

Standaard E-mail functie LR

Ik heb me suf gezocht naar een mogelijk antwoord op de vraag : 'Wat gebeurt er met je mail als ie verstuurd wordt met de LR e-mail module ?'
    De mail wordt wel degelijk verstuurd en komt aan bij de geadresseerden maar ik vind nergens in mijn 'out' of 'sent' box zo u wil een kopie van de verstuurde e-mail terug. Hetgeen in bepaalde omstandigheden best handig kan zijn. De help functie of 'google' bieden geen soelaas. Iemand een idee of er een kopie wordt bewaard op je pc/mac ? Indien ja, hoe geraak je er aan want van tijd tot tijd opschonen kan ook best nuttig zijn.
    Mocht het relevant zijn : ik werk met een mac onder osx el capitan en gebruik LR CC2015.

Slu !

Tjerri

Standaard Re: E-mail functie LR

Beschikt LR CC over een email module? Want ik heb LR6, en daarin vind ik het niet. Toch kan ik emailen vanuit LR, maar wordt daarvoor mijn standaard emailprogramma (Apple Mail) gebruikt.
    De uitleg heb ik hier gevonden (weliswaar voor LR5, maar voor LR6 precies dezelfde toetsencombinatie cmd-shift-M): http://blogs.adobe.com/jkost/2013/12...ghtroom-5.html

Nadat je in LR op Send hebt gedrukt, wordt automatisch Mail gestart en vind je je foto terug in een mailbericht, waaraan je nog wijzigingen kunt aanbrengen alvorens definitief te versturen. Het spreekt vanzelf dat je daarna de verzonden mail in de map Sent Mails terugvindt.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 1TB HD (0SX 10.12.6) - iPhone 4s+iPad2 3G+WiFi (iOS 9.3.5)

Standaard Re: E-mail functie LR

De LR e-mail module werkt op de manier waarop ze ingesteld werd.
    Bij een standaard installatie op OSX (El Capitan) via de OSX Mail-applicatie, waarbij je de verzonden mail kan vinden en verwijderen indien gewenst.
    Je kan dus andere manieren van verzenden instellen. Dat kan via de e-mail-account manager, daar kan der andere accounts instellen, en ook op die plaatsen wat nodig is verwijderen.
    Fuji X-Pro1 - X-Pro2
    van 8mm tot 400mm (en 1.4 extender)
    WWW FB Flickr

Soortgelijke discussies

1. If then functie
    Door Cameraobschuura in forum Chit Chat
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 2 oktober 2012, 12:38
  2. internetradio met mp3 functie ?
    Door DimiDub in forum Chit Chat
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 14 juni 2011, 21:23