|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Heb een jaar geleden met hetzelfde probleem gezeten.
En zo opgelost http://www.aurelie-en-sven.be/iframe...loemstuk1.html misschien heb je er iets aan |
|
|||||
|
Citaat:
Grtz, RF |
|
||||
|
Ik laad de Jalbum pagina gewoon in mijn edittor(geen dreamweaver) en type daar gewoon home en link dat. Ik zou ook wel een knop kunnen plaatsen op Jalbum pagina.
|
Citaat:
Ik kan een beetje overweg met Dreamweaver, maar HTML, PHP enz. daar ken ik niks van. Deze morgen wat zitten knoeien in LR, dat ziet er wel goed uit, maar je moet telkens op "volgende" klikken om een andere foto te zien en het is pas na de laatste foto dat ik een koppeling (Home knop) kan maken naar mijn folder. Grtz, RF |
|
||||
|
ken ook niets van html code`s ben ook lang bezig geweest !
werk ook met D.W. en heb het opgelost met simpleviewer te plakken in een website zie www.fotoclubgemert.nl of www.frankbrouwers.nl zo kun je altijd terug naar home weet niet of dit iets is voor je ! grt Frank
|
Citaat:
|
|
||||
|
gebruik die ook, zo simpel als wat
|
Citaat:
![]() grt Frank
|
lr slideshows passen toch vreed makkelijk aan!!!
nog geen 2 min per foto, zonder lightroom te openen
|
Moet ik toch eens opnieuw bekijken dan... Ook even op jpuw site gekeken, maar terug naar de eerste vraag: hoe bouw je een link om van de slideshow terug naar het hoger gelegen niveau of de homepage te gaan?
Laatst gewijzigd door parrotman; 9 februari 2010 om 21:55 |
|
||||
|
ben ik ook nog aan't uitvissen!
zou beter zijn dan iedere keer een nieuw venster/tabblad. aanpassen: ge opent de map van uw slideshow; plaats foto in: "images" en open nu "gallery.xml" in uwe kladblok; en ge copy-paste het volgende <image> <filename>images/naam van je foto</filename> <caption></caption> <width>750</width> <height>499</height> </image> pas "naam van je foto" aan door het bij te voegen bestand! en plaats waar je hem wilt! let wel </gallery> moet als laatste blijven staan!! en opslaan, op uw domeintje zetten (foto en gallery.xml) en 't is gefikst!! mvg david
|
Heb nu een LR diavoorstelling gemaakt als probeersel en die met iframe in mijn website ingevoegd zodat ik mijn normale menustructuur kan blijven gebruiken. Werkt perfect en Dreamweaver helpt je zelf met de syntax van iframe. Gemakkelijk en goed.
![]() Nu nog foto's selecteren, provider selecteren en dan hopelijk staat het hele ding al snel online
|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
Ik vind het veel mooier dan simpleviewer, die je trouwens ook kunt aanmaken in LR. Grtz, RF |
|
|||||
|
Citaat:
Ik ken enkel een beetje overweg met Dreamweaver en daarmee is de kous af. Ook heel vervelend dat alles mooi staat op mijn pc maar dit is niet het geval op deze van mijn echtgenote en bij mijn dochter ziet de website er nog iets anders uit. Grtz, RF |
|
||||
|
Als je met LR werkt
en de 'contact' voldoende is als home knop, kan je gewoon default gebruiken (flash nodig om te bekijken). Je kan de naam en de url erachter aanpassen. in het begin werkte ik met een mail adres erachter, nu klik je terug naar een contactpagina waar gegevens staan. |
|
|||||
|
Citaat:
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |