Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Standaard Capture NX helemaal opnieuw updaten.

Ik heb een nieuwe PC in de maak,daar zal ik opnieuw mijn Nikon Capture moeten installeren.Echter,de verschillende updates die al die tijd zijn gepasseerd,vind ik die nog altijd op de Nikonsite?
    Walter

Standaard Re: Capture NX helemaal opnieuw updaten.

Gewoon de laatste volledige versie downloaden, volgens mij zijn dat de de x.x.0 versies en dan de update(s) daarop installeren(2.3.0 en 2.3.1). Als je een upgrade versie van NX naar NX2 hebt, moet je eerst NX installeren.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
    Gewoon de laatste volledige versie downloaden, volgens mij zijn dat de de x.x.0 versies en dan de update(s) daarop installeren(2.3.0 en 2.3.1). Als je een upgrade versie van NX naar NX2 hebt, moet je eerst NX installeren.
    Ik heb inderdaad twee DVD's,NX en upgrade.

Walter

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
    Ik heb inderdaad twee DVD's,NX en upgrade.

Walter
    Na deze te hebben geinstalleerd, zal je eerst versie NX 2.3.0 moeten installeren alvorens je de laatste upgrade naar NX 2.3.1 kan maken.

Maar ik vermoed, als je meteen als eerste 2.3.0 installeerd, je met je activatienummer ook moet wegkunnen, daar dit een volledige versie is, daarna updaten naar 2.3.1.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Na deze te hebben geinstalleerd, zal je eerst versie NX 2.3.0 moeten installeren alvorens je de laatste upgrade naar NX 2.3.1 kan maken.

Maar ik vermoed, als je meteen als eerste 2.3.0 installeerd, je met je activatienummer ook moet wegkunnen, daar dit een volledige versie is, daarna updaten naar 2.3.1.
    Thx,dat ga ik proberen,zal iets voor morgen zijn.Ik heb er toch een SSD laten insteken,om daar alle software ( Cs5 en NX ) op te zetten,en afbeeldingen of mappen die ik wil bewerken naar daar te slepen om ze snel te kunnen bewerken.Nu staat me er iets van bij dat Capture NX zich niet laat installeren als er geen map "Mijn afbeeldingen" op je computer voorkomt.Zou het een hinderpaal vormen dat in mijn geval "Mijn afbeeldingen" op de D schijf staat en Capture op de C?

Walter

Weet ik ook niet Walter, kan je niet verwijzen naar deze map op je D schijf ?

Ik kan mij niet herinneren dat deze map noodzakelijk was bij instalatie van Capture NX.

Bij staat "Mijn Documenten" ook op de D: schijf, maar er is geen map "Mijn Dokumenten" op de D: maar alle mappen staan in de root. Op C: blijft wel gewoon een map "MD" staan en die kun je volgens mij ook niet weghalen of wel weghalen, maar bij de volgende keer opstarten is die er weer.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Weet ik ook niet Walter, kan je niet verwijzen naar deze map op je D schijf ?

Ik kan mij niet herinneren dat deze map noodzakelijk was bij instalatie van Capture NX.
    Jaja zeker wel,ik heb ooit,stom eigenlijk,mijn map "Mijn afbeeldingen" verwijderd en zelf een map "Afbeeldingen en foto's" aangemaakt. Uuuuren heeft het me gekost om uiteindelijk op het net ergens te vinden dat Capture niet zal opstarten als het de authentieke Windows map "Mijn afbeeldingen" niet vindt

Walter

Regels voor berichten