Ik zoek een programma om mijn gemaakte fotoboeken naar klanten door te mailen.
Visueel moet het eruit zien als een boek waar je telkens de volgende pagina kan omslaan maar dat de klant dit ook gemakkelijk kan openen
Volg een betaalbare cursus Adobe LIGHTROOM 4 voor beginners op maat van je eigen tempo en agenda 0474/696244 - info@picturepost.be
Als je de fotoboek opslaat als bestand en de klanten hebben dezelfde software kan die toch daar ook bekijken, of heb ik zo mis ?
Ambieke
is flash daar geen oplossing voor....?
Bestel ze bij Blurb dan kan de klant online kijken (en bestellen trouwens, je bepaalt zelf je commissie).
Mocht je indesign hebben , dan kan je je album bewaren als een "flipboek". dat kan je dan online zetten zodat de klant het kan bekijken als een echt boek.
lidnummer: BD1995BE
Bij albelli kan dit ook
Misschien lukt het ook om als PDF op te slaan
Ambieke
Als je je boeken maakt bij profotonet, kan je een 'proofing' opslaan, dat worden beelden in jpeg, makkelijk te bekijken. Je krijgt telkens 2 bladzijden te zien (er staat wel 'proof' op in watermerk).
Mvg, Cathérine
www.fotocath.be
Alles van waarde is weerloos.
't blijven losse jpeg 's en geen stijlvolle wreergave.
Ben ook wel eens op zoek geweest achter zo iets, maar de zoektocht gestaakt.
Ik maak ook proofings van de bladzijden van het profotonet album.
Maar dat is net hetzelfde als dat je de bladzijden in PS maakt per sheet en ze als jpeg achter elkaar laat zien. Ik maak er een album van in mijn viewbook website en stuur deze link door naar mijn klant. Dit werkt perfect.
Maar het zijn geen mooie bladzijden die je omslaat natuurlijk.
D700 / 14-24 f/2,8 / 24-70 f/2,8 / 70-200 f2,8 VRII / 2x SB900 / Een berg Lastolite materiaal / thuis studio
http://fotografieljakim.viewbook.com
Photo to Flipbook een redelijk aantal keren reeds gratis gegeven als give away of the day.