|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Ik heb gisteren een Canon EOS 350D gekocht om er wat mee te spelen en zo de de knepen van het vak onder de knie te krijgen. Nu vroeg ik me af wat zo de basis dingen zijn die ik moet weten en of jullie tips hebben voor me?
|
|
|||
|
1) lees je handleiding
2) ga naar buiten en neem foto's 3) ga naar binnen, bekijk ze op de pc. Welke vind je mooi welke niet, post foto's vraag meningen van anderen, en verdiep je in de dingen die opgenoemd zijn door de comentators (compo,...) (dmv eventueel de zoekfunctie) 4) blijf stap 2 en 3 herhalen tot je zelf kan antwoorden op je vraag. |
|
||||
|
|
Je kan ze vinden op http://www.gebruikershandleiding.com. Zoek er naar 350D en je hebt ze te pakken.
|
|
|||||
|
Wat ook interessant is (tenminste: ik had er baat bij) is een boekje over jouw specifieke camera kopen. Zo is er een grotere en een kleinere uitgave van Christiaan Haasz' boek over de 350D. Ik heb die tweede, de pocketuitgave dus.
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tips & Trucs voor panorama's?! | Photo Jacky | Ter Zake | 2 | 26 mei 2007 18:29 |
| tips modelshoot | zoob | Showcase Model, Studio & Glamour | 12 | 28 augustus 2006 09:39 |
| tips aub! | WD40 | Algemeen | 1 | 16 mei 2006 23:12 |
| Tips voor Santorini | Jacki | Chit Chat - Archief | 6 | 3 september 2004 07:41 |
| Culinaire tips in Rome | sjim | Chit Chat - Archief | 2 | 12 augustus 2003 18:56 |
![]() |