Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tips gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tips gevraagd

    Ik vraag mij af...op wat letten de betere fotografen als ze een foto nemen? Het enige waar ik op let is waar de zon staat... :s

    Enkele tips gevraagd!

    danku xxx

  • #2
    Re: tips gevraagd

    In een foto moet je kunnen in rond kijken zoals een schilderij , je onderwerp moet op een sterk punt staan. Het is misschien beter eens een cursus fotografie te volgen , maar je kan natuurlijk veel leren door veeeeel foto's te bekijken op fototentoonstellingen.
    Er bestaan ook verschillende cursussen op internet o.a. één op http://www.fotobeurs.com

    nog veel fotoplezier

    Comment


    • #3
      Re: tips gevraagd

      OK, tof dat je zo eerlijk bent, nu ook een eerlijk antwoord, je hebt nog véél te leren dan, en ook hier in de fotografie zijn er vele geroepen maar weingen uitverkoren.

      Ik bedoel, je kan een perfect technisch gemaakte foto maken, maar zonder ziel, zal ze niet aanspreken en die ziel kan je niet leren dat moet je in u hebben...

      Succes, het loo,t de moeite!

      Comment


      • #4
        Re: tips gevraagd

        slechts één tip: laat je leiden door je gevoel,
        maak veel foto's en leer van je mislukkingen
        ondervinding is de beste leerschool
        Henri
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: tips gevraagd

          Oorspronkelijk geplaatst door kodakske
          In een foto moet je kunnen in rond kijken zoals een schilderij , je onderwerp moet op een sterk punt staan. Het is misschien beter eens een cursus fotografie te volgen , maar je kan natuurlijk veel leren door veeeeel foto's te bekijken op fototentoonstellingen.
          Er bestaan ook verschillende cursussen op internet o.a. één op http://www.fotobeurs.com

          nog veel fotoplezier
          En waar kan je zo'n cursus fotografie volgen? Liefst ergens in Antwerpen
          Als je eens een aantal foto's wil zien die ik genomen heb tijdens een concert, surf eens naar: http://www.picturetrail.com/soffewof

          alvast bedankt! Sofie xxx

          Comment


          • #6
            Album gezien, dik OK hoor, blijven voortdoen en zoals reeds eerder aangehaald duizenden en duizenden foto's nemen, oefenen, maar vooral héél kritisch op uw werk zijn en quasi haast nooit echt tevreden zijn over uw werk, zo maak je echt vooruitgang.

            En... blijf er plezier aan beleven

            Edit; TIP.
            PS. Waarom niet in een goede fotoclub gaan, daar kan je echt héél véél leren, ook studio werk!
            Last edited by teddy-bear; 24 augustus 2004, 09:35. Reden: Edit >> edit

            Comment


            • #7
              Re: tips gevraagd

              Hallo,

              Loop eens een bibliotheek/boekhandel binnen en huur/koop een boek met de basisbeginsels over fotografie ... ik heb mij de fotografie boeken van National Geographic indertijd gekocht en toch wel het een en het ander opgestoken ...

              Groetjes.

              Comment

              Working...
              X