Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 98

Standaard Re: Mini workshop portretfotografie (Update: Nu ook met grijskaart film)

Prachtig initiatief voor leken in de portretfotografie zoals ikzelf trouwens.
    Zeer goed en eenvoudig uitgelegd.
    Hartelijk dank.

Groetjes,
    Pol.
    Wat niet weet, wat niet deert.

Standaard Re: Mini workshop portretfotografie (Update: Nu ook met grijskaart film)

Geweldig gewoon!
    ik heb ze allemaal bekeken en ben nu nog meer overtuigd van me meer en meer te gaan concentreren op portretfotografie. Prachtig ook wat je kan doen met 1 lamp en reflectieschermen, in de zomer heb ik vaak problemen met harde schaduwen, na dit gezien te hebben ga ik toch een paar reflectieschermen aankopen denk ik.
    hartelijk bedankt om al je tips en kennis te delen!

groeten,

Dennis
    Canon EOS 5DIII + 5D | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is - Te koop: Batterijgrip voor 5D
    BLOG

Eindelijk de tijd genomen om je video's te bekijken.
    Heel goed gedaan, heb er wat van opgestoken!
    Bedankt voor dit prima initiatief.

Wat een geweldig idee van je om het zo aan ons (lees mij newbie portret fotograaf) te leren!
    Bedankt voor je tijd en ik ga ze dus nu bekijken ...

Ik heb ze allemaal bekeken en wat ik vooral mooi vind is het licht van opzij met harde schaduwen en die dan zwart wit te fotograferen.
    Ik hou heel erg van contrast en toonwaarden in een foto, nu nog op zoek naar een 2e hands studio setje!

Jorgen bedankt hiervoor!
    Laatst gewijzigd door Mrc; 24 februari 2008 om 13:55

1STE KLAS!!!!!

Prachtig gewoon, dank u voor de 'prive les'

En ik verstond u goe...
    Nikon D90

knap leerrijk werk. Heb ze net allemaal in 1 ruk uitgekeken. enig minpuntje: ook hier het geluidsniveau op de rand van verstaanbaar. Echt alles moeten openzetten en met headset luisteren.
    Maar zoals ik al zei zeer leerrijk. Met dank voor al de moeite. je moet het maar doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rover Bekijk bericht
    knap leerrijk werk. Heb ze net allemaal in 1 ruk uitgekeken. enig minpuntje: ook hier het geluidsniveau op de rand van verstaanbaar. Echt alles moeten openzetten en met headset luisteren.
    Maar zoals ik al zei zeer leerrijk. Met dank voor al de moeite. je moet het maar doen.
    Graag gedaan allemaal. Als ik dit nog een keer doe, zal ik een losse mic gaan gebruiken.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Hey Jorgen,

Bedankt voor de effort dat je in de filmpjes geïnvesteerd hebt. Heb links naar de filmpjes op m'n site geplaatst (zo herinner ik me ook sneller waar die informatie staat ).

Thanks again! You infected me

Kris
    Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
    http://digital.raptor-tec.be

dit is nu eens mooi gedaan, hier heb je wat aan!!

knap hoor

Madmax, Bedankt voor dit geweldige initiatief

Nu weet ik zeker dat ik voor de volgende winter mijn zolder klaar wil hebben. Lekker binnen experimenteren op die lange donkere winteravonden

Schitterend! Echt bijzonder leerzaam.

Dankzij deze filmpjes heb ik niet alleen de studio, maar ook youtube ontdekt. Er staan wel meer interessante filmjes op. Naast die van MadMax is ook deze van van Ken Henderson een aanrader: http://nl.youtube.com/watch?v=6lsRu90jE88

Thumbs up Re: Mini workshop portretfotografie (Update: Nu ook met grijskaart film)

Beste,
    hartelijk dank voor deze cursus, heb wel het een en ander bijgeleerd.
    En zoals blijkt hebben wij niet altijd een hele hoop flitsers nodig om in de studio mooie foto's te maken.:

Nogmaals bedankt,
    Paul

Bedankt!

Leuke en boeiende inleiding tot portret fotografie en dit in een duidelijke en klare taal voor beginners.
    Dit soort fotografie zal wel nooit helemaal m'n ding worden (door gebrek aan modellen ) maar ik heb er veel van geleerd en zal me er nu ook sneller aan wagen.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

14. Standaard Re: Mini workshop portretfotografie (Update: Nu ook met grijskaart film)

Een comment plaatsen?! hmm..... simpel

RESPECT !!!
    www.sergioprodi.com ::: Nikon D700 + Battery Grip : Wat glas, een zware rugzak en heel wat Strobist gerief :-)
    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Thumbs up Re: Mini workshop portretfotografie (Update: Nu ook met grijskaart film)

Helemaal Super. Net even die laatste tips die ik nodig had.
    Mag ik vragen welke Lichtmeter je gebruikt. Ik ben er al een tijdje naar opzoek maar kan geen keuze maken. Weet nog niet helemaal waar ik op moet letten. Sekonic zie je veel, ook op YouTube, maar is dit ook daadwerkelijk een goede keus.
    Alvast bedankt voor antwoord.

SCHITTEREND!!!!

Ik kan je geen nieuwe dingen vertellen, alles is al gezegd en daar sluit ik mij dan ook bij aan. Leerrijk, interessant en heel duidelijk uitgelegd. Het siert je dat je je ervaring en kennis met anderen wil delen. Respect !

peter

Nog een filmke gevonden van ne grote meneer die wel iets uitlegt over goe fotokes trekken.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freffyfako Bekijk bericht
    Leerrijk, interessant en heel duidelijk uitgelegd. Het siert je dat je je ervaring en kennis met anderen wil delen. Respect !
    Sluit ik me bij aan, bedankt!
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

thanks allemaal

ik werk idd met een sekonic meter.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Dit vind ik nou echt geweldig echt heel goed uitgelegd zodat een beginner zoals ik er ook nog iets van snap ..

Dank je

Groetjes William

Net ook mijn eerste setje aangeschafd en dan is duidelijke uitleg zeer gewenst!! Heerlijk rustig verteld, veel informatie... mijn dank is groot!!!

Ik was echt op zoek naar zo een workshop. Hartelijk bedankt.

SharpyNel

Bedankt Madmax.
    Zeer tof van je.
    Dit wordt zeker heel erg gerespecteerd door iedereen en mezelf.

Greetz
    Canon 50D - Canon 350D - EF 24-70 mm 2:8 L USM - EF 70-200mm F 2.8 L USM IS - EF 50mm F 1.8 II - Speedlight 580 II - Bowens studioset ...

ik heb zo grijskaart gekocht maar aan de andere kant heb je een witte kaart doet die dan het zelfste of is het misschien beter om beide kanten te gebruiken en dan toe te passen?
    www.foantje.com (for more) Flickr
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Regels voor berichten