Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp gevraagd

    hey iedereen,
    Ik ben een enorme sportfan. Ik rij zelf paard en speel voetbal. Ik heb nu voor m'n feestdagen een camera gekregen: een Nikon D40 met een lens van 18-55m. Ik ben een absolute leek wat betreft digitale fotografie en ik vroeg me af of jullie een aantal tips hadden wat betreft sportfotografie (of andere foto's met beweging). Als onze paarden lopen of springen en ik probeer hen te fotograferen, gaat het altijd mis. Als ik het op de automatische stand doe, trekt hij ofwel voor ofwel na de sprong, maar nooit op het moment dat ik wil. Als ik hem op de sportstand zet, zijn de foto's altijd enorm bewogen en onscherp. Kunnen jullie me verder helpen? Als ik dit bericht niet onder het juiste onderwerp heb geplaatst, sorry dan.

    Groetjes, Judith

  • #2
    Re: Hulp gevraagd

    Binnen- of buitenbak?
    Binnen is een lichtsterker objectief aan te bevelen.
    Te laat heeft volgens mij met de focussnelheid te maken.
    Vooraf focussen op de plaats waar het paard gaat lopen kan helpen.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Hulp gevraagd

      Owv het huidige weer binnenbak, vanaf februari ofzo hopelijk weer buiten....
      hoe hoog moet de focussnelheid dan zijn?
      en op welke stand van mn camera trek ik ze dan best?

      Comment


      • #4
        Re: Hulp gevraagd