Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe vreemden te fotograferen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe vreemden te fotograferen.

    Hallo,

    Ik heb een tijdje geleden een artikel geschreven waarin ik schrijf over het fotograferen van vreemden, op straat enzovoort. Het is in het Engels geschreven, maar ik dacht het toch te delen met jullie. Het is gericht op Leica fotografen, maar is denk ik interessant voor iedere fotograaf die graag mensen fotografeert.



    Laat gerust weten wat jullie er van vinden, hier of in het comment gedeelte op mijn website.
    Last edited by LesC; 9 oktober 2014, 12:51. Reden: vreemde mensen = vreemden
    My Website
    Light is all I need.

  • #2
    Re: Hoe vreemde mensen te fotograferen.

    Mooi artikel
    Last edited by doudeke; 6 oktober 2014, 06:54.

    Comment


    • #3
      Re: Hoe vreemde mensen te fotograferen.

      Thanks doudeke!
      My Website
      Light is all I need.

      Comment


      • #4
        Re: Hoe vreemde mensen te fotograferen.

        net snel even gelezen, ziet er OK uit!! (en ik dacht dat je na de klik gewoon hard moest kunnen lopen )
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

        Comment


        • #5
          Re: Hoe vreemden te fotograferen.

          Moderator Note: Heb even de titel aangepast, evenals de eerste post. Daardoor werd de tweede post overbodig, en dus heb ik die verwijderd.


          Intussen het artikel snel doorgenomen. Het Engels is niet perfect, wel redelijk (opletten met it's versus its). Aantal goeie tips ook qua straatfotografie. Dank om met ons te delen.
          Last edited by LesC; 9 oktober 2014, 12:56.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Hoe vreemden te fotograferen.

            Thanks!
            My Website
            Light is all I need.

            Comment

            Working...
            X