Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe sleep jij je materiaal mee?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoe sleep jij je materiaal mee?

    als je buiten gaat shooten en je wilt veel meenemen,
    zoals schermen, statieven, flitsers, doekjes.... en ook nog een camera
    hoe sleep jij dan alles mee?
    ik moet het doen zonder asistenten. ik heb een getuigkoffer op wieltjes geprobeerd maar is te klein en de wielen te klein voor in het gras te zitten. ik denk iets in de aard van een golfcaddy maar dan voor fotograven? kent iemand zoiets of heeft iemand andere goede ideeën?

    groetjes Erwin
    D300, wat nikor lenzen, plaats voor een studio.

  • #2
    Re: hoe sleep jij je materiaal mee?

    Hallo,

    Qua fotografie stelt zich dat probleem niet bij mij, maar om mijn instrumenten te vervoeren gebruik ik soms een opvouwbaar duveltje. Kost 100 euro in de ijzerwarenwinkel, vouwt heel plat zodat het op de bodem van de koffer van de auto kan of achter een deur opgeborgen worden. Wieltjes hebben geen probleem met gras. Je moet alles wel goed kunnen stapelen, dus liefst in harde koffers.

    Hopelijk heb je'r wat aan.

    grtz,
    Jo

    Comment


    • #3
      Re: hoe sleep jij je materiaal mee?

      Oorspronkelijk geplaatst door jo zanders Bekijk bericht
      Hallo,

      Qua fotografie stelt zich dat probleem niet bij mij, maar om mijn instrumenten te vervoeren gebruik ik soms een opvouwbaar duveltje. Kost 100 euro in de ijzerwarenwinkel, vouwt heel plat zodat het op de bodem van de koffer van de auto kan of achter een deur opgeborgen worden. Wieltjes hebben geen probleem met gras. Je moet alles wel goed kunnen stapelen, dus liefst in harde koffers.

      Hopelijk heb je'r wat aan.

      grtz,
      Jo
      Iets dergelijks gebruik ik ook, ik heb een Vanguard koffer voor mijn camera en lenzen. De statieven en plu's zitten in een grote reistas die op de koffer staat en met een fiets binder aan het duveltje vastgemaakt wordt ... werkt prima

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: hoe sleep jij je materiaal mee?

        http://www.eckla.de/beachrolly.html

        Comment


        • #5
          Re: hoe sleep jij je materiaal mee?

          Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
          ziet er super handig uit zouden ze die hier ook in winkels verkopen?
          Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

          Comment


          • #6
            Re: hoe sleep jij je materiaal mee?

            Hier weet ik niet maar zeker in nederland
            http://www.foto-express.nl/index.php...ransportkarren

            Comment


            • #7
              Re: hoe sleep jij je materiaal mee?

              kijk ook hier eens...
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: hoe sleep jij je materiaal mee?

                Ja die vorige topic had ik ook al gezien maar wil niet enkel de statieven maar ook de normale gear meepakken. Ik heb ondertussen de pro roller X300 gevonden van lowe pro
                Die ziet er leuk uit, alleen wat duur heb ook wel wat alternatieve gevonden in dezelfde aard die wat goedkoper zijn. Er staat een bezoek aan een grote fotowinkel, waar ze de meeste hebben, op de planning.

                maar bedankt voor de reacties.

                groetjes Erwin
                D300, wat nikor lenzen, plaats voor een studio.

                Comment

                Working...
                X