|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Tips & Trucs Forum voor het tonen van fotografische tips & trucs, bijvoorbeeld om te laten zien wat je door het creatief gebruik van sluitertijd of diafragma bereikte, of het gebruik van invulflits, algemene tips over fotografie die het vermelden waard zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Bedankt voor de 'hulp'. Indien ik de manual zou hebben, dan zou ik deze zeker gelezen hebben, maar ik heb die niet. Ik heb gisteren uren gezocht op het internet naar nederlandstalige uitleg maar heb niets gevonden. Dus dacht ik dat er bij Belgiumdigital misschien wel iemand zou zijn die me kon (en wou) helpen.
|
|
|||||
|
Hie vind je wel de Engelse versie, misschien dat je dit wat verder helpt.
http://www.gossen-photo.de/pdf/ba_digiflash_e.pdf De ganse manual vertalen ga ik hier niet doen, maar als je een specifieke vraag hebt kan ik je misschien wel helpen
- een nonconformist op een nonconformistische wijze - **NIEUW** Belgiumdigital BLOG - **NIEUW** BelgiumdigitalLive teaser Laatst gewijzigd door zunoel; 16 september 2008 om 08:54 |
|
|||
|
Citaat:
Ik hoop dat het me nu lukt, niettegenstaande mijn gebrekkige kennis van het engels (en van fotografie). |
|
|||
|
Ik had dit inderdaad beter kunnen vermelden. Mijn excuses!
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 400mm bereik op een 1DmarkIII : welke lens ? | PhilippeVDP | Objectieven | 31 | 25 april 2008 22:14 |
| grijskaart en overbelichting | koenevh | Algemeen | 42 | 28 januari 2008 15:32 |
| depressie | taw | Chit Chat - Archief | 140 | 17 januari 2007 16:12 |
| Moppentap 2 | Vejito | Chit Chat - Archief | 16 | 10 oktober 2002 20:07 |
![]() |